زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یادمه من!

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

من اون موقعی رو که مامانم خواهرم رو حامله بود و باقطار رفتیم تهران و من از درخت آلبالو چیدم رو یادمه
اختلاف سنیمونم دوسال و نه ماهه!
یعنی من دوساله بودم تقریبا!
حتی اون روزی رو هم که از بیمارستان اوردیمش رو یادم میاد! 

18 سال پیش! توی یه ماشین وانت خاکستری نشسته بودیم و من عقب بودم پیش عمه م و ماشین پر از کمپوت!

مامانم اون طرف خیابون دم بیمارستان بود و یه نی نی کوشولو بغلش.بابام رفت و با هم اومدن سوار ماشین شدن.مامان نشست جلو و مامان بزرگم و بابام!

+بگو ماشاالله!! :)

++این جمله رو چجوری میخونید؟!
مامانم رو خواهرم حامله بود! :)
  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۳۴)

  • چشم به راهم ...
  • جدا ماشاالله :)
    شما نابغه ای فک کنم:|
    پاسخ:
    ممنون لطف دارین
    ولی خب این یه حقیقت غیر قابل انکاره!! :))))
  • سعادت سلیمانی
  • منم یادمه
    پاسخ:
    چه خوب :)
    بروووووووووووو عاااااااااامووووووووووووووووووووووو
    پاسخ:
    کجا برم؟!
    یو ها ها ها!
  • صِفر کیلومتر
  • ماشاءالله 

    من تقریبا از چهار یا پنج سالگیمو یادمه
    پاسخ:
    پسرا همه همین شکلی ان!
    شما خوبشونید تازه :))
    زی زی تو کاملا زودرس هستی
    از نظر علم زیست شناسی عنلا اون قسمت حافظه که بهش اطلاعات سپرده میشه؛
    از 3 سالگی تشکیل میشه...
    پاسخ:
    من نوه ی دکتر حسابی ام :|

    سلام
    اولندش اگر میشه رمز پست قبل... اصراری نیست، اگر دوست دادی خب. :)
    دوم...
    جمله رو اصلاح بفرمایید: مامانم، خواهرم رو حامله بود. یا خواهرم رو مامانم حامله بود. به هر حال، باید رو (همان «را» علامت مفعول) بعد از مفعول میاد، نه فاعل...
     نه اینکه مامانم رو خواهرم حامله بود. دقیقا جمله شما معنای عکس داره. :دی
    آدم معمولا اتفاقات مهم زندگیش رو یادشه. البته معلومه که حافظه خوبی هم داری. من خیلی عقب برگردم، اولین خاطراتم مال بعد3 سالگیمه.
    پاسخ:
    سلام
    پیش میاد! چیه! نخندین! 
    +مامانم رو ،خواهرم حامله بود!! نع!
    مامانم رو خواهرم،حامله بود!!
    :)))))
    منم انیشتینم
    والا
    پاسخ:
    من میخواستم بگم انیشتینم؛ بعد متوجه شدم انیشتین کوچیکیاش خل و چل بوده و اوتیسم داشته،دیگه پشیمون شدم :|
    +تو باش پس :))
    کاش آنلاین بودی می نشستیم مشاعره می کردیم
    پاسخ:
    شعر زیاد بلدم
    ولی مشاعره م افتضاحه!
    اون لحظه هیچی یادم نمیاد!!
    ای بابا میزان حال فعلی افراد است
    گذشته ها رو بی خیال
    پاسخ:
    والا!
    زی زی شرمنده جواب پیامتو ندادم از این خطم کم استفاده میکنم؛
    چند وقته شارژ نداره
    رفتم شارژ خریدم از خجالتت در میام
    پاسخ:
    بیخیال
    دیروز سیزده بدر که رفتیم بیرون من گوشیمو نبردم
    8_9 ساعت که برگشتیم هیچ پیام و حتی تماسی روی گوشیم نبود!
    انقدررر که من هوادار دارم!!
    کلا اهل پیام و زنگ و اینا نیستم...فقط واسه نت از گوشیم استفاده میکنم :)

    اییییییی جاااان
    بالام جان چقدم که تو وبی
    والا
    پاسخ:
    شی کنیم دیه!

    مهم نیست تو شعراتو بگو
    دلم اساسی گرفته
    از خودنویسی هام که خبری نیست 
    دیگه در حال ترکیدنه
    تو اولین بیت رو میگی یا من بگم؟؟؟
    پاسخ:
    امشب نتمون قطع و وصل میشه
    اگه یهو رفتم بدون دیگه!
    خب:
    در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
    عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد
    هووووووووچ
    تو فقط دعا کن گیر من نیفتی که رسما کلپچ تو رو فرداش رو بار گذاشتم برا صبونه
    پاسخ:
    ان شاالله که گیرت نیفتم!
    دردم از یار است و درمان نیز هم
    دل فدای او شد و جان نیز هم
    پاسخ:
    مرا به باده چه حاجت که مست موی (بوی؟!) تو باشم
    بدان امید جان دهم که خاک کوی تو باشم
    مرا عاشق چنان باید که هر کاری که برخیزد
    قیامت های پر آتش ز هر سویی بر انگیزد
    پاسخ:

    دلم یک دوست میخواهد که اوقاتی که دلتنگم

    بگوید خانه را ول کن بگو من کی،کجا باشم؟

    ملول از ناله ی بلبل مباش ای باغبان رفتم
    حلالم کن اگر وقتی گلی در غنچه بو کردم
    پاسخ:

    من ابر پر از حادثه ای بودم و حالا

    یک قطره آبم که در اندیشه ی دریا

    افتادم و باید بپذیرم که بمیرم

    مثل آن خوابی که حتی قابل توضیح نیست
    عشق، شیرین است ...اما قابل توضیح نیست

    پاسخ:

    تو از کی عاشقی؟ این پرسش آیینه بود از من

    خودش از گریه ام فهمید مدت هاست! مدت هاست

    تو دوست داری شهر مرا و عادت کرد

    به کفش های تو پس کوچه های اینجا هم
    پاسخ:
    بازم میم!!

    من این تکرار را چون سیلی امواج بر ساحل

    تحمل می کنم هر چند جانکاه است و جانفرساست

    تحت فرمانش کلام و تحت امرش واژه ها
    صحبتش با ابروی عباس نسبت داشته

    پاسخ:

    هنوز گریه امانم نمی دهد اما

    بیا که با تو بگریم به سبک شعر دری

           
    .
    پاسخ:
    :
    یا سوز دی یا گرمی تیر است؛ این قریه
    کم پیش میاد هوایش معتدل باشد
    پاسخ:

    دل شکسته تاریخی ام  علاج نداشت

    نه با شراب سلوکی نه قهوه قجری

    یک میز ،یک اتاق و یک مرد نیمه جان
    تصویر روی تاقچه از یک زن جوان

    مشغول فکر کردن و سرگرم خاطرات
    هی بغض ،هی گلایه ی بی خود از این و آن

    پاسخ:
    +فوق العاده بود این


    نمی داند دل تنها، میان جمع هم. . .  تنهاست

    مرا افکنده در تنگی که نام دیگرش دریاست

    تا ابد دیوانه ی زنجیری موی تواَم
    نیست امّید رهایی از تو، زندانی مگر؟

    +کم آوردم می تونم از بیتای خودمم بگم؟
    پاسخ:
    +شاعری مگه؟؟!!
    ای ول! از همونا بگو پس :)

    راز مرا از چشمهایم می توان فهمید

    این گریه های ناگهان از ترس رسوایی است

    تو همان شعر بلندی که یادم دادست
    تا سحر می بخورم یا که ببافم در هم؛
    کلمات پر احساس که خون می خورد از
    ترس رسوایی و پیدایی عاشق شدنم

    +شعر که نه ولی خط خطی میشه گفت میکنم
    ببخش اگه خوب نیست بداهه است  این دو بیت


    پاسخ:
    +خیلی خوشم اومد :)
    چرا زودتر رو نکردی؟!

    مرا با چشم های بسته از پل بگذران ای دوست

    تو وقتی با منی دیگر مرا بیم معادی نیست

    من آن کوهم که
     هر دم در دلم عکس رخ آن یار میبینم؛
    تمام تار و پود صخره هایم؛ سخت میلرزد

    +لطف داری
    کلا تو وبمم تا حالا نذاشتم شون

    پاسخ:
    دل و دینم، دل و دینم ببردست
    برو دوشش برو دوشش برو دوش

    دوای تو دوای توست حافظ
    لب نوشش لب نوشش لب نوش
    شعر اگر عشق تو را دم نزند؛ دلگیر است
    و تمام غم شاعر شدنم در این است
    که ز ترس رخ رسوا شده ی این شعرم؛
    آتش افتاد به جانم که تو را ننویسم
    پاسخ:

    میروی روی بالکن تنها، تو و آن کِنت های منفورت
    مثل یک خوب ِ قهرمان در فیلم، که به بدها نمیرسد زورت

    تمام لحظه های عمر یادت می کنم اما؛
    دلم دائم در آن فکر است، یادم می کنی یا نه؟؟؟
    پاسخ:

    هیچ کس هم صحبت تنهایی یک مرد نیست

    خانه‌ی من با خیابانها چه فرقی می‌کند؟

    +هنوز لباس مهمونی تنمه!...بنویس،میام الان

    یه صحنه هایی هست که آدم یادش میمونه منم تولد خواهر کوچیکم یادمه البته 4 سالم بود
    ولی خب شاید بعضی وقتا مثل تو صحنه های خاصی یادم بیاد
    پاسخ:
    آره خب...همه ی صحنه ها که یادم نیست
    یه صحنه های خاصی
    راستی از فردا مگه کلاساتون شروع نمیشه ؟؟؟؟
    پس چرا نرفتی ؟؟؟
    شما که همیشه اول از همه کلاسی
    پاسخ:
    چرا فردا شروع میشه
    کمال هم نشین در من اثر کرد! 
    خودت گفتی نرو! یادت رفته؟!

    +امروز خواهرمو فرستادیم رفت :(
    نرفتم راه آهن باهاش که گریه م نگیره...آخرش ولی بغضم شکست...
    به به موهنس سلام
    خوش گلدی
    پاسخ:
    نمیشه آقا!
    ترکی حرف نزنید بفهمم چی میگین!
    دل به دریا می زنم؛ آخر بگویم سرّ دل
    باز می ترسم که تنهایم گذاری و پشیمان می شوم

    +
    عیبی نداره
    چون از اون وقتی که گفتی ماله خودمو بنویسم دیگه باید فک کنم و بداهه بگم 
    یعنی خوش اومدی
    :))))))
    پاسخ:
    این یه جمله قابل حدس زدن بود فقط :)
    سلام پاک باخته جان
    ساقول باجی
    نجیلن؟؟؟(چی کار میکنی؟)
    ااااااااااااااااااااااااا واقعا تاثیر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوبه برو حالشو ببر
    اگه میرفتی اونوقت لقب خط شکن دانشگاه رو بهت میدادن

    پاسخ:
    قراره این هفته همه ی غیبتای همه ی درسام 3 تا بشه گوش شیطون کر!
    :)) خط شکن!!
    هنو بلیطم نگرفتم! فککک کننننن!!
    وبتم که ترکوندی بالام
    حداقل یه راه ارتباطی قاچاق یولی گوییدین
    بلکه بیر ایشیمیز اولده
    یه ذره آذری بریم ؟؟!!!!!دی
    پاسخ:
    تایادساتیم
    ییشاایکو رکنینتیتوبججعحخ2
    منیابیایتیحپ

    +منم بلدم :)
    ما نمیذاریم غیبت بخوریم هماهنگ میکنیم کسی نمیره
    فردا قرار شد کسی نره کلاس
    این جوری غیبتم نمیخوریم
    خیلی حال میده
    توام با همکلاسیات حرف میزدی نمی رفتن دیه
    پاسخ:
    اصن پایه نیستم بچه های ما -_-
    خودمو کشتم...
    الکی مثلا نگو که بلدی دی
    پاسخ:
    خو الکی مثلا!
    حالا بگو اون 2 که نوشتم چیه ماجراش!! :))))
    فکر کنم پاک باخته رفت
    پاسخ:
    نه بیداره :)
    آی دی یاهو یا شماره رو بذارم برات؟؟؟
    ایمیلمم که هس خوشگل خانوم
    من 
    فقط همون جمله رو بلد بودم
    خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    o_o
    نه بابا نرفتم
    :)))))))))))
    منو رفتن؟؟؟
    پاسخ:
    تو دائم الحاضری :)
    پسره فرید هم گروهیم توی کارگاه یه ذره از اون شراست که دوست داره اذیت کنه ولی از من می ترسه بهش اس دادم میگم فردا بری خودمو یک شنبه کلتو میکنم میذارم زیر بغلت بیچاره بهش اس نرسیده ج داد نه خانم ...خیالت راحت نمیرم
    میدونه بره خبرش میرسه جاسوس دارم ببیننش کارش ساختس
    باید نفوذ کنی و تهدید اونوقت هیچ کس نمیره
    پاسخ:
    از منم میترسن پسرا! :))
    ما 9 نفریم،با هم کنار نمیایم :|
    من متوجه شدم ها ولی مهندس
    ولی دیگه حرف زدن رو بلد نیستم
    :))

    مهندس میای مشاعره؟
    مرسی واقعا همون یه جمله؟؟؟حتما یاشاسین آذربایجانم بلدی؟؟؟؟
    نمیدونم هر کدوم رو دوست داری
    ایمیل بهتره
    نچ نچ 
    مهندس قاتلم که بودی خبر نداشتیم
    من یه بیت شعر فقط حفطم اونم اینه
    میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است
    همین

    چرا تعجب کردی زی زی؟؟؟
    خب مهندسم از نیکان روزگاره و دوستان ما
    چی فک کردی؟؟؟
    هوم؟؟
    پاسخ:
    نه اون تعجب نبود، سکوت بود!
    داشتم نگا میکردم ینی!!
    آره رو پسرای کلاس خب تسلط دارم
    حساب می برن ازم

    پاسخ:
    اینجوری خوبه!

    مهندس برات کامنت خصوصی گذاشتم
    شما هم اس میدین
    هم اینجا کام
    خجالت داره واقعا
    منم دقیقا همون موره هستم مهندس جان
    :))
    پاک باخته کامنتت رسید
    حتما معرفی میکنم
    به چی نگا مینمویی زیزی؟؟؟
    چشاتو درویش کن
    جوابیه شعر چی شد پس؟؟؟
    پاسخ:
    وایسا ببینم چی بود!
    من تو رو آزار میدم که اون موره هستی ؟؟؟؟
    اااااااااااااااااااااااااااااکی
    (به قول عشقت دکتر لاجوردی)
    والا
    بوخودا شعر بلد نیستم
    پاسخ:
    مهندس جون مث امشبه من تقلب کن!
    یه وب شعر باز کن، کپی کن!!

    :)))
    هوم؟؟؟
    نه
    ولی خب می تونی آزار بدی و نمیدی
    نمیتونی؟؟؟
    اوووووووووووووووووووووووه ا.وووووووووو.وه
    رو دکتر حساسما
    شوخی با دکتر اصلا حرفشم نزن
    خخخخخخخخخخخخخخ
    اکی نمیگه یه کلاس میره زیر میز
    خخخخخخخ
    باوووووووووش باووووووووووو به زی زی گفتم به شعره جواب بده بالام جان
    از یه چمله بیشتر بلدم ولی در حد شمام بلد نیستم
    من کسی رو آزار بدم ؟؟؟؟؟؟
    عمرا
    اصولا عادت به زجر کش کردن افراد ندارم
    یه دفعه میکشمشون که خب اذیت نکش
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    باهام موافقی؟؟؟؟؟
    زی زی ؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی خونت حلاله!!!!!!!!!!!!!
    تقلب می کردی و 10 ساعت طول میکشید جواب دادنت؟؟؟
    پاسخ:
    آرررره!!
    تقلب 11 میلیونی! :))))
    تقلب بکنم؟؟؟؟؟؟
    خب حافط همین جا کنار دستمه
    حوصله ندارم برم پاشم از کتابخونه کتاب شهریار و مولانا و ....رو بیارم والا رو کم کنی میشدا
    قاتل مهندس باشه ما حاضریم بمیریم
    می دونی که کلاس داره قاتل آدم مهندس باشه
    والا
    زی زی با تقلب الان نیم ساعته داری لفتش میدی
    پاسخ:
    نتم قطع شد!!
    نچ نچ
    بچه های 70 به بعد بچه نیستن که گودزیلاااااااااااااااان
    پاسخ:
    ما نسل جزغاله ایم!
    از درون فیلتر، از بیرون تحریم!
    چقد مظلومی پاک باخته جان
    دلم سوخید برات
    این زی زی معلوم نی سر جلسه بخواد تقلب کنه چکار میکنه
    والا
    پاسخ:
    من و تقلب؟!
    حق الناسه! :)
    ولی مهندس یه پا استاده تقلبه!!
    :*************

    ما اگه مظلوم نبودیم که...
    هعییییییییییییییییییی
    دس رو دلم نذار مهندس جان
    الا یا ایها الساقی ادرکاسا وناولها        که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مش کلها
    ای بابا زیزییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    جانم، اومدم...
    زی زی
    بیا این شعر تقدیم به تو
    http://khodavandegan.blogfa.com/post/1585

    عاشقشم یعنی
    پاسخ:
    ممنان
    الان میخونمش :)
    پاک باخته خو توام شرکت کن
    بیا ما باهم مشاعره کنیم
    این زی زی رفته گلاب بیاره
    پاسخ:
    عروس اومد
    کیلی لی لی لی :))))
    اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را
    به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
    یعنی من برم درس بخونم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه
    شماره میزاریم و به نوبت میگیم
    من1
    پاک باخته 2
    مهندس 3

    شماره هاتونم بنویسین
    اواااااااااااا
    توام که درس خون
    ما که شعر رو فرستادیم
    فک کنم اشکال از نت گیرنده اس
    زی زی جان توهم زدی
    عروس دوماد میخواد
    دومادم ه پیداش نیست
    والا
    پاسخ:
    خونه مامانش ایناس!
    ای صبا پر بجوانان من بازرهی
    خدمت ما برسان سرو گل و ریحان را
    الان نوبت کیه؟
    پاسخ:
    1

    از خویش چنان خسته و سیرم که بمیرم

    وقتی به غم عشق اسیرم که بمیرم 

    باشه زیزی شروع کن
    پاسخ:
    اکی
    آنقدَر رفتی و برگشتی که ویران شد دلم
    حسّ صحرا گردِ شهرآشوب! توفانی مگر؟
    شماره 2
    پاسخ:
    مهندس ر بده
    زی زی
    بذار بره تقلب کنه
    زودا می سوزی
    پاسخ:
    نه بابا!
    تو که نفمیدی دارم تقلب میکنم!!
    نمیسوزم!
    ا ببخشید من جواب مهندسو دادم
    الان با م میگم

    مشغول فکر کردن و سرگرم خاطرات
    هی بغض ،هی گلایه ی بی خود از این و آن


    پاسخ:
    :))))
    الان به کدوم ج بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هر کدومو دوس داشتی بگو.بعد از تو شروع میکنیم!
    نه نه 
    همون مهندس ر بده
    کامنت قبلی رو نادیده میگیریم
    :)))))))))))
    پاسخ:
    :)))))
    چه شیر تو شیری شد!!

    یعنی من الان کف اتاق از خنده می چرخم
    پاسخ:
    منم دست کمی از تو ندارم!
    هلیکوپتری بزن باحال تره!!
    :)))))
    راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک
    بر زبان بود مرا آنچه ترادر دل بود
    پاسخ:
    1در این فکرم که در پایان این تکرار پی در پی

    اگر جایی برای مرگ باشد! زندگی زیباست


    +شماره هاتون یادتون نره

    الان یکی یه چی بگه
    تقلب نکنید دیههههههههههههههههه
    :@
    زی زی جان دال بده
    من با تقلبما گفتم

    زی زی ؟
    حافط جلوم بازه
    همه شعرا موثق می باشد
    حافط جان زحمت سرونش رو کشیده
    تا ابد بوی محبت به مشامش نرسد
    هر که خاک در میخانه به رخساره نرفت


    پاسخ:
    مهندس تویی الان
    ت بده
    پاک باخته حواسشو پرت نکن داره تقلب میکنه
    الان ناظم مچشو میگیره
    یادش بخیر مدرسه
    مهندس ت بده
    هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد
    گلرخانش دیده نرگسدان کنند
    پاسخ:
    ت بده!!
    ه چیه؟! :))))))
    خخخخخخخخ
    وا چرا ت بدم
    آخر مال تو ه بود دیه
    چرا با ه شروع شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    واااای من دارم میمیرم از خنده!!
    عب نداره من د میدم
    اااااااا بدبخشید باید ت میدادم
    نرفت رو ندیدم
    فکر کردم رخساره
    ترا صبا و مرا آب دیده شد غماز
    و گرنه عاشق و معشوق رازدارانند
    من از شدت خنده اشکام داره میاد
    دهنمو با پتو گرفتم که بقیه رو بیدار نکنم
    یعنی تقلبتون تو حلقم از عرض
    پاسخ:
    واااای منم همینطور! 
    گریه م گرفته از شدت خنده!!
    تقلب نمیکردیم چی میشد؟؟! :))))
    بیشتر از مشاعره به سوتی هایی که داریم میدیدم خوش میگذره خخخخخخخخخخخ
    آدمی که تقلب کنه همین میشه دیه دی
    کلی هم فحشت دادم ه دادی مگه بیتی پیدا میکردم
    پاسخ:
    ه خیلی باحال بود!!
    اصن شعر با ه هم مگه هست؟! :))))
    زی زی د بده
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    دال بده هر دوتاش آخرش داله
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    1
    در چشم خود آنقدر حقیرم که بیمرم

    از خویش چنان خسته و سیرم که بمیرم

    تو رو خدا بچه سوتی ندیدن من عینکم خیس اشک شد
    دل و رودمم به هم پیچیده
    راحت باش مهندس جان
    من روح ندارم
    رو آب بخندین
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    یکی بیاد منو نگه داره دارم میمیرم
    وووووووووووووووووووووووووووی خخخخخخخخخخخخخخخ
    زود باش دال بده انقدر نخند
    پاک باخته ممممممممممممممممممممم بده
    الان که فکر میکنم من این هفته نرم یونی به شدت به استراحت نیاز دارم نه؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    تو خیلی خسته ای به نظرم!
    از قیافه ت معلومه :)
    من آسمان ِ پر از ابرهـــای دلگیرم
    اگر تو دلخوری از من ... من از خودم سیرم


    موافقم نریااااااااااااااااا
    کلا بچه هاتون منهدم میشن
    :))))))))))))
    پاسخ:
    انهدم/ینهدم/انهدم/انهدام!!
    نه اشتابه گفتم از م نده از ه بده دی
    پاسخ:
    :))))))
    معشوق چون نقاب ز رخ بر نمیکشد
    هر کس حکایتی به تصور چرا کنند
    پاسخ:
    شماره ی 3 یادت نره

    1

    در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

    اصلا به تو افتاد مسیرم که بمیرم

    مهندس م بده دیییییه
    بهونه نیار
    م پره تو شعرای حافظ
    آره والا خستم خسته
    اینا نمی فهمن که
    زی زی د لدفا
    زی زی جان دال بده
    پاک باخته ممممممممممممممممممممممممم بده
    اینا کلا نفهمن وگرنه اسم می نوشتم
    بعد 4 سالم مدرک رو میفرستادن برامون
    دیه دانشگاهم نمی رفتیم
    والا
    من و تو آتش و اشکیم در دل یک شمع
    به سرنوشت تو وابسته است تقدیرم


    مهندس م لدفا
    3مبین حقیر گدایان عشق را کاین قوم
    شهان بی کمرخروان بی کلمند
    پاسخ:
    1
    درختــــان  شــوم  می دانند  باران  نخستیـن  را

    ...مگو این شاخه ی تنها کــه تنها یک ثمر دارد

    آقا من یه ده مین برم بیام
    موقعیت اضطاریه
    دی
    پاسخ:
    باشه 
    ادامه میدیم ما تا بیای
    باوووووووووووش
    در سینه اش اگرچه غمی موج میزند
    آرام مینشیند در جمع دوستان


    زی زی ادامه بده تا بیاد
    پاسخ:
    1
    نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا
    قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند
    درخت سوخته ای در کنار رودم من
    اگر تو دلخوری از من ؛ من از خودم سیرم ..



    پاسخ:
    1

    من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!

    ساده از «من بی تو می میرم» گذشتی خوب من!

    نفس پس از گذرت از حساب می افتد
    و تو دلیل نفس های بی حساب منی


    پاسخ:
    +خیلی عالی بود این بیت
    اومدم
    پاک باخته ن بده
    پاسخ:
    ی بده

    یادباد آنکه نهانت نظری با ما بود
    رقم مهر تو بر چهرهی ما پیدا بود
    پاسخ:
    1

    در وا شـد و آمــد بـه مـهـمـانی... دلم رفت

    رفــتــم کـنــارش ، صـحـبتـم یـادم نـیـامــد!!


    +شماره یادت نره!

    کلا به زی زی همش دال میندازم کم بیاره از مسیر مسابقه خودش بره کنار
    پاسخ:
    تو دال میدی
    پاک باخته میم!!
    خوش گلدی
    پاسخ:
    حالا یه کلمه ترکی یاد گرفتیا!!
    زی زی د بده
    اووووووووووو انقد د فراوونه
    باب تقلبم که گوگل باشه باز
    والا
    انتظااااااااااااااار
    پاسخ:
    نوشتم که
    دال بده
    آقا شعر واقعی بفرستین
    دیوار مست و پنجره مست و اتاق مست!

    این چندمین شب است که خوابم نبرده است!


    خیلیم خوبه
    عزیزم ترکی بگو
    خو توام یاد بگیر انقدر شیرینه عاشقش میشی
    پاسخ:
    خواهرم به مدت همه ی سایتای ترکی رو زیر و رو کرد تا یاد بگیره
    یه مدت هم ترکی حرف میزد!
    ت بده مهندس جان
    شعر واقعی و غیر واقعی داریم مگه؟
    مهندس جان
    یه منی اولوم سان هااااااااااا
    تا ز میخانه دمی نام و نشان خواهد بود
    سرما خاک ره پیر مغان خواهد بود
    3
    پاسخ:
    1
    در جـمـعـشان بـودم که پـنـهـانی دلـم رفت

    بــاور نـمـی کــردم بــه آســـانی دلـم رفت

    شعرای نو الکین دیه دی
    هوووووووووم؟؟؟
    چه شعری واقعیه اون وخ؟
    حتما باید تلفط هاشو بدونی خیلی شبیه به همن
    به سادگی نمیشه یاد گرفت

    منی که بچه ترکم بعضی وقتا نمیتونم تلفظ درستی بکنم

    پاسخ:
    آره اتفاقا به همین مشکل برخورد.نمیدونست فتحه بده یا کسره یا ضمه!
    تویی که ناب ترین فصل هر کتاب منی
    شروع وسوسه انگیز شعر ناب منی


    پاسخ:
    1

    یک قطره آبم که در اندیشه ی دریا

    افتادم و باید بپذیرم که بمیرم"


    عه وا ببخشید فک کردم بعد از 2،یکه!!

    :))

    حافط مثلا دی
    ت بده
    ی بده زی زی
    خخخخخخخخخخخخخخ
    من خودم استاد حافظ بودم
    والا
    3 یاد باد آنکه صبوحی زده در مجلس انس
    جز من و یار نبودیم خدا با ما بود
    پاسخ:
    1

    در این فکرم که در پایان این تکرار پی در پی

    اگر جایی برای مرگ باشد! زندگی زیباست

    د بده زی زی
    مثلا کلمه اوزوم
    همین او
    تقریبا 8 تا معنی میده
    که تلفط او خیلی مهمه

    پاسخ:
    یا حضرت عباس!
    ای ضایع
    وقتی من 2 هستم مهندس 3 هست
    گول خوردی آی گول خوردی
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    زی زی تو جز دال دنبال چیز دیگه نگرد
    من فقط بهت دال میدم
    پاسخ:
    من آخرش با یه نفر ازدواج میکنم که اول اسمش میم،اول فامیلیش دال باشه!!
    یا برعکس!!
    آقا زی زی سوخید دیه

    پاسخ:
    :)
    اشتباه محاسباتی بود اون!!
    این جوری که ما بازی میکنیم با تقلب تا ده سال بعدم کسی نمی سوزه
    تو مرد دل تنکی پیش آن جگرخواران
    اگر روی چو جگربند شوربات کنند


    پاسخ:
    +من نفهمیدم این بیت چی گفت :/
    حالا چرا م و دال؟
    پاسخ:
    از بس میم و دال میدین!
    پس چی که فکر کردی سادس
    طرف اسمشو یادم نیست نزدیک ده تا زبون دنیا رو عین بلبل حرف میده خواسته ترکی یاد بگیره مونده
    آخرشم گفته من ترکی رو نمیتونم یاد بگیرم اینجوریاس بالام
    منم باید با یه شاعر ازدواج کنم
    پاسخ:
    شاعرا خیلی احساساتی ان...خیلی...
    من خسته شدم
    عرصه رو میخوام خالی کنم

    پاسخ:
    بیاین عرضه رو خالی کنیم و من رو برنده اعلام کنیم!
    من برنده دوس،چون :)
    اینارو شعر عشق و عاشقی خوندن
    فکر ازدواج زد به سرشون
    پاسخ:
    کی؟!
    من فقط رفتم گلاب بیارم،همین!
    شبت خوش مهندس جان
    التماس دعا
    پاسخ:
    هنو هستش :)
    خب برنده نم دیه تابلو دی
    پاسخ:
    من نفهمیدم چی گفتی ولی برنده خودمم! :)
    ای بابا
    این زی زی که از اول تو فکرش بود
    به من چه؟
    پاسخ:
    نع خیرم! انکار میکنم!
    نمیرم بخوابم که
    از مشاعره خسته شدم
    حالا نمیشه فقط برای ما احساساتی باشه؟؟؟
    تو جامعه احساس از خودش نشون بده با دمپایی سنگی به خدمتش میرسم
    والا
    پاسخ:
    احساساتی ان... خودم دیدم...یعنی گفتن...
    ای بابا
    بحث شیرین ازدواج شده کجا برم
    نصفه شبی میخوام شوهرتون بدم برین والا
    پاسخ:
    من میخوام درررررس بخونم :|
    آها
    خب تو و زی زی کنار کشیدین من به عنوان مادر بزرگتون برنده ام
    والا
    پاسخ:
    بیاین به توفق برسیم و من رو برنده اعلام کنیم،باشه؟!

    زی زی تا حالا با چند تا شاعر زندگی کردی دی؟؟؟؟؟
    وا قدیما مرد دست بزن داشت الان زنا دست بزن پیدا کردن
    بعد میگه دهه 70 دیا پدر سوختن والا
    پاسخ:
    من چندتا شاعر میشناسم...از حس و حال و شعراشون میگم...از حرفاشون
    برنده نفر 4 آنلاینه که معلوم نیست کیه والا
    پاسخ:
    الان در حقیقت باید دو نفر آنلاین باشه که اونم شمایید
    من تو مرکز مدیریتم
    اون دوتا کی میتونن باشن ینی؟!
    خخخخخخخخخخخخ
    اگه شما گودزیلاها نبودین؛
    بچه های شصت ما هفتادی ها و قبل هفتادی رو میگرفتن الان تناسب ازدواج بهم نمی خورد
    الان متولد 75 یه بچه بغلشه به کجا پناه ببرم من:/
    پاسخ:
    بابام یه همکار داره عربه
    پارسال از اهواز اومدن خونمون
    دخترش 14 سالش بود عقد کرده بود با یه پسر 18 ساله از اقوامشون
    هر دوتاشونم مدرسه میرفتن!
    دیروز پیام داد گفت 3 ماهه که حامله م!!
    زی زی آی پی اون دو نفر غیر من و مهندس رو اعلام کن ببینیم کین
    پاسخ:
    بذار نگا کنم
    بعضیا با صفحه ی ناشناس میان بالا
    آی جرزنا
    برنده خودمم
    احساستشو خودم کور میکنم
    جرات داره جلو دخترای مردم احساساتی بشه؟؟؟
    هووووووووووووم؟؟؟؟
    وا من 75 بچه بغلمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خواهر منم 75ه
    فکر کنم اون دو نفر رفتن چون تا ده مین پیش بودن
    مهندس زی زی رو بی خیال شو درس دار
    میخواد پله ترقی طی کنه
    شوهر نمیخواد که
    والا
    آی پی شونو رد کن بیاد
    وبشونو تحویل بگیر
    والا
    نه دیه زی زی نمیشه ما میخوایم تو رو به پسرعمت بود از آلمان اومده بود به اون قالب کنیم
    دیه خود دانی نیس که خیلی دوستش داری
    پاسخ:
    آیا ما با هم کنار میایم؟! :|
    یا حضرت عباس
    جامعه ما کجا داره میره
    دختر 14 ساله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حامله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پسر 18 سالهههههههههههههههههه
    اصلا سیبیل دراورده اون
    پاسخ:
    هر دوشون بچه بودن...فک کنننن...مرسه هم میره!!
    تو عقد بارداره؟؟؟
    خب اینا چرا نرفتن سر خونشون
    هی وااااااااای من

    خاک و چوک
    ای بابااااااااااااااااااااااااااااا


    پاسخ:
    نه ازدواج کردن یکی دوماه بعد

    شماها که هیشکدوم اهل کاشان نیستین؟! هوم؟!
    یکیشون کاشونی بود
    نفهمیدم کیه...آدرس نداشت
    آدم اینا رو می شنوه افسوس میخوره
    پدر و مادرشون چه طوری حاضر شدن اینا ازدواج کنن
    سنشون هیچ مشکلی نداره که مهندس جان
    اتفاقا بهتر که زودتر ازدواج کردن
    آخ دختر 14 ساله بره خونه شوهر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بعد تو میگی تو عقد بارداره
    اینا از پایه اشتباه کردن
    پاسخ:
    نه تو عقد نه.ازدواج کرده بودن
    اینا کلن عادتشونه بچه هاشونو از کوچیکی شوهر میدن یا واسشون زن میگیرن میگن اینجوری بهتره
    آقا منو ول نمیکنه.میگه بیا شوهرت بدیم! میگم نمیخواااااااام! 
    مشکل نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به نظرت اینا به بلوغ فکری رسیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینا بچن
    از زندگی ی می فهمن
    تقی به توقی میخوره به مشکل برمیخورن
    یه بچه مدرسه ای میتونه یه زندگی رو اداره کنه
    به نظرت این بچه ای که میخواد دنیا بیاد درست تربیت میشه
    نه اینا طلم میکنن
    من کاشانی نیستم ولی امروز منو از کاشان نشون میده

    پاسخ:
    فک کنم روح سهراب سپهریه!!
    بحث مشاعره بوده،اومده یه سرکی بکشه!!
    کاشان تو وب منم بود
    پاسخ:
    سهرابه!
    نظر که میذارم روی اون پرچم ایرانه کناریش رو بزن آمرامو برات بالا میراه
    پاسخ:
    آره
    تو چرا از کاشان اومدی؟؟!!
    تهرانید مگه نه؟!
    بابا 4 تا آی پی رو در کن بیاد
    خودم نگاشون میکنم
    مردم از فضولی خب
    ممکنه به بلوغ فکری رسیده باشن
    کلا جنوب کشور بچه هاشون زود بالغ میشن
    پاسخ:
    تکذیب میکنم
    یکیش خوده من
    مامان بزرگ من 14 سالگی ازدواج کرده اون زمان حدود 60 سال پیش
    فکر میکردم این رسوم غلط جمع شده ولی انگار هنوز هست
    چی بگم والا
    فقط شاخ که درمیاد از سرم
    خخخخخخخخخخخخخخخ 14 ساله
    ما 14 سالمون بود شبا با عروسکمون بازی میکردیم والا
    پاسخ:
    فک کنید یه نفر صب پاشه بیاد نظراتمونو بخونه! :)))))
    نچ من زنجانیم
    کلا بیان منو هر روز از یه جا نشون میده
    عادت کردم

    پاسخ:
    دوست داره بیان!
    بازیش اومده!
    من هنوزم با عروکام بازی میکنم ^__^
    هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بخونه
    چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هیچی :)
    هی بابا
    زی زی چی شد پسرعمت کله منو کند میگه من دوری زی زی رو نمیتونم تحمل کنم
    زود بگو بله
    بیچاره مرد این ور دی
    پاسخ:
    ایش
    :/
    من از الان اعلام کنم:
    نمی دونم کی صفحه مدیریتم رو هک کرده بجام داره نظر میذاره
    والا
    پاسخ:
    یعنی خودت نیستی؟!
    نه میدونید یکی این نطرارو بخونه ممکنه به گناه بیوفته خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    من که میگم پاکش کن
    ملت خیلی حساس شدن
    خخخخخخخخ
    مهندس اذیت نکن بچه رووووووو
    پاسخ:
    :|
    دیگه مظلوم تر از من؟؟!!
    ای پاک باخته
    بعد بگو مقصر ما 70 دیا هستیم بی شووور موندی دی
    من چه اذیتی میکنم
    خو پسرعمشه
    دلش پیش زی زی گیر کرده
    میگه خودمو میکشم زی زی باهام ازدواج نکنه
     زی زی هم که عاشقشه
    پاسخ:
    O_o ?!¿
    +من شکر بخورم! 
    حالا جالب اینه یه مدت بیان منو بختیاری نشون میداد
    اصلا نمیدونم کجاست
    پاسخ:
    چهارمحال و بختیاری منظورش بوده
    عه! پس تو بودی اون؟
    مهندس غیبتشو نکن دیه

    پاسخ:
    نه بابا هستم! غیبت نیست ؛)
    شاید خودم نباشم
    پام باخته چه طور از آی پی وب رو پیدا میکنی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    از آمارو گزارش ها>ترافیک ورودی>آخرین لینک های ارجاع دهنده
    مهنس تقصیر شما دهه 70 ها نیست تقصیر کیه
    هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    غیبت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من غیبت کسی رو نکردم
    عیبت تو رو نگفتم که زی زی جان
    بالام جانم خودش منظورمو گرفته
    تقصیر پسرای دهه 50 که نمیان شماهارو بگیرن
    واس دختر 70 باید دهه 60 بیاد دیه
    خودمم نمی دونم مهندس جان
    گفتم شاید اون آی پی ها رو بشناسم
    آخه آی پی اکثر بچه ها رو بلدم
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    هربار که خاموش روشن میکنیم مودمو،آی پی تغییر میکنه که
    50؟؟؟
    مگه قراره بزرگم کنه؟؟
    هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    :))))))
    من منظورتو نمی گیرم
    من غیبت نمیکنم دارم کلی میگم
    نیس که این مدت همه نصیحتم میکنم
    منم گفتم پاک کنه
    پسرعمت کچل شد از دست تو بهش بگو بله خوشبختت میکنه دی
    پاسخ:
    من میخوام با یه حاج آقای سید ازدواج کنم!
    اون خیلی خارجکی شده!
    :)))
    فاصله سنی باید از 5 -10 سال باشه دیه
    پس 50 به شما میخورن
    راست میگه آی پی همش عوض میشه
    نه اونی که میگی درست نیست ارجاع دهنده ممکنه کس دیگم باشه یعنی یکی از وب کس دیگه اومده باشه ول لینک مال اون یکی باشه
    من فک کردم اون پست توی اون وب مذکور رو میگی بالام جان
    اصلاندشم بیخیال باوووووووووووو
    دور همی مونو عشق است
    خب زی زی بوگو پسر عمم زن داره و خودتو خلاص کن
    والا
    پاسخ:
    نه زن نداره!
    ولش کنید بابا، گیر دادینا!

    با یه روحااااااااانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    یه مدت جو گیر بودم،مسجد میرفتم و شب قدر و ماه رمضون و اینا
    به مامانم گفتم غیر از روحانی،هر کی اومد ردش کن!!

    نه زن نداره من میدونم
    اگه زن داشت که پا پیچ زی زی نمیشد
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من متولد سال ** هستم بالام جان
    50 ای بدرد من می خوره؟؟؟؟
    نه ** سال از خودم بزرگتر رو کجای دلم بذارم دقیقا؟؟؟

    +زی زی سنمو ستاره ای کن
    مگه روحانی چشه؟؟؟
    تازه اگه اسمش علی آقا باشه
    سیدم باشه که عالیه
    مگه نه زی زی؟
    پاسخ:
    ؛)
    علی یا رضا؟!
    :)))))
    من که گیر ندادم زی زی
    من دعا می نمویم برا یه شوهر خوب گیرت بیاد
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    وا خودت **  هستی بعد ما رو میگی گودزیلا یا للعجب
    نه پس به توام 60 میخوره بالام

    شماها 70 به بعد هستین


    ای بابا
    از پسرعمش خوشش نمیاد به ما گیر میده
    ما اصلا چیزی گفتیم نه
    پاسخ:
    بینید بچه ها، اونجوری که شما فک میکنید نیست
    ما با هم خوبیم
    فقط وقتی پای عقیده میاد کم نمیاریم و هی میخوایم طرف مقابلو شکست بدیم
    وگرنه هیچگونه مشکلی با هم نداریم
    تازه وقتی میاد خونمون دکتر صدام میزنه! یعنی چند ساله که میگه دکتر!
    زی زی جان
    عزیزم
    به روح اعتقاد داری آیا؟؟؟
    پاسخ:
    :)
    یا امام هشتم!
    من دارم زندگی روحانی ها رو از نزدیک میبینم خعلی هم خوبه
    بستگی به همسرشون داره دیدش
    خب حالا که جو گیر نیستی از جو دراومدی
    عاقلانه تصمیم بگیر
    پاسخ:
    آره خب...
    :)
    دوستان من برم دیه
    نیم ساعت دیه اینجا اذانه
    التماس دعای زیاد
    خیلی ممنون بابت امشب 
    خیلی خوش گذشت
    :***
    یاعلی
    پاسخ:
    شبت بخیر
    :)
    خندیدیم!! خوش گذشت!
    خدافظ التماس دعا
    من از بس این روزا نماز صبحام رو قضا خوندم نمیدونم اذون رو کی میدن
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    صبحت بخیر :)
    شوخی نمودم زی زی ناراحت نشو
    پاسخ:
    ناراحت شم؟!
    واسه چی؟!
    :)
    نه عزیزم :)
    فکر کنم رفتی بخوابی
    شبت شیک
    پاسخ:
    :)
    صبح شده دیگه!
    نمیدونم شاید
    ولی به شخصه آدم ریشو دوس ندارم
    خو چیکار کنم دوس ندارم دیه
    پاسخ:
    ریش نه، ته ریش! همون نیم میلی متر ریش که با روح و روان دخترا بازی میکنه!
    روح و روان رو خوب اومدی
    پاسخ:
    :)
    موهنس جان سخت نگیر؛ نظر تو هم محترمه کسی که نادیدش بگیره مشکل داره پس ناراحت نشو
    آقا من هوس خوراک لوبیا کردم:‏(‏
    پاسخ:
    الان؟! 
    معلومه خیلی خوابت میاد!
    من که پلک چپمو به زور نگه داشتم بالا، چشم راستمم میسوزه!
    برم یه چرت بزنم و پاشم بعد،وسایلمو جمع کنم
    خیلی کار دارم...خرید هم...
    ٢٢٩ پست؟ :/ آیا؟ 
    پاسخ:
    منظورتون نظره؟!
    +دیشب خوابمون نمیبرد!!!
    الان شد 130 تا!

    چت روم درست کردید تو این کامنت دونی؟ :دی

    میشه منم رمز آیا؟ :)

    پاسخ:
    یهویی انقد زیاد شد!!
    میفرستم برات :)
  • سعادت سلیمانی
  • نه کار از بیکاری و این حرفا گذشته...
    پاسخ:
    بیکاری خوب نیست
    ولی چی؟!

    سلام گلم.
    یک از موارد دستور زبان و وادب فارسی است. «را» علامت مفعول است که بعد از مفعول می آید. حالا در محاوره به جای «را» می گویند: «رو» بعد هر کلمه ای هم که بیاید، نقش مفعولی به آن می دهد.
    ببین احتمالا کسی توجهش جلب نشده، برای این است که به هر حال همه می دانیم فاعل و مفعول جمله کدام است. چون قطعا برعکسش نیست. اما حقیر چون یک مدت بنا به اقتضای شغلی، ویراستاری مقالات را می دیدم، م و کمی سر در می اورم.
    اصلا الان شک کردم که تو خودت دانشگاه قبول شدی یا پارتی مارتی داشتی؟! :دی ادبیات چند زدی با این دستور زبانت زی زی جان!؟
    البته از شما بچه های غیر انسانی، جز این نمی توان انتظار داشت خب... (فکر می کنم تجربی باشی. گفتم الان بهو می نویسم تجربی، می گویی، نخیرم ریاضی بودم... منم نوشتم غیر انسانی ها که شامل هر دو گروه بشود.)
    اگر ما انسانی ها نبودیم که ادبیات برفنا رفته بود... (خود تحویل گیری... :) )
    جدی نگیری این شوخی ها را (البته نکته دستور زبانش، شوخی نبود.)
    پاسخ:
    سلام :)
    آره تجربی بودم، یهو این بار درست نوشتی!
    اتفاقا ادبیاتم خوبه و اتفاقا بچه ها هم همین سوالو ازم پرسیدن!!! :)) 
    وقتی به زبان گفتار حرف میزنیم،نسبت به نوشتار،یکم کج و کوله میشن جمله ها!
    +با تشکر از شما و دوستان انسانی که از فنای ادبیات جوگیری نموده اید!ما نیز این تلاش شما را ارج می نهیم و در راستای حمایت از این مهم،میکوشیم.باشد که مقبول افتد،ان شاالله
    خوب بید؟!  :))
    ببین با ویرگول خیلی جاها درست می شود جمله، اما اینجا نه. دقت کن. اون «رو» باید بعد کلمه خواهرم بیاید، نه بعد کلمه «مامانم»
    پاسخ:
    اونموقع که گفتی درستش کردم :) ممنون

    +اون جمله ی اولی رو هم که نوشته بودم و آخر پست نوشتم تا ببینم بقیه چجوری میخوننش!
    دوپهلو بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی