زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مثلا من دیگه نباشم که اینجا بنویسم

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ق.ظ

اونقدر حالم جسمیم افتضاحه و یه حال بدی ام که فقط کافیه روبه قبله دراز بکشم و شهادتین بخونم.فشارم افتاده و سرم گیجه و هیچ درکی از محیط اطرافم ندارم

حتی چایی نبات هم اثر نداره

من نمیدونستم با خوردن یدونه فلفل انقدر حالم بد و خراب میشه

اگه تا فردا نبودم...دیدار به قیامت

+ حال روحیمم همچین چنگی به دل نمیزنه

+اونقدر خسته شدم امروز، که جلوی مهمونا خوابم برد


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

چرا چیزی شده؟
پاسخ:
فک کنم فلفل زیادی به مغزم آسیب رسونه
زیادی منظورم همون یدونه س
تند بود چون
فکر کنم میخواید دیگه ننویسید ؟ درسته؟ 
پاسخ:
نمیخوام این کامنتو جواب بدم :|
فکر کنم میخواید دیگه ننویسید ؟ درسته؟ 
پاسخ:
نه فک کنم دارم میمیرم :|
خنده نداره :/
عجب o_O
پاسخ:
.
نقطه س مثلا
من شک ندارم بهانه ایست برای ننوشتن
پاسخ:
خوبه 
الان دو نفر به من شک دارن: شما و خودم
خلاصه اختیار با خودتونه ولی من جای شما بودم مدتی استراحت میکردم 
پاسخ:
چون نمیشه و نمیتونم اینجا چیزی بگم پس سکوت میکنم الان
خدانگهدار 
پاسخ:
من نگفتم کسی برگرده
آدم باید اونقدر اراده داشته باشه که رو حرفش بمونه
 
+کسی که رفت، حق نداره دیگه برگرده
یه فلفل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اشکال نداره من که تا حالا نشنیدم کسی با خوردن فلفل بمیره اما اگه تو مردی اولین نفری میشه بهت افتخار کرد دی
پاسخ:
خیلی تند بود
فک نمیکردم انقد به هم بریزم...
مهندس بهشت لااااااااااااااااااااایک
پاسخ:
من دارم میمیرم،اونوخ شما این وقت شب لایک رد و بدل میکنید؟!
ما همیشه لایک داریم پاک باخته جان
پاسخ:
عجب دل و قلوه ای هم رد و بدل میکنن! 
آدم حسودیش میشه!
گفتم آدم،نگفتم من!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    اسمع ...

    افهم ...

    فلان بن فلان ....

    :)
    پاسخ:
    سلام
    شما مارو کشتین دیگه؟؟!! :)
    سنگین ترین لحظه برای مرده تلقین است!

    +زنده م...فقط معده م درد میکنه
    سلام
    فشارت افتاده بوده. میشه اینقدر جو ندی... :)
    بادمجون بد آفت نداره :دی
    منم همین هستم. یک بار تو اداره، یه کوچولو ترشی خوردم، خیلی تند بود. همونجا اگر وایساده بودم، می افتادم... چند لحظه طول کشید به حالت اولیه برگردم.:)
    ان شاأالله با سلامت و عزت و عافیت عمر کنی.
    پاسخ:
    سلام
    من تا حالا فک میکردم "بادمجون بم آفت نداره" هستش!
    من فشارم بیفته 1 روز باید بگذره تا به حالت اولیه برگردم!

    +خیلی خیلی ممنونم :)
    نچ نچ نچ..
    هروقت اینجوری میشی آب قند بخور سربع..اومدی پست گذاشتی؟؟؟
    بقول کامران نجف زاده "مارا چه می شود گاهی؟؟؟"
    پاسخ:
    همش نگام به سقف بود،خسته شدم...
    آب قند و چای نبات و شکلات و ...
    فشارم که بیفته به همین راحتیا بالا نمیاد.
    بنده هم یه بار به این موضوع فکر کردم که اگر نباشم اون وقت تکلیف نوشته هام چی میشه؟!
    واقعاً چی میشه؟! :|
    پاسخ:
    یاد و خاطرمون در بلاگ جاودانه میمونه اونوقت :|

    +وبتون چی شده؟!
    نکنه رفتین؟!!
    کجا؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی