زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این داستان: منه فداکار

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

بچه های سوئیت دیگری آمده بودند پیشمان مهمانی

یکی از بچه های ما سرما خورده و هی آبریزش بینی دارد. گفت من میروم تخلیه ی بینی(!) تو برو پیششان سرو صدا کن و باهاشان(!) حرف بزن تا صدای من را نشنوند!

من هم از آنجایی که داشتم ظرف میشستم گفتم از همینجا برایشان بلند بلند آواز میخوانم تا تو کارت را انجام بدهی

و شروع کردم به خواندن...!

هی خواندم هی خواندم...یهو یکی از مهمان ها فریاد برآورد:

 آواز خر در چمن!!!


+هی میگم فداکاری نکنییییید :|

+خیلیم قشنگ میخونم

+انقد بدم میاد من دارم با آهنگ میخونم بعد خواننده اشتباه میخونه!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

آواز خر در چمن ... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
  • مهندس بهشت
  • ایول ایول دی
    خوشم میاد هوای هم اتاقیتو داری دی
    پاسخ:
    :|
    بله دارم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی