زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عیدی

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ق.ظ

رفتیم عید دیدنی مثلا!

من تو اتاق دخترخاله هام بودم،خاله عیدیمو داده بود به خواهر کوچیکه

بعد نمیدادش بهم! مامان بابا هم شوخی شوخی ازش طرفداری میکردن و میخندیدن بهم :|

رفتیم خیلی شیک و مجلسی صله ی ارحام مفصلی به جا آوردیم و شب موقع برگشت یه جنگ جهانی سوم تو ماشین راه انداختم!

+بابا میگه خب ول کن من خودم جای عیدی بهت پول میدم.

میگم نه من عیدی خودمو میخوام!

+درسته ته تغاریه ولی حق نداره حق بچه بزرگه رو ضایع کنه!


+ستاندمش :)

(نیاین بگین فقط زورت به بچه میرسه که انگری برد میشم!)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

خوبش کردی اصن چه معنی داره ته تغاری زورگو بشه...
پاسخ:
:)
لایک!
ته تغاریه لوس
ایش
باید ادب بشن والا
پاسخ:
من زورگو ام البته!
و لجباز!

سلام
کار خوبی کردی. دقیقا منم همین اخلاق را داشتم... اما
گذشت.
کلا کسی دیگر عیدی هم به ما نمی دهد. همه می روند تعطیلات مسافرت، بعد عید هم چه کسی می رود دید وبازدید با این همه کار...
پاسخ:
کارو کاسبی بنده این روزها پر رونقه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی