زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یکی از دوستان دیشب pm داد که:

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دیشب یکی از بچه های هم رشته ای که فقط ترم اول اون یه درس رو با ما برداشته بود ،نصف شب بهم پی ام داد:

+نظر شما چیه؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

ههه
من خودم دختر چادری رو میپسندم
همسر آینده بنده هم باید (باید) چادری باشه :)
پاسخ:
یه چادر سرش میکنم میارمش...کجا بیایم؟؟!!!
:))
همه همینطوریناااا....
حتی پسرایی که هزار جور غلط انجام میدن دختر مذهبی و پاک برای ازدواج میخوان... (منظورم این نبود که این دوستت هزار تا غلط انجام داده سوء تفاهم نشه)
حالا عکسشونو نداری مام ببینیم ؟ :)))))
پاسخ:
البته دختر خیلی خوبیه ولی حجاب درست و حسابی نداره
ولی حتی دخترایی که خیلی هم معتقد نیستن،از پسرای خوب و نماز خون خیلی خوششون میاد...
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    به این میگن یه پست خوب و درست و حسابی ..
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    +بقیه ی پستام نا درست و غیر حسابی بودن؟! :))))
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ طرف چقد رو داره
    میگه عکسشو میخوام ببینم
    پس واسش قیافه مهم ترین مورد
    اما باز جای امیدواری هست که به اخلاق و اینا توجه هم داره
    پاسخ:
    چمیدونم والا!
    انقد تعریف و تمجید کردم دوست داشت ببینه چه شکلیه!
    +همینایی رو هم که گفتم از بچه های وبن!
    بچه های وببببببببب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آره :)
    +طبق نوشته هاشون، عمومی و خصوصی گفتم!
    +یه چندتاییشونو میشناسم...به چشم برادری، خیلی آقان
    زی زی؟؟؟
    خاک به سرم
    زی زی مردم از دست رفته...
    از رو وب مگه میشه راجع به کسی نظر داد؟؟؟


    پاسخ:
    +خب این 4_5تا رو میشناسم
    از رو مطالب و پستها  ...
    تو باور نکن
    پاسخ:
    چرا؟
    چیو؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی