زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

باید 2000امین نمایش باشد...!

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ق.ظ

این ستون آمارگیر سمت چپ وبم هست...

اونجا که نوشته "مجموع نمایش ها"

هر کس 2000امین نمایش رو دید میتونه توی وبم یه پست بزاره!!

بشرطها و شروطها!

عکس بگیره از صفحه ی وبم و بصورت کتبی ارائه بده!

وب داشته باشه

توانایی دخل و تصرف رو هم درش دارم!

صدق الله العلی و العظیم :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

خوبید شما؟!!!
2000 امین یا بیست هزارمین؟!!!!
تا بیست هزار حداقل 400 تای دیگه مونده!
پاسخ:
همون 20000!!
دیگه باختی شما!
برنده مشخص شد :))
سلام
چی می دی اونوقت... :دی
پاسخ:
یه پست با اسم خودتون!
دیگه من وسعم نمیرسه کادو مادو :))
سلام
اینم برای اینکه آرزو به دل نمونی. :دی
ادرس عکس وبلاگت رو تو نظر بعدی میذارم.
پاسخ:
:)))
مرسی که منو به آرزوم رسوندی :)
سلام
اینم آدرس وبت با 20000امین نفر...
هم امار عکسش هست، هم چون صفحه نظرات مشخصات بنده رو نشون میده...
http://bayanbox.ir/info/677623828680243203/zizigolu
پاسخ:
برنده رو اعلام میکنم:
سرکار خانم قلم بانو

منتظر پست شما هستیم :)

+چجوری عکس گرفتی که تمام صفحه ی وبم افتاده؟!

16 تا دیر رسیدم :(((((((((((((((((
پاسخ:
آخی :)))))))))))))
ای بابا 45 تا دیر رسیدم...
پاسخ:
45 تا به تو دیر رسید :|
سلام
یعنی من یه پست برای شما بزنم؟!؟!؟!
دیگه با یک نرم افزار خیلی خاص. :دی
پاسخ:
آره :))
یه پست به انتخاب خودت!
هرچی که باشه!
واقعن که!!
یه مسابقه ای با یه صورت مسئله اشتباه مطرح کردید بعد برنده و بازنده هم براش مشخص میکنید :&

من برم یه کمیته صیانت از آرا تشکیل بدم!


الکی مثلا من از سران فتنه هستم :)))
پاسخ:
دیگه دیگه!
مسابقات من همینه که هست!!

واویلاااا!
یکی از سران فتنه اومده وبم!
برو برو تا در وبمو تخته نکردن :))

الکی مثلا من از سران فتنه میترسم!
  • مهندس بهشت
  • قرعه به نام قلم بانو افتاد
    پاسخ:
    بله دیگه :)
    من فکر کردم میگی 2000 تا 
    با فتوشاپ درستش کردم خخخ
    پاسخ:
    خیلی قشنگ درستش کردی!
    اصلا مشخص نیست فتوشاپه!!
    لازمه بهت بگم من بهت افتخار میکنم؟!

    جعال (جعل کننده!) خوبی میشی :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی