زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

افتخار در حذف شدن...!

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

پسر عموم همون که همسن منه کشتی کاره. داره با بابام در مورد کشتی و ...حرف میزنه میگه:

عمو! من مسابقات کشتی هم رفتم،فقط حذف شدم...

بابام:هر کسی میتونه مسابقات کشتی بره و حذف بشه!!

+ینی من کشته مرده ی این اعتماد به سقف و افتخاراتشم!!

+3 ماه کوچیکتره...نیاین هی چیز میز بگینااا!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

خخخخخخخ
کسی که بخواد بگه 3 ماه رو در نظر نمیگیره
والا

مهم تفاهمه
تازه مد شده آدما با کوچیکتر از خودشون ازدواج کنن (منظورم دختراس)
پاسخ:
حالا خوبه گفتما!
+نه خیرم...5-6سال اختلاف سنی مناسبه به نظرم :)
کشتی چی رفته؟
پاسخ:
فرنگی فک کنم...!
نمیدونم!
شایدم آزاد...!

+اینجا اومده بود داشت با بقیه کشتی میگرفت :|
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    حالا راجبش فکر کنید...
    سه ماه چیزی نیست میشه لزش صرف نظر کرد

    :))))))
    پاسخ:
    آقا من اصن قصد ازدواج ندااااارم!!
    نمیخواااام!
    فامیلی بدم میاد :|

  • سعادت سلیمانی
  • خخخخخخخخخخخخخ
    کشتی گیر خواهر من کشتی گیر :)

    کشتی کاره!!!! :| رسول خادم :| علیرضا دبیر :| حمید سوریان :|
    (*حتی عبدولی خودمون:|*)
    پاسخ:
    دلم میخاد اض عدبیاط خودم اثطفاده کنم :|
    :)))
    ای بابا کیس های ازدواج شما چرا به درد نمیخورن
    ااااااااااااااااااااااه من عروسی میخوام بیوفتم والا
    این خوب بود اعتماد به عرشش خوبه
    حیف که کوپیک تره ازت حییییییییییییییییییییف
    پاسخ:
    بگو اعتماد به لایه ی اوزون
    کیس ازدواج؟!
    نه آیا واقعن بچه های خانواده جزو کیس های ازدواج محسوب میشن؟!
    نه اصن میشن...؟!
    +اصن من گفتم قصد ازدواج دارم؟!
    +ازدواج چیست؟!  :|
    اگه توی خونواده ما بود کیس اول آخر محسوب میشد
    90 درصد ازدواج ها فامیلی میشه
    پاسخ:
    ازدواج فامیلی زیاد دارین یعنی؟!
    +نه من فامیلی دوست ندارم اصلا
    خیلی زیادن
    فامیل در فامیلیم
    کم کم داره به سنت تبدیل میشه دختر بدیم دختر بگیریم
    مثلا مهمونی نشستیم کنار هم همه خواهرشوهر هم دیگن انقدر قرو قاطی هستیم
    پاسخ:
    WoOoOoOoOoOow!!!!
    +it`s amazing!!
    خیلی باحاله

    پاسخ:
    :)
    زی زی این ناشناس خیلی رو مخه هاااااااااااااا
    پاسخ:
    :)))))

    +این ناشناس هم بچه ی خوبیه حتی!!
    زی زی یا من یا ناشناس
    :))
    زود انتخاب کن
    پاسخ:
    +معلومه که تو عزیزم!
    +فک کردن میخواد مگه؟! :)))
    +ولی این ناشناس،اون ناشناس نیست،دوتان
    حالا تو با کدوم بودی؟!

    ey jan. 2 tan? Az koja miduni ?hamun ke khastegari karde dige
    پاسخ:
    آهان...خب این ناشناس اولیه!
    میدونم دیره ... ولی اون سه ماه اشکالی هم نداره حالا :دی 
    در ضمن تو پستی که چت های فامیلیتون هست که من از اونجا رسیدم به اینجا...:دی
    باید بگم اسم منم توشون هست :)) اسممو لووو دادم !
    پاسخ:
    من نسبت به پسرایی که یه روز هم از خودم کوچیکترن حس مادری دارم!
    یادم باشه هروقت اومدم وبت با یکی از همون اسما ثدات بزنم و ببینم واکنشتو! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی