زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آی دونت هو نت!

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ق.ظ

همه جمع میشوند دور هم و حرف های یک من دو غاز میزنند آنجا! کم و بیش حرف درستی میشنوی ازشان! کلهم اجمعین معتادند اصن!

رنگ سبز وسوسه کننده اش میرود در حافظه ی تصویری ات ثبت میشود و به مثال بیت "سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل/بیرون نمیتوان کرد الا به روزگاران" بیرون نمی آید!

وتا میایی بنشینی عین بچه ی آدم دوکلمه درس بخوانی خیر سرت،هی آن گردی سبز رنگ وسوسه کننده می آید جلوی چشمانت و میگوید: بیا منو چک کن،بیا منو چک کن!

بعد 1 دقیقه که مینشینی و رسیدگی میکنی به امور،دیگر آیا ول کن است؟! 1 دقیقه نشستن مساوی است با حداقل 8ساعت بعد پاشدن!

حالا این که هیچ،کار از آنجا سخت تر میشود و امور از آنجا بیخ پیدا میکند که تو بشوی مدیر! یک مدیر با هیچ مقدار درآمد و از 24 ساعت،28/5 کار!

یعنی اصلا شک نکنید این کار آمریکا و اسرائیل است! 

بعد هی شارژ نت ایرانسلت تمام شود و تو هی هر ماه ایرانسل را پولدار تر از ماه بعد بیابی، هی حجم اینترنت خانه را تمام کنی و کمر وای فای بیچاره را بشکنی و صدای اهل بیت بلند شود که وات آر یو دویینگ؟ سی آس تراس پیلیز!

و تو بگویی من یک مدیر جنتلمنم! و مادرت هی پا بشود الکی مثلا برود پز تو را جلوی فک و فامیلی که دارین بدهد و بگوید فرزند دلبندم مدیر است؟!

در اینجا مفتخرم بیتی را بخوانم در این باره " شتر در خواب بیند پنبه دانه/گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه"

+البته من مدیریت هیچگونه گروهی را بر عهده ندارم.کلی گفتم.همگانی مثلا!

+مامان تهدید کرده بود گوشی من،خواهرم و بابا را خواهد گرفت! که هی در واتس اپ و نت نچرخیم و بیاییم بنشینیم دور هم به گفت و گو و بحث و تبادل نظر

الان نتمان قطع شده و آرزوی مامان برآورده گشته و شادمان است!

+نت قطع شد،رفتم با خانواده ام کمی بیشتر آشنا شوم، آدمهای خوبی به نظر میرسند ؛)


+یه خرده حتی،نگران نشدین من یه روزه خبری ازم نیست کجام؟! :/ 
اگه دور از جون میمردم چی؟! :|
خودم نگران خودم شدم!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

خداییش مدیرهای دیوانه ای هستیم ببخشید واقعا ولی مدیر معتاد به چه درد میخوره چون مدیریت بلد نبوده معتاد هم شده 
لعنت به این جهالت مدرن و تکنولوژی
پاسخ:
:)
تکنولوژی بد نیست، درست استفاده کردنش مهمه
واس همیناس که من هیچ کدوم از این برنامه ها رو نصب نمیکنم
وقت ما ارزش بیشتری رو دارن
توصیه من اینه همه رو حذف کنید و بیشتر به درس فکر کنید
پاسخ:
یعنی یه حرف درست تو کل عمرت زده باشی همینه!
قانع شدم :|
من هم هیچ کدوم از این برتامه ها رو نصب نکردم:)
چون این برنامه ها اصلا برای ما نیست:)
پاسخ:
به به میبینم که من فقط تو جمعتون فاسقم!!
من کل عمرم در حال حرف درست زدنم بعله
پاسخ:
بابا اعتماد به لایه ی اوزون :)
فاسقی دیگه چیکارت کنیم مجبوریم تحملت کنیم..
هم کثیفی هم فاسقD:

پاسخ:
در برنامه های بعدی به چیزای دیگه ای هم در مورد من پی میبری!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی