زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چالش انتشار قرآن و پیام رهبر با عکس دلخواه!

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ

بیاین نشر بدیم قرآن رو.بیاین به همه نشون بدیم که چه معجزه ای داریم...

نگید چرا عکسش مذهبی نیست! قرآن هم واسه ماس هم واسه اون ور آبی ها!

کسایی رو که دعوت میکنم به این چالش:

1-دالان بهشت 2-معتکف 3-آقای میم عین 4-قلم بانو 5-پاک باخته


+برای اطلاع از این طرح!! :

کلیک!

کلیک!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

ممنانم
پاسخ:
منتظر پستت در این باره هستم !
انجام شد
پاسخ:
بله دیدم،خیلی عالی بود
ممنون :)
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • سلام

    هر عکسی!!!!!!!
    پاسخ:
    علیکمسلام

    هررررررر عکسی هم که نه!
    آبرومند باشه :)
    جالب بید :)
    شاید انجامش دادم.

    ممنون از دعوت شما.
    پاسخ:
    حتما انجامش بدین!
    این یه دعوت اجباریه :)
  • مهندس بهشت
  • چه دعوت خوبی حتما به زودی پیگیری میکنم
    پاسخ:
    منتظرم پس :)
    سلام خداقوت
    فکر میکنم باید عکس محجبه بکار بره؛ با این کار شما غیرمستقیم، حجاب را هم تبلیغ کردید
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه عکس محجبه پیدا نکردم وگرنه همین قصدو داشتم...که محجبه بزارم
    سلام
    شرمنده، تازه دیدم دعوتت را خب...
    چشم در اسرع وقت. من آن روزها مشغول طرح سامان دهی بودم، بعد هم رفتیم مشهد... :)
    سال خوبی داشته باشی...
    پاسخ:
    سلام
    پس زیارت قبول
    منم قم بودم :)

    باشه پس آماده شد خبرم کن. منتظرم
    سلام
    گذاشتمش...:)
    فقط این بار خواستی به چالش دعوت کنی، یه کامنتی، چیزی بذار رفیق...
    پاسخ:
    سلام
    مرسی :)

    +باشه!
    سلام
    یه توصیه
    برای ترجمه انگلیسی، پیشنهاد می کنم از ترجمه خانم دکترصفارزاده استفاده کنی. معادل هایی را که انتخاب کرده، خیلی خوب است... مثلا همین آیه که شما ترجمه انگلیسی اش را نوشتی.
    عبد را servant  ترجمه کرده. این کلمه به معنای خدمتکار به کار می رود. مستخدم. و فکر می کنم با معنای عبد تفاوت بسیاری داشته باشد. خانم صفارزاده، در ترجمه همین آیه از کلمه obedient worshipper بهره برده، که به نظرم به معنای عبد نزدیک تر است.
    هوارتا بوس
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم.توصیه ی خوبی بود :)

    ما مخلصیم بیشترتر! :*
  • تا اینجا خواندم...
  • سلام
     نمی دانم چرا کسی ذره را دعوت نکرد...

    http://zareh.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام
    دعوتید پس :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی