زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اصلا فقط تو بخوان!

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

خواننده های زیادی را عاشقم، ولی فقط حرفای علی لهراسبی را باور میکنم

بقیه ی خواننده ها دورغگو ان


+مخصوصا اونجا که میگه:

"به خدا دل منم معنی تو و عشقتو میفهمه"

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

عزیز وقتی می خوای متنت فقط برای یکی از وب هات پیامک بشه باید اسم وبت داخلش باشه! مثلاً گوشی من مدلش قدیمی هست و اینجوری متنم رو پیامک می کنم (از راست به چپ)
20 * plectrum * تیتر مطلب * متن پست
پاسخ:
خب از دو روشی که بیان واسه پست گذاری با گوشی گفته، من از اون یکی روش استفاده میکنم و خب اسم وب رو نمینویسم! 
واسه همین رو هر دو وب میره اینجوری!
اسم وبت رو اضافه کن. بیان این رو توضیح نداده منم با آزمون و خطا متوجه شدم باید اسم وب مورد نظرم رو برای اون پست بعد از عدد بیست و ستاره بنویسم و یه ستاره دیگه بذارم.
یعنی توی گوشی های اندروید می شه اینجوری که توی هر سطر اینا رو می نویسی:

20
اسم وب
تیتر مطلب
متن مطلب
پاسخ:
بابا آزمون و خطا!
کشف بزرگی بود،واقعن ممنون :)
به صورت تقریبا مشابه، تو شاعرا حرفای قیصر جان رو دربست قبول می کنم، به بقیه به شدت با تردید نگاه می کنم.
پاسخ:
کار خوبی میکنید!
آدم که نباید به همه اعتماد کنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی