زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

حاج آقایمان؟!

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۱۱ ب.ظ

حالم گرفته بود...

در جمعی غریبه اما خودمانی بودم

 

یادم است خندیدم،  واقعیت هایی را گفتم که روزی خودم بهشان میخندیدم...

مثلا اینکه شوهرم یک حاج آقای واقعی باشد!!!

 

یادم است مسجد که میرفتم حاج آقایی داشت به اسم حاج آقا ابولقاسمی

الان هم هست

آن وقت ها اسم کوچکش را نمیدانستم

 6-7سال پیش نزدیکای شب قدر بود،یک روز که رفتیم خانه ی خاله،پسر خاله گفت: میری مسجد؟

من:آره همون همیشگی!

 

او:حاج آقا ابولقاسمی دیگه؟

من: آره، خیلیم دوسش دارم...

او:کدومشون؟عظیم یا مجتبی؟

من: ممم...مجتبی

او: O_o

من :|

 

او:شمارشو دارم:)))

من :| خب

 

او:مجتبی برادر کوچیکه س،همسن منه، ازدواج نکرده، 4-5 سال ازت بزرگتره...

من:!!! نــــــــــــــــــه من منظورم عظیم بود!همون که ازدواج کرده!

 

نتیجه ی اخلاقی:اگه سر دو راهی موندین، هیچ وقت نشناخته و پرس و جو نکرده قدم تو راه نذاریدو حرف نزنید، عواقبش گریبان

گیرتان خواهد شد!!!

 

پارسال بود که فهمیدم مجتبی ازدواج کرده ،آن هم با دختری که هم سن من بود...دومین ضربه ی سخت زندگی ام را خوردم...!

 

 

الان هم مجتبی حاج آقا شده، مداح است، برای خودش کسی شده...لباس حاج آقایی می پوشد

می گفتند سرطان حنجره گرفته...یکی دو سال نخواند...خدا میداند چقدر شب قدر وحتی بعد از نماز هایم دعایش کردم...

 

یک چیز دیگر...،

من تا حالا مجتبی را ندیده ام!!!



  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • محمود بنائی
  • شما که ندیدین، پس چرا ضربه خوردین؟ :)
    پاسخ:
    باید دختر باشی تا بفهمی من چی میگم...!   :))))
    نمیدونم چی بگم
    شاید روحانیا رو دوست داشته باشم اما نه برای ازدواج
  • یک به اصطلاح نویسنده
  • عکستو عاشقم....:))

    +باآخوندا خوب نیستم...یعنی فقط با اون مهرونا و بروزها و جووناش خوبم...
    پاسخ:
    منم با همونا خوبم!!!
    وقتی نوشته پای عکسو خوندم چنان پخی زدم که اون سرش نا پیدا...با حال بود...
    پاسخ:
    :)))
    دقی قن پخ به عکسم یا نوشته م؟!؟
    ما همچنان حیرانیم!!!
    هر دوش!!!!

    پاسخ:
    بلـــــــــه...بله...بله...(با صدای لطیف در فیلم دردسرهای عظیم خوانده شود!!)
    :|
    پاسخ:
    خب دیگه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی