زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خواب

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ق.ظ

یکی از توانایی های من دیدن خواب های چند قسمتی است

البته این کلمه ی "توانایی" خیلی کلمه ی ضایعی ست!

چون خواب کاری غیر ارادی ست، و کارهای غیر ارادی تحت کنترل خودمان نیستند و تحت تاثیر اعصاب خود مختارند و از نخاع منشا میگیرند!

مثلا من یک خواب میبینم و فردا شب ادامه اش!

یا مثلا یک خواب میبینم و با تمام شخصیت های خواب آشنام در حالی که چند روز

یا چند هفته قبل قسمت اولش را دیده ام و الان این شده همان "ادامه ی ماجرا"!!


+میگویند شب ها در خواب ناله میکنم و نمیگذارم بخوابند

شده شب هایی که بیدارم کرده اند و صبح که دلیل کارشان را پرسیده ام،بلند

 بودن ناله ام را بیان کرده اند

از وقتی آمده ام خوابگاه اینطور شده ام...


  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

:)
پاسخ:
(:
خخخخخخخخخخخخ
زی زی منی دیگه
پاسخ:
:)))

منم برا اولین بار بود یکی بهم گفت توی خواب ناله می کردم!
من که باورم نمیشد!!!
من؟!
توی خواب؟!
ناله؟!
O_o
پاسخ:
منم باورم نمیشه
از اونا اصرار از من انکار!
گفته شده گاهی بی وقفه و با فاصله های زمانی منظم ناله میکنم!
سلام
من که کلا تو خواب حرف می زنم و یک شبی که دوران ارشد می خوابیدم، هم اتاقی هام از دستم در امامن نبودند. :دی
اما اینکه اومدی خوابگاه، اینجوری شدی، شاید بخاطر دلتنگیه...
یادته فیلم هایدی، وقتی از پدربزرگش جداش کردند وقرار نبود برگردد، توی خواب راه می رفت؟! دلتنگی، ناخودآگاهه...
من خواب دنباله دار می بینم. اما نه اینجوری. توی یک شب. مثلا از خواب پا میشم، تمام شخصیت ها رو برای خودم مرور می کنم، بقیه خواب رو میسازم و بعد همان تخیلاتم رو خواب می بینم. ؛)
پاسخ:
سلام
دقیقا! کاملا ناخودآگاهه!
خودم اصلا متوجه نمیشم،مگر اینکه بچه ها بهم بگن

خودت طبق میل و ایده ی خودت ادامه ی خوابو میبینی پس!
بعد که دکمه تایید رو زدم، دیدم که جمله دوم نارساست، اصلاح می شود به: یک شبی رو که در هفته، در دوران ارشد تو خوابگاه می خوابیدم. :)
پاسخ:
همش یه روز تو هفته خوابگاه بودی؟!!؟
خوش بحالت :|
خواب های دنباله دار.. برام زیاد پیش اومده گاهی با فاصله چند سال حتی! خواب دیدن رو دوست دارم! :)

پاسخ:
خواب هم تو رو دوست داره!
خواب های دنباله دار از همه ش قشنگ تره!
اینکه آشنایی با شخصیت های توی خواب و گذشته و بیوگرافیشونو میدونی :)
نه دیگه.. اگه خوابت از اون ترسناکا باشه دنباله دار شدنش جذاب نیس ها؟ مخصوصاً اگه شخصیت هاش رو هم یادت مونده باشه! گفته باشم:))
پاسخ:
نه راس میگی!
خواب سریالی ترسناک اصلنم خوب نیست!
فاجعه س!
برای اولین وبلاگ تونو دیدم
وب بسیار زیبایی دارید
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی