زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پویا اسم دختر است!

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۷ ب.ظ

استاد:اسمت چیه؟

پویا:پویا!

استاد o_O من تا حالا فک میکردم پویا اسم پسره!

من: استاد ایمان هم اسم دختره، میدونستین؟!

استادO_o

من:تازه زهرا هم اسم پسره!!!

استادo_O

یکی از بچه ها:
نه اون اسم عبدالزهراس که میذارن رو پسرا

من:خب تو خونه صداشون میکنن زهرا!

استاد: تو از کجا میدونی؟ ها؟! 

:))))))))))))))



+
  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
  • مهندس بهشت
  • دقیقا منم فک میکردم پویا اسم پسره نشنیده بودم اسم دختر
    پاسخ:
    آره خیلیا نمیدونستن
    حالا این همه اسم...چرا پویا؟؟؟
  • مهشید ژوری
  • اسم پسر خونده ی من پویاست :|
    ینی الان برم بهش بگم‌ از زندگی‌ناامید میشه :)))
    پاسخ:
    :))
    اگه نمیخوای به خلاف کشیده بشه بهش نگو !!
    سلام من یک دخترم و اسمم پویاست
    من اسمم و خیلی دوست دارم اما ازبچگی بخاطر اسمم با مشکلات زیاد و گاهی شیرینی روبرو شده ام.در کودکستان مرا در پسران نیافتند ب اداره ی مادرم زنگ زدند  امد و مرا در گوشه ی حیاط حین خوردن تغذیه هایم دید.تپلی بودم و شکمو.مادر با ماژیک اسمم را زیر مقنعه ام نوشته بود.یادم است. مربوط می شود به سال 66 شیرازیادش بخیر .در امتحانات استخدامی جی صندلی من بین پسران بود و می بایست جابجا می شدم.در کلاس های دانشگاهی  تمامی استادان بدون استثنا نام مرا اقا صدا می زدند و در میان دانشجویان پسر به دنیالم می گشتند.بکبار در محیط کار شنیدم که به من گفتند تو احتمالا تغییر جنسیت داده ای -و در اخر ب نظرم پدرماسم مرا از روی اسم امیرپرویز پویان اگر اشتباه نکنم انتخاب کرده است.و من پویا هستم  اسمم را بسیار دوست دارم.چندبار به این فکر افتادم که اسمم را عوض کنم.به من میگفتند شما را پون-پوپک-پریا صدا بزنیم من ناراحت به انها اخم می کردم و می گفتم فقط پویا-بنا بر معنی اسمم دینامیک تلاشگر و جستجوگر در زندگی ام بسیار بسیار این اسم ومعنی اش را لمس کرده ام و یقین دارم که بنابراسمم اینگونه زندگی پرا ز تلاش و تلاطم  و پرتنش را تجربه کرده ام.گاهی از اینهمه حادثه و تکاپو عاجز می شوم. به هر حال خداجون و پدرجون ممنون از اسمم و ممنون از پویابودنم
    پاسخ:
    سلام :)
    چه مشکلات جالبی سر راهت بوده که واسه کمتر کسی پیش میاد!
    مهم اینه که تو از اسمت خوشت بیاد :)
    میگن اسم تا حدودی تاثیر گذاره روی شخصیت آدما، و ظاهرا واسه شما هم نتیجه ش مثل اسمتون شده...تلاشگر و...
    و اینکه خوشحالم که با یه پویای دیگه آشنا شدم :)
  • خانم پویا اسکندری
  • سلام منم اسمم پویاست و همیشه و همه جا باید توضیح بدم که این اسم مشترکه ،اسممو دوست دارم ولی از این توضیحا کلافه میشم☹️

    سلام اسم من پویا است. «پویا» در کتاب نام های قدیم، پیش از انقلاب، دختر بوده و نقطه مقابل آن «پویان» پس بود. متاسفانه، بعد از انقلاب، ادارات ثبتی بی سواد، نام پسران را پویا گذاشتند و این باب شد. 

    برخلاف افکار عام مردم، اسم پویا، مشترک نبوده. اول برای دختر بود و متاسفانه پس از انقلاب، با گذاشتن بر روی پسران، مشترک شد. 

    مرسی

    سلام اسمم پویاست و پسر هستم و  الان متوجه شدم اسم مشترک هست . باعث افتخاره دخترهای عزیز و فرشته های آسمونی هم می تونن پویا باشن

    دخترا منم اسمم پویاست و مونث هستم❤️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی