زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سوتی های خودم کم بود...!

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ق.ظ

تو ماشین،امشب،از کنار یه خونه گذشتیم و آبجی کوچیکه یه خانومی رو دید...

آبجی کوچیکه: مامان،مااااامان...

این مامان مبیناس.حامله س.میخواد پسری دربیاره!


+من کف ماشین هلیکوپتری میزدم از خنده،اونم سایلنت! :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی
چه سوتی عظیمی بوده
پاسخ:
:))
نچ نچ
سانسورش کن خب!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
نمیخوام!
؛)
تو چرا ناپیدایی؟
پاسخ:
یا خوابم یا بیران!
همین دو حالت فقط :)
مشکل زبان فارسی را باید بین دوستانش بررسی کنید، احتمالا یکی از همکلاسی هاش عربه.

پاسخ:
برخلاف تصور بقیه که وقتی میگم خوزستانی ام میگن عربی باید بگم شهر ما عرب نداره!
از دهنش پرید!!
من ترکیده بودم از خنده :))
وا خوزستانیا عرب ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟
شوخی نکن

پاسخ:
بعضی از شهراش دارن
خیلی هاشون عربن
شاید از نصف بیشتر
عرب هست
ولی خب کم کم دارن کم میشن
پاسخ:
اهواز و لالی و شادگان زیاد عرب دارن
شوش هم عرب زیاد داره ولی فکر کنم دزفول کم باشه
اهواز که جای خود دارد ماشالا
شادگان رو نمیشناسیم
شاید رفتم ولی اسمن یادم نیست
پاسخ:
خودمم شادگان نرفتم فقط اسمشو شنیدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی