زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یه پسر عمه داریم...!

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ

پسر عمه م پاشده رفته مصاحبه واسه کار، بهش گفتن خواستیبری دستشویی،با پای راست میری تو یا چپ؟!

برگشته بهشون گفته: شما منو قبول کنید با کله میرم!!!


+رفته اون جا،از 100نفر،این و 3 نفر دیگه اومدن مرحله ی بعد واسه مصاحبه.شب قبل 3 تیغه زده و صبح هم ادکلن و کت و شلوار و خیلی مجلسی رفته میبینه اون 3 تا همه ریشو!

گفت:تو دلم گفتم خداااااا ریشامو واسه چی زدم؟ حالا چی کنم؟!

همون لحظه اذونو گفتن آستینا رو زده بالا گفته نمااااز! 

گفتن بمون با جماعت بخون.گفته نع! همین الان اول وقت!!


+رفته تو اتاق ازش پرسیدن کی نماز خوندی؟ گفته همین الان! گفتن تسبیحات اربعه رو بگو.هول شده تشهد خونده واسشون!!


+گفتن راهپیمایی روز قدس رفتی؟ گفته آره! گفتن کی بوده؟ گفته رمضون!!! اونا: رمضون؟! این: نه ببخشید،ماه مبارک رمضان! اونا: چی خوردی؟! اون: هیچی بهمون ناهار ندادن! 

گفتن حالا برو بهت زنگ میزنیم :)


+اومده بیرون زنگ زده به خانومش گفته همه رو جواب دادم فقط نمیدونم ناهار چی خوردم تو روز قدس! اونم گفته خب میگفتی با دوستات رفتی ساندویچ خوردی که بدونن با دوستات رفتی راهپیمایی! اون از این گیج تر!


+هیچ عیدی به اندازه ی امسال خسته نشدم و هیچ عیدی به اندازه ی امسال پذیرایی نکردم

مهمون از تهران،ساوه، اصفهان،شیراز،خرم آباد،اهواز و...

خستگی همشون امروز با دیدن پسر عمه م و خانومش درومد :)


+بعضی وقتا از دیدن بعضیا کیفور میشی و حالت جا میاد و کلی میخندی

+الهی لبتون همیشه خندون :)


●زیزیگلو؛ روبه روی پسر عمه، وسط سخنرانی هاش و در حال پست گذاری

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳۳)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام
    :-) 
    پاسخ:
    اهلا و سهلا یا شیخ :)
    کلی خندیدم :)))) بدون شک قبوله :)))
    پاسخ:
    تو قبول شدنش که شکی نیست :))
    دقیقا سوالایی که از منم توی یه مصاحبه پرسیدن
    منتهی من با صداقت گفتم روز قدس نرفتم کار به ناهار نکشید دی
    پاسخ:
    :)
    مصاحبه ی تربیت معلم این سوالا رو میپرسیدن!
  • صِفر کیلومتر
  • :))))))))))

    آقا نفر بعد
    پاسخ:
    یعنی چی اونوخ؟!
    :)
    یعنی اینو استخدام کنن با این جواباش خودمو آتیش میزنم
    :)))))))))))
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    تازه میگه ازم خوششون اومده!
    میگم جدی جدی این جوابا رو دادی؟!
    میگه آره بخدا!
    سلام
    کلی خندیدم به جواب های پسر عمه گرامی ات.
    تا حالا که نرفتم دنبال کار ثابت و اینا... البته شاید برم.
    ولی یه بار رفتم گزینش وزارت علوم. (نیروی قراردادی وزارت علوم بودم دیگه... باید می رفتم گزینش. یکسال رفتم، گفتن باید سال بعد هم بیاین که نرفتم. گفتم مگه مسخره بازیه هی هر سال، هر سال... یعنی من همچین نیرویی بودما... :دی)
    برام این سوالا آب خوردن بود. هر چی بچه ها سوالا و جوابا رو با هم مرور می کردن، من خندم گرفته بود. البته این مصاحبه، مصاحبه عمومی است. مصاحبه اختصاصی، همان اولی است که مهم تر هم بوده. دومی حداقل نصاب رو بیاره، حله.
    فردی که از بنده مصاحبه می کرد، سطح شعورش بالا بود، وقتی رزومه ام  وتحصیلاتم رو دید، دیگه از اینجور سوالا ازم نپرسید، درباره لیلة المبیت، تغییر قبله، ولایت فقیه و اینا پرسید. آخرش گفت، اگر شما سوالی دارید، بفرمایید.
    گفتم این سوالات تاریخ اسلام چه ربطی به گزینش عمومی داره؟!
    جواب داد که: اولش که شما رو دیدم، فهمیدم که اینا رو بلدین، ولی ما باید یک سوال تو این حوزه بپرسیم. بعد سر دردودلش باز شد. گفت بعضی ها میان برای گزینش،  ازشون می پرسیم، ائمه رو نام ببرید، نمی تونن اسم 12 تا امام رو پشت سر هم بگن.
    بعد ادامه داد: شما رو که دیدم، خواستم از این سوالات نپرسم؛ و برای اولین بار بود که چنین سوالاتی می پرسیدم و حالا هم اینجوری.
    به نظرم مصاحبه درست اونیه که یخ مصاحبه شونده بشکنه و طرف راحت خودشو رو کنه.
    یک بار دعوت شدم که مصاحبه های یک دوره آموزشی رو انجام دهم. واقعا سعی کردم همین کار را کنم. اصلا خودم را مقید نکردم که حتما یکسری سوالات را بپرسم. یکسری آیتم بود که باید نمره می دادیم. یک سوال می کردم ظاهرا بی ربط، اما طرف جوابی که میداد، چیزی که می خواستم را می فهمیدم. بعضی افراد آن قدر رفیق می شدند که همه چیزهایی را که حتی نمره منفی داشت را می گفتند. :)
    ولی تو مصاحبه، دو گروه خیلی خوب نمره می آورند، یکی کسانی که هیچی نمی دانند و یکسری آدم هایی که همه چیز می دانند.
    پاسخ:
    سلام
    از هنر نمایی های دیگه ش هم میگم باز :)
    عجب نیرویی هستی!
    درسته که مصاحبه طوری باید باشه که طرف راحت باشه و بتونه با آرامش خاطر و ذهنی بدون استرس جوتب بده سوالا رو ولی خیلی وقتا میخوان شرایط مصاحبه شونده رو توی حالت های بحرانی بسنجن.پس ازش یه سوالای نابجا یا سوالایی که باید یادت باشه تا جواب بدی و با حضور ذهن،میپرسن
    بعضیا خیلی اوتن دیگه!سوالای معمولی و پیش پا افتاده رو هم به زور و زحمت جواب میدن! به عینه دیده شده!
    آدمهایی که هیچی نمیدونن؟! فک کنم هیچی ندونستنشون باعث میشه که جواب ندن واسه همین جوابشون غلط نمیشه.
    روز قدس؟!
    ساندویچی؟!
    ما که اون روز روزه بودیم فکر کنم!!!
    بودیم؟!
    نبودیم؟!
    والله با این جواب دادن پسر عمه شما الان خودم شک کردم که روز قدس همون 22 بهمن یا روز تسخیر لانه جاسوسی!؟!!!
    پاسخ:
    همون.روزه بودیم!
    هیچکدوم تو اون لحظه به فکرشون نمیرسیده این موضوع!

    +روز قدس،13 به در نباشه صلوات!
    =))))))
    آخییییییییییییییییی=)))))
    استغفرالله-_-
    پاسخ:
    :))))
    خدایا پروردگارا از سر تقصیرات ما بگذر!
    عااااامیییین!
    چ قشنگ شده اینجا
    پاسخ:
    ممنون :)
    چرا همه نظراتو بستی؟؟؟
    من کجا نظر بذارم حالا؟؟؟
    شعر بالایی لایک داشت
    :******
    پاسخ:
    شما خودت لایک داری :)
    تو به من میگی؟! اصن جایی گذاشتی واسه نظر؟!
    چی شده همه دارن میرن؟!
    خبریه؟!
    خو بگو اگه چیز خوبیه ما هم بدونیم و بریم!

    +بووووس!
  • سعادت سلیمانی
  • خوشبحال بعضیا خیلی بیکارن هی پست میذارن پشت سر هم...
    پاسخ:
    تا بیکارو چی تعریف کنی...!
    بابا چرا شایعه می کنید؟؟؟
    کی رفته؟؟؟
    گفتم خبر بدم یه مدت نیستم که نیاین الکی تو وب و وقتتتون بره و البته حجم عزیز نت تون
    آی دی مو که داری
    ایمیل م که داری
    چی میگی
    هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بوس بیشتر
    :*
    پاسخ:
    ها،از او ن لحاظ!
    هیچی،حله پس!

    +لااقل یه تماس با ما بذار خو
    ایمیلم با گوشی خودم باز نمیشه چند روزه...
    با گوشی خواهرم چکش میکنم...امروزم میخواد بره...
    من ادت کردم که بالام جان
    نکنه شماره می خوای
    هوم؟؟؟
    پاسخ:
    آره ادتو دیدم
    منم پذیرفتم

    + یه چی میگم نخندیا...گوشیم پره پره هیچ پیامی واسم نمیاد! همش ارور میده!
    قسمت تماس و پیا خصوصی و اینا رو عمدا حذفیدم جگر
    پاسخ:
    :/ چی بگم ...کار خوبی کردی...
    حالا برگردم دوباره فعالش میکنم
    فک نکن بچه خوبیم
    والا
    پاسخ:
    باشه،فک نمیکنم، خیال میکنم :)
    خوووووووو حذف کن اون این باکس ووووووووووووو دخملم
    عمرا دیگه بهت شماره بدم
    والا
    آیکن ناز و ادا و اینا
    :))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    O_o چجوری اینباکسو حذف کنم؟!!
    اولا کلی ایمیل دارم توش
    دوما اصن حذف نمیشه کردش!
    مگه یه ایمیل بخصوص رو، که اونم اصن باز نمیشه که بخوام هیچ گونه ایمیلی رو حذف کنم
    گیر افتادم...والا
    منظورم پیامای اینباکس بود دخترم
    ://///////////

    معلومه که نمیشه
    یه آپشن دیفالته
    آآآآآآآآآآآآآآخی
    پاسخ:
    خیلی ضایه س بپرسم آپشن دیفالت چیست؟! :/
    +یه چیز غیر قابل حذف شدنیه...یعنی اینو میخواستی بگی...!
    میدونم!
    خخخخخخخخخ
    دقیقا تو کلمه کامپیوتری بکار بردم به نیت پز دادن
    چیز خاصی نیست
    آره همونه

    آپشن که میشه همون گزینه قسمت اینا
    دیفالت هم میشه پیش فرض
    به روحم اعتقاد ندارن
    :////////////
    پاسخ:
    دئودنوژونال :)
    + پز میدهیم ما نیز!
    چیه ویروسه؟؟؟
    یاد اون پست استاد فلانی انگل دارنت افتادم
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    نه، قسمت اول روده رو میگن!
    +اون که خیلی خودمم خندیدم! همه خندیدن یعنی! سوتی ناجوری بود!
    شیطون شدی سوتیاتو رو نمیکنی دیگه
    حیف که وبو تعطیل کردم
    وگرنه چند تا سوتی تپل داشتم که بذارم
    اصرار نکن تعریف نمیکنم برات
    ^__^
    پاسخ:
    :)
    خب اینجا بگو!
    حالا چون تویی یه قابل پخشش رو میگم
    با یه اخلاصی رفتم نیت کنم برا نماز
    چنان خضوعی
    چنان خشوعی
    اصلا یه وضعیییییییییی
    با حالت جدی رفتم نیت:
    نیت میکنم 3 رکعت نماز مغرب می خوامن برا رضا قربه...

    حالا یهو به خودم میگم رضا کیه دیگه چش سفید

    هیچی دیگه چادر به سر نشستم کف زمین قاه قاه به خودم خندیدم
    ^___^
    پاسخ:
    :)))))
    رضا کیه!!؟؟

    +سال پیش خواهرم اومد بگه علی اکبر، گفت محمد امین! 
    حالا ما تو خاندان و همسایه و بقالی و...کسی به اسم محمد امین نمیشناسیم
    +انقد خندیدیم که اشکمون درومد!
    +هنوز که هنوزه میگم محمد امین کیههههه!!!
    میگه اومدم یه اسم دوتایی بگم،اشتباه یه اسم دیگه جاش گفتم!
    من وسط مهمونی داشتم اینو تعریف میکردم
    پسر خالم جوری چپ چپ نگام کرد اصلا مردم از ترس
    بچه شو گرفته بود بغلش آنچنان چش غره می رفت که...
    خوب شد خواهرت نشدم وگرنه الان از شدت خنده از سوتی هام فر خورده بودی
    منم هرچی فک میکنم رضا نیست دور و برم
    پاسخ:
    اسم شریک زندگیتون بوده، یهو بهتون الهام شده!
    +خدا رو چه دیدی! 
    خخخخخخخخخخخ
    ما اسم آقامون علی هست
    بایدم سید باشه
    به من ربطی نداره
    :)))))))))))))))))))))))))))))

    مدیونی فک کنی این تصور الهام شدن و اینا به ذهن خودمم خطور کرده بود
    آیکن پاک باخته که سوت زنان صحنه رو ترک میکنه
    پاسخ:
    به خدا زور نگو همون رضا رو هم بت نمیده ها!
    +بلبلی بزن ببینم بلدی؟! :))
    هوم؟؟؟
    خدایا من راضیم
    تو هر اسمی می خوای بفرس خودم علی فرضش میکنم

    یه رگ سیدی هم پیوند میزنم بهش
    اصلا مویرگ سیدی خودم کافیه

    آیکن پاکی که ترسیده 
    پاسخ:
    ساداتی یا میرزا؟!
    هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینا چین؟؟؟
    سید نیستم
    از طرف مادر بزرگ و پدر بزرگ مادریم؛ رگ سیدی دارم
    پاسخ:
    سادات که همون سیده، از نوع مونثش
    میرزا هم اونه که از مادر سید باشه :)
    دیگه میرزاشو نشنیده بودم والا
    حالا من کدومم؟؟؟
    پاسخ:
    میرزایی پس :)
    خخخخخخخخخخخ
    پاک باخته میرزا میشم
    یا میرزا پاک باخته؟؟؟
    البته 50 درصد میرزایی رو  دارم
    پاسخ:
    میرزا پاک باخته ی 50 درصدی! :)
    میگم عید غدیر را خونه نیستم هاااااااااا
    ولی اون قسمتایی که سیدا مورد لطف و رحمت دوستان قرار میگیرن هستم
    :)))))))))
    پاسخ:
    عید غدیر ما سیدا رو مورد خشانت قرار میدیم که عیدی بدن!
    +لطف و عطوفت؟!
    رحمت؟!
    کنیه گذاشتنت تو حلقم
    :)))))))

    +
    آره دیه
    همون موقع ها که میگن سیدی شما اول شما بخور
    اول شما از در رد شو
    مادرتون حضرت زهراس
    حضرت عباس روتون غیرت داره و اینا
    پاسخ:
    ما یه سید داریم تو خوابگاه...اصن این چیزا مطرح نیست!!
    اگه بدونی...!
    خب پس عید غدیرا من وبو تعطیل میکنم
    :))))))))
    پاسخ:
    هه! 
    وبو تعطیل میکنی...
    هم ایمیلتو دارم هم شمارتو!
    من رفیقای سیدم رو رو چشام نگه می دارم
    یعنی کتکمم بزنن ها 
    میگم 
    چکار کنم که از جدت خجالت میکشم

    پاسخ:
    نه توهین که اصلا!
    سربه سر هم میزاریم :)
    خیلی دختر ماهیه اصن :)
  • سعادت سلیمانی
  • اگه کسی که هی پست میذاره بیکاره...کسی که زیر یه پست اینقدر کامنت میذاره چیه؟!!!!!
    پاسخ:
    اون شاهکاره!
    والا :)
    یقینا یک انسان هست که بعد از مدت ها دوستش رو آنلاین دیده

    پاسخ:
    چه خوشبخته پس!
    دوستش ایمیلش پوکیده و خرابه :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی