زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یه مرررررد بیاد جواب بده!

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ق.ظ

مردا چی دوس دارن واسشون بخری؟

مثلا سوغاتی

حالا سوغاتی هم نه،یه چیز بدرد بخور کلا

گرونم نباشه،وسعم نمیرسه در اووون حد!!!


+واسه بابام

+فقط جوراب به ذهنم میرسه! :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

تسبیح شاه مقصود
مخصوص آقایون هست
مثل طلا میمونه که خانم ها استفاده می کنن
عطر 
ادکلن 

بستگی داره به روحیات پدر محترمتون خب
پاسخ:
عطر و ادکلن نه 
سردرد میگیره از بعضی عطرا، که من نمیدونم کدومان!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • عطر گزینه مناسبی هست کلا
    انگشتر
    ساعت
    کتاب
    گل
    پاسخ:
    شما به عنوان یه مرد براتون گل بیارن خوشتون میاد؟
    تا اونجایی که من شنیدم مردا از چیزای به درد نخور که هیچ کارایی واسشون نداره خوششون نمیاد!
    بر عکس من که عاشق گل ام
    کتاب خوبه ولی نه به عنوان سوغات
    ساعت واسه تولدش خریدیم من و خواهرم
    انگشتر خوبه :)
    مخصوصا فیروزه ی نیشابور :)
    عطر اگر سردرد میشن باید از عطرهای ملایم  و تلخ استفاده کنن
    پاسخ:
    عه؟!
    که ابنطور...
  • سعادت سلیمانی
  • فک میکنم تو موسسه میقات یه چیز به درد بخور گیرتون بیاد...
    (حوالی ستاد)

    پاسخ:
    اونجا هم خوبه، مرسی :)
    یک متر پارچه پیراهن
    یا اصلن خود پیراهن دوخته شده
    پاسخ:
    پیراهن از همه چی بهتره
    همون دوخته شده ش
    ولی وسعم نمیرسه!!
    42 تومن ته حسابمه!
    دیگه یه پیراهن 20-30 تومنی این حرفا نداره خخخ
    پاسخ:
     انقد ارزونه؟!
    جون من؟؟!
    یه مانتو الان کمه کمش 90تومنه...دیگه برو بالا...!
    از این تولیدی ها بخرید ارزونن.
    مارک باشه باید 50.60 پول بدی.
    پاسخ:
    وااای خداوندا پروردگارا بارالها چقد لباس خریدن واسه مردا سخته!
  • مهندس بهشت
  • یه کتاب خیلی خوب
    یا ادکلن
    ساعت
    پاسخ:
    11 تا کتاب خریدم!
    البته واسه خودم ولی الکی دادم بابام یعنی اینا واسه اونه!
    خودم میشینم بعد میخونمشون!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی