زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خواندن ناله های من خواندن دارد؟!!

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

اومدم یکم ناله کنم!

خو چیه؟! وب خودمه! چار دیواری اختیاری! 

اصن شما که مشکل داری با من نیا....نخون اصن...

نمیخوام برگردم...نمیخوااااااام!

یه نفر بیاد من بزنمش یکم دلم خنک شه!چیه؟! انتظار دارین بگم خشن خودتونید؟! نه خیرم! خیلیم من خشنم! و نا رمانتیک،و نا مهربان. و در این مواقع سو دنجورس! به همین غلظت حتی!

من برم خرید؟ بعد آشپزی حتما؟! نه واقعن یه سوال الان برام پیش اومده...آاااااشپزی و من؟! من و آشپزی؟!

یعنی وای به حال شریک زندگانیم اگه آشپزی بلد نباشه!

دستمم به مایع ظرفشویی حساسه...قرمز میشه میسوزه!

خو چیه؟! مدل دستمه.خدا آفریده اینجوری منو.یعنی بیای بگی چرا خدا تورو اینجوری آفریده و کفر کنی جووووری میزنم با مشت و بدون دراوردن انگشتر از هردو طرف تو فکت که مث شیر کاکائو به قطعات ریز و درشت تقسیم بشی...!

چیه؟! ها؟! بدت میاد نخون...مجبوری...دلم میخواد...حرصم گرفته :|

نمیخوام برم خوابگاه.از جاده بدم میاد.از تنهایی سفر رفتن بدم میاد.از کوله ی سنگین و ساک سنگین تو دست چپم و چمدون بسی سنگین تر تو دست راستم بدم میاد...از این مسیر فوق العاده بدمسیر بدم میاد.از استادا هم بدم میاد.اصلا از همه ی عالم بدم میاد...دلم میخواد بدم بیاد...

الان برم دست بزنم به کتابم جیغ میزنه!  >غریبی میکنه!

تو گروه تغذیه مونم یه دعوای حسابی کردم حال همه رو گرفتم.

یو ها ها ها! آره بدجنسم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

خخخخخخخخخخخخخ
من به تو افتخار میکنم
ناله کن عزیزم نااااااااااااله

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

این مخطبای خاص اگه مخاطب باشن ناز کشیدن بلدن 
والا

آدرس صفحه خصوصیه رو به تو هم فرستادم عزیزم؟؟؟
اگه نه بگو بفرستم
انقد همتون یادم بودین که یادم نره که قاتی کردم
پاسخ:
مخاطب خاص به درد کمک توی جابه جایی چمدون میخوره اینجور مواقع!
نمیخوام! مخاطب خاص هم نمیخوام اصلا!
الان کجاس من دوتا مشت و لگد بزنمش از دست روزگار؟!

+آره فرستادی مرسی :)
ببین می تونی دو تا هم مخاطب منو بزنی تا حساب کار دستش بیاد که
هیشکی مثه من باهاش مهربون نیست

لدفا با ماهیتابه باشه که یکم دلم خنک شه
والا
پاسخ:
موردی نیست،حله!
بیارش!
خسته نباشی اگه می دونستم کجاست که خودم اون جا رو منفجر می کردم
والا
گفتم بری و پیداش کنی
پاسخ:
اینجور مواقع منو جدی بگیرین!
میزنم ناکارش میکنم ها!
الان فک نکن داری با من شوخی میکنی...! این یه شوخی خطرناکه!! یو ها ها ها!
عیبی نداره
هر کاری کنی بازم خشن تر از من نیستی گلم
:)))))))))
تو پیداش کن 
چلاقشم کردی عیبی نداره
پاسخ:
بیچاره!
دلم سوخت براش! 
تو خیلی ناجوری دیگه! من خشم داره فروکش میکنه کم کم!

منم الان این حسو دارم
اصلن وعضم از توام بدتره
اهههههههههههههه
پاسخ:
ممنون از همدردیت!
باید یه کیسه بوکس بخرم واسه خودم!!
خخخخخخ
ما که دانشگاهمون به خونه
از دبیرستانی که می رفتیم نزدیک تر بود
والا
پاسخ:
به نظرم تو از بندگان برگزیده ی خدایی :/
خووووووووووووووش به حالت
من با ماشین بابام ببره با سرعت غیز مجاز حداقل نیم ساعت راهه
5 کیلو متر خارج شهر
و کاملا ما این ور شهریم
خوده شهرم دور میزنیم

پاسخ:
هر روز یه زنجان گردی پیش رو داری پس!
آره صبحا اتوبانشو
عصرام وسط شهرو
پاسخ:
ای ول!
دو دور زنجان گردی در یک روز!
من تا حالا زنجان نیومدم...خیلی دوست دارم بیام.
مخصوصا محرم که خیلی تعریفشو میدن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی