زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

به به چه هوای خنک و دل انگیزی :)

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

اگه یه نفر بعد از تحویل سال بره حمام،تا آخر سال کثیفه؟!

+خودم هیچی،بیچاره از دور و وری هام! :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

سلام زی زی جون
سال خوبی رو  برات آرزو می کنم :*
پاسخ:
سلام به روح ماهت :)
+ سال نوی تو هم خیلی خیلی مبارک :*
سلام سال نو مبارک
نه فکر نکنم آخه خودم هم صبح رفتم دوش گرفتم :)
پاسخ:
پس شما هم تا آخر سال کثیف میمونید :)))
+ممنون از همدردیتون!!
اوخی من که نرفتم دی
پاسخ:
پس تو دوسال تمام کثیفی اگه من یه سال!!!
شک نکن همین طوره
:))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
دلم واسه اطرافیام میسوزه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی