زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جنگ ایران و آلمان(1)

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴ ب.ظ

یعنی محال ممکنه یه بار بیاد و بحث ایران و آلمان نباشه

خو تو که میدونی من یه وطن پرست افراطی ام باهام بحث نکن که هم کم میاری هم دلخور میشی و بدون خداحافظی میری!

وطن فروش بیگانه پرست!

فحش هم هر چی دادی آلمانه!

باهات دست هم نمیدم عین قبل تا جونت دراد!*

من عین بقیه نیستم...یکم بفهم!

+پسر عمه ی بنده از آلمان تشریف آوردن...بازم دعوامون شروع شد.

+قبول دارم آلمان خیلی خوبه و عالیه از همه لحاظ، ولی این که کسی به وطنم بی احترامی کنه رو چشم ندارم ببینم!


* پست بعد میگم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

ای بابا
دعوا نکنید
ارزش نداره
بیخودی فقط از دست هم دلخور میشین
ولی هر چی که شده باشه
هر چند اعتقاداتتون فرق بکنه
به نطرم کار درستی نیست که بد رفتاری کرد
پاسخ:
 حرصمو درمیاره!
منم اصن نمیتونم ساکت بشینم...
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    دعوتید به این " لینک":

    http://www.tabnak.ir/fa/news/485442/%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8
    پاسخ:
    سلام
    فیض بردیم :)
    تاریخش مال یکسال قبل از تولد منه!
    باهاش کل کل نکن ، یه موقع هایی وقتی می بینی نظرت با یکی این همه تفاوت داره ، سکوت کن ، یه لبخند کج هم بهش بزن ، ببین با همین رفتارت چه جوری کم میاره و به غلط کردن میوفته ...
    من تازه فهمیدم که با رفتار بهتر میشه حال گرفت تا زبون ...
    اگه این روش جواب نداد بزن لهش کن من حساب میکنم :دی
    پاسخ:
    ما کلا خیلی با هم کل کل میکنیم
    اتفاقا خیلی راه خوبیه سکوت و پوزخند و نابود کننده س اصن!!
    +باشه :)
    نمیدونم والا 

    بله بهترین امکانات داشتن خوبه 

    ولی بده که بیای بد کشور خودتو بگی خب اگر راست میگی بیا تو کشور خودت آباد کن
    پاسخ:
    همین
    تمام دغدغه و مشکل و بحث من همینه
    بزنش گلم
    خیلی هم شیک و مجلسی
    پاسخ:
    زورش زیاده!
    بزنه،قطعا میمیرم!

    +ولی جرات نداره!
    مییییزننننمش :))))))
    سلام
    :)
    دوستت دارم زی زی جانم.
    پاسخ:
    سلام :)
    من عاشقتم :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی