زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یافتم یافتم!

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ

بگید چرا ایمیلم خراب بود و اینباکسم باز نمیشد؟!

گوشیم پرررررر بود! 23 گیگ :)

حتی از صفحه هم نمیتونستم screenshot بگیرم یا حتی عکس بگیرم یاحتی تر اینکه یه عکس سیو کنم!

حالا چندتا عکس پاک کردم مشکلم حل شد!

تازه هیچی هم تو گوشیم نیست! خالیه خالیه! بازی که اصلا...

من موندم واسه چی پره :| حجم عکسام بالاس :/


+یه چیزی میخواستم بگم بهتون یادم رفت...

+مغز من یادش نمیاد چی رو یادش رفته ولی یادش میاد یه چیزی رو یادش رفته :|

+عنوان از ارشمیدس :) همون دانشمنده...که تو حمام بود...که تاج پادشاه پیشش بود...!

همون! دیگه بذارید نگم بقیه شو...طرف میخواد حمام کنه...!

+نمیخواین بپرسین چرا خوشحالم؟!

خودم بگم؟! نه واقعن خودم باید به خودم بگم؟!

*****بلیط گیرم نیومده :)))))******

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

هدیه به زی زی ادبیات دان:
این روزها شبیه تو لبخند می زنم
هر عابری که دیده مرا عاشقم شده


+بابا تا 30 ام کسی نمیره دانشگاه که...
پاسخ:
مرسی بابت شعر :)
+2 روزه بچه های ما دارن بدون من میرن کلاس!
دیشبم دعوامون شد!
سلام
23 گیگ؟!!
من واقعا نمیدونم این همه فضارو چجوری پر میکنید !
پاسخ:
سلام
من خودمم نمیدونم چجوری پر شد!!!!  :/
وااااااااااااای چقده هدرت خوششششششششششششششششششششگله :)
پاسخ:
مرررسی!
اولین تلاش خودم در هدر گذاری بود!!
خوبه با وهفته بعد برو
پاسخ:
غیبت خوردم :/
  • سعادت سلیمانی
  • اتفاقا من امروز ظهر بلیط گرفتم برا شیراز اونم ردیف دوم :)
    پاسخ:
    عههه!
    پس شما بودین بلیط گرفتین و جای منو اشغال کردین و من بلیط گیرم نیومد؟!
    فردا باید سر کلاس می بودم :/

    +خو حالا یکی میگرفتین موردی نداشت...2تا؟! 
    +ها ها ها vip نداره! همه اسکانیان!
    عالیه
    پر از انرژی مثبته :)
    من عاشق مدادرنگی ام... از بچگی عاشقشون بودم... با اونا حرف می زدم، باهاشون بازی می کردن، بهم کمک می کردن، برام شعر می خوندن، براشون شعر میخوندم، گاهی باهم دعوا می کردن و خلاصه علاوه بر نقاشی(که عشق من بود همیشه)، باهاشون زندگی می کردم :)
    پاسخ:
    نقاشی عشق منم بوده و هست هنوز،ولی ازین کارا نمیکردم :|
    باخواهرم بازی میکردم...با خواهرت بازی نمیکردی؟! 
    خیلی جالبه...
    بذار لینک عکسو بهت بدم خواستی بزنی هدرت بزن...من مشکلی ندارم :)
    http://bayanbox.ir/info/3926182573420858849/Axkade12459
    آخ جون... ممنون بابت عکس:)
    پاسخ:
    اگه بدونم بابت این عکس یه خرده دلتو شاد کردم،خیلی خوشحال میشم :)
    آخ جون... ممنون بابت عکس:)
    چرا پست نمیزاری؟
    پاسخ:
    داشتم پست مینوشتم،چند خطی نوشتم خوابم گرفت...!
    حالا مینویسمش.
    اووووه زی زی گولو اینجا چت رومی شده واسه خودشاااا :)))
    راضیم ازت... ؛-)
    پاسخ:
    مرسی! از چه نظر ولی؟!
    چه کار نیکی انجام دادم و چه سر انجام نیکی در پیش رو دارم،که خودم خبر ندارم؟!  
  • یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
  • به نام او

    سلام

    دعوتید به مطلب تلخندترین تلخند

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام
    میخونم حتما :)
    از این جهت که وب اکتیوی داری راضیم ازت!:)
    پاسخ:
    ها...از این لحاظ!
    جای درس خوندن میشینم پست میذارم :/
    دوشنبه بیوشیمی امتحان دارم!
    وبلاگ بلای خانمان سوزه
    من صبح تا شب دارم مطلب میخونم یا وبلاگمو چک میکنم...
    بدتر از اینستا وبه😐
    پاسخ:
    خانمان خاکستر کنه اصن....
    پشت سر هم رفرش میزنم... حجم نتمون فقط به خاطر رفرش زدنای منه که تموم میشه نه بخاطر دانلود :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی