زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

برخورد های جدی را دست کم نگیرید

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ق.ظ

از برخوردهای جدی بدم می آید، و همیشه از این رفتار متنفرم و فراری

+اما شخصیتش را دوست دارم...شخصیت کسی که برخورد جدی دارد را!


+مثل ترم پیش در سلف

+مثل تابستان،همینجا

+مثل دانشگاه سر کلاس آمار

+مثل روزی که من را برد دکتر

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۱)

مثل من؟؟؟
مثلا منو دوست داری
و
از من خوشت میاد

الکی مثلا من خودشیفته ام
:)
پاسخ:
آیا شما تا به حال برخورد جدی داشتن را تجربه نموده اید؟!  :|

+نه بچه خوبی هستی!باریکلا! :)
خخخخخخخ
زی زی خواب میبینم یا واقعا آنلاینی؟؟؟
پاسخ:
من تو ایمیلمم ولی اینباکسم باز نمیشه
مسنجرمو هم از همینجا فعال کردم
بذار ببینم میشه برم مسنجر...
الان تو یه وب بودم
28 دی 92 گفته بود میرم و بر میگردم
هنوز برنگشته
:/
پاسخ:
به رحمت ایزدی پیوسته قطعا!
+بدم میاد ازینایی که میرن و خبری ازشون نیست
خو گفته میام
حالا که از رفتنش دو سال گذشته
شاید 5 سال دیگه برگشت
تاریخ که مشخص نکرده
والا
پاسخ:
معمولا میرن و وب جدید میزنن
یا یه اتفاقی براشون میفته که دیگه نمیان...
دیگه فک نمیکنم بیاد
من بهت تو مسنجر سلام کردم
:))
پاسخ:
علیک سلام! :)
خخخخخخخخخ
به روح اعتقاد داری آیا؟؟؟
بابا بیخیال 
چت روم از نظرات پستای تو هلو تر؟؟؟؟
مسنجر میخوام چکار وقتی اینجا هست
والا
دلم برات تنگولیده بود
:*
پاسخ:
پستای من شلیله،چون من شلیل دوس!
+ مثلا من نمیخوام به روم بیارم که دلم برات تنگ شده بود!

احساساتی ام ولی بروز نمیدم :)
شایعه نکن
هیچ جای دنیا برای یه بلاگر؛ وبلاگش نمیشه
مگه میشه به این راحتی طلاقش داد و هوو آورد سرش؟
مدیونی فک کنی
من وقتی مجبور شدم وبلاگای قبلی مو طلاق دادم
ول خودنویسی ها سوگولیه
نمیشه ازش دل کند

با اون تهدیدایی که من شدم؛
برنگردم گور خودمو کندم
:)))))))))))))
پاسخ:
:))
منم نمیتونم ازینجا دل بکنم...خیلی سخته بین این همه غریبه ی آشنا نوشتن ولی...
+بعضیا خیلی راحت ول میکنن...اونم با چه پستایی

آقای میم
کیارش
یکی هس
معتکف
از دیار حبیب

مخصوصا آقای میم و کیارش که این دوسه روزه سر زدم دیدم حذف کردن
ویه نفر دیگه که یادم نمیاد کی بود...از بچه های بلاگفا بود
برووووووووووووووووووو عاااااااااااااااااااامو
مگه من به روم آوردم؟؟؟
الکی مثلا من کوه یخم
:)))))))
پاسخ:
+بابا کوه یخ...
قطب شمال و جنوب!
اصن عصر یخبندان...!
از دیار حبیب که واقعا حیف بود
معتکف که برگشته
فقط نقل مکان کرده
میم عین رو هم موافقم حیف بود واقعا
کیارشم نمیشناسم

اینا احساس ندارن
این کارا رو میکنن
والا
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

پسر است دیگر موجودی استثنایی
پاسخ:
آره چه جالب!
پسر است دیگر!
اون بلگفاییه دختر بود ولی
واااااااااااااااااااااای عاشق سید بودم تو عصر یخبندان
خب اگه من عصر یخبندانم 
توام که تو دلمی میشی سید
^______^
پاسخ:
یه نفر دیگه هم یه بار به من گفت سید!
آقا من نمیخوام سید باشم...یه شخصیت کارتونی دیگه...زیزیگلو مثلا!
+سید چیه؟! خل و چله!!
:))
واااای نگو بلاگفا که بچه های اونجا به خونم تشنه ان
از وقتی خودنویسی ها رو انتقال دادم بلاگ ماهی یه بار بهشون سر میزنم
>__<

پاسخ:
من توی لیست وبلاگ دوستانم هستم، سر میزنم ولی زیاد کامنت نمیدم، بلاگفا هم اجازه ی ثبت آدرس نمیده
گه گاهی یه نظری میدم...بستگی به پستش داره!
عزیزم سید بهت میاد خوووووووووووو
روز اولی که اینجا رو دیدم
پست اول وبت اون هنرنمایی با انگشتای دستت بود 
چقد بهت خندیدم
تو چت شده پستات مثه قبل نیست حاجی؟؟؟


+شماره رسید آیا؟
پاسخ:
حوصله ندارم پست بذارم
یعنی میخوام فرار کنم از فضای مجازی...
دلمم نمیاد ول کنم یهو...

+رسید
ای بابا
دخملم
زندگی همین صد سال اولش سخته
بیخیال
منم اگه مجبور نمیشدم عمرا به سیم آخر میزدم
بابا اون پست خنده داراتو رو کن تا نت داری
اصلا بیا ور دل خودم بشین گفتمان کنیم حوصلت بیاد
اصلا حوصلت تو حلقم
والا
پاسخ:
توی یادداشتای گوشیم کلی تیتر زدم که چیا بنویسم ولی حوصله ی نوشتنشونو ندارم...
+سرم شلوغه...ولی باشه :)
اییییییییی جااااااااااااان
کوفت
:@
تو به این جوونی بگی حوصله ندارم منه پیره زن چی بگم آخه؟؟؟
هوم؟؟؟
عین بچه خوب پست میذاری
^__^

پاک باخته غرغر کنان در حال عصا تکون دادن
پاسخ:
ننه جان بپا نیفتی! دومتر جلوتر یه چاله س!
بابا من خودم چاهم
چاله باید جلوم تعظیم کنه
والا
:)))))))))))))
پاسخ:
:) چاه بانو مثلن!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یعنی کم نیاری هااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!
چه خبر از *****؟
پاسخ:
+عیدو تبریک گفت
همین

+چون همه نمیدونن، مجبور شدم حذف کنم این یه قسمتو :)
اوهوم
عب نداره راحت باش
وب خودته
مهم اینه من می دونم و خودت
هنو نفهمیدی کیه؟
واقعا خودشه؟
پاسخ:
آره :/
خدا مرگم بده
وووووووووووووووووووووووی
خاک وچوک
کدوم ... (خودم سانسورش کردم) شمارتو داده بهش؟؟؟
خدا به دادت برسه پس عزیز دل پاکی
پاسخ:
نمیدونم کدوم (همون که سانسورش کردی) همچین شکری خورده

حالا چکار میکنی؟؟؟
الهی دخمل نازم
ای گور به گور شه
پاسخ:
من خیلی گناه دارم :|
+برم کمک خواهرم وسایلشو میخواد جمع کنه داره میره...
آخی
برو عزیزم
خیلی دلم برات تنگ شده بود
:********
خیلی خوشحال شدم باهات حرفیدم
ماچ آبدار دوباره
پاسخ:
من این ماچا بلد نیستم بکنم!
تو ما رو ماچ کن که سیدی! میچسبه :))
وا
جدی بودن رو دوست نداری ؟؟؟؟؟
من ادم شوخیم ولی امان از روزی که مسئولیت بدن بهم پوست کسی رو که کار نمیکنه رو میکنم
و بسیار جدی میشیم هیچ بهانه ای رو هم قبول نمیکنم و اصولا تنبیه مجازات کسایی که میخوان فرار کنن
پاسخ:
نه بحث جدی بودن نیست
جدی ها خوبن :)
بحث جدی بودن با چاشنی بد اخلاقی و بی حوصلگی و کلافه بودنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی