زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این یک پست ترسناک است

یکی از دوستان هم سوئیتی سر کلاس اندیشه با بچه های سوئیت روبه رویی همکلاس است

گفت سر کلاس بحث پیامبر و دین و روح و جن و...بود

بچه های روبه رویی از استاد پرسیده اند که جن و روح وجود دارد؟

استاد تایید کرده

گفته اند که ما در خوابگاه روح احضار کرده ایم!

استاد گفته که روح را کسایی میتوانند احضار کنند که خودشان دارای عظمت روحی والایی اند و روح مانند جنینی است که از بدن که جدا شد دیگر امکان برگشتنش وجود ندارد

بعد خلاصه گفته که شما جن احضار کرده اید!!!!

گفتند در قالب یک پسر 10 ساله احضارش کرده ایم 

الان تو خوابگاه..........!

تازه ازش سوال هم پرسیده بودند و درست جواب داده!


شب من رفتم دوشاخه ی سفید را از پریز کشیدم،یک ساعت بعد برگشتم که دوباره بزنمش به برق ولی نبود!

هیچ دو شاخه ی سفیدی نبود! همه سیاه بودند!


دبیر دینیمان میگفت روح یک پسر دانشجوی اصفهانی را که زنده بوده از یک شهر دیگر احضار کرده اند...و مرده


میدانستید طلسم و جادو واقعیت دارد؟!

قم که بودیم، در حرم حضرت معصومه حاج آقا بین دو نماز گفت کسی که جادو یاد میدهد و کسی که مینویسد و کسی که یاد میگیرد کارشان حرام است

گفت به تسخیر درآوردن روح و جن هم حرام است


دیشب بچه ها تا توانستند از این حرفها زدند...میدانند میترسم! بعد پا شدن بروند سوئیت روبه رویی و نحوه ی انجام کارشان را بپرسند!

حالا وقتی من میترسم...طوفان می آید با آن صداهای وحشتناکش و برق هم میرود در حالی که هیچکس بجز خودم بیدار نیست!تب هم دارم و گلویم میسوزد!


+ماجرای دوشاخه سفیده حل شد،بچه ها برده بودندش توی اتاق!

اولای ترم هی یک نفر دوشاخه ی یخچال را میکشید...هیچوقت نفهمیدیم چه کسی بود...


  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

چرا این مدت هر جا میرم بحث جن و جن گیریه؟!
بله، اونی که احضار شده جن بوده نه روح و با این کارشون در قفس شیر باز کردن اگر واقعا چنین کاری کرده باشن باید منتظر اتفاقات بدی باشن!
ارتباط با اجنه، رمالی، جن گیری و همون طور که شنیدید دعانویسی و طلسم و امثالهم کلن در اسلام ممنوع و حرام هست و عاقبت خوشی نداره و حتی من شنیدم کسی که به دعا نویس و جن گیر و در کتاب باز کن و اینجور عنوان ها مراجعه کن مصداق فرد مشرک هست.
به اطلاع دوستان سوییت رو به رویی برسونید سریعا توبه بکنن از کاری که کردن.
همین الان توی اینترنت سرچ کنید،
"سخنرانی رایفی پور حکمت عهد 30 رمالی و جن گیری"

یک سخنرانی کامل و جامع در مورد همین موضوع مبتلی به که مطمئنا اگر بشنوید نه دیگه به این کارا ایمان پیدا می کنید نه طرفشون میرید.

دیشب هم از طریق برخی اقوام نادان دعایی به دست خانواده رسیده بود که باید قاب می کردی توی خونه و کپی شناسنامه یا کارت ملیت هم بهش میچسبوندی!!! که فورا بنده در یک اقدام انقلابی اون برگه مذکور پاره کردم و ریختم توی جوی آب.
شمام ازین چیزا دستتون رسید تحت هر عنوانی که بود و از طرف هر کسی گفتن فلان دعا از طرف فلان دعانویس و امثالهم هست بریزیدش دور.
پاسخ:
من از وقتی اومدم ابنجا چیزای عجیبی شنیدم
مثلا دعا نویسی!
جالب اینجاس که هم سوئیتی هام که اکثرا استان فارسی ان خیلی به این چیزا معتقدن
دعا نویس هم که اینجا فت و فراوونه

من میترسم...
آخه چرا تو خوابگااااااه؟؟؟
:-)
پاسخ:
من دارم از ترس میمیرم،
بعضیام رو مبل لم دادن و میخندن!
  • سعادت سلیمانی
  • اجنه و شیاطین نزدیک و نزدیک تر می شوند...
    :)
    پاسخ:
    خیلی لوسی
    نصف شبه دارم کامنت جواب میدما...

    به قول شهید آوینی :
    بسیجی از هیچ چیز جز گناهان خود نمی ترسد.
    درضمن این اجنه و امثالهم فقط و فقط می تونن به کسانی آسیب بزنن که اون ها و قدرتشون رو قبول داشته باشن و راه رو برای ورود اون ها به زندگیشون باز کرده باشن.
    شما هیش نترس :))
    با شیعه امیرالمومنین کاری نمی تونن داشته باشن.

    بازم میگم هر گونه رجوع به دعا نویس، در کتاب باز کن، جن گیر، سحر باطل کن و امثالهم نوعی شرک هست و خدا هم توی قرآن فرموده از هر گناهی میگذره به جز "شرک"

    شمام اون سخنرانی روایت عهد شماره 30 رایفی پور گوش کن نمیخواد هی بترسی :/
    پاسخ:
    یعنی اون بچه های سوئیت روبه رویی که احضار کردن و راه اونارو برای ورود به زندگیشون باز کردن، این موجودات تو سوئیت ما نمیان؟!
    من همینجوریشم چادر که سر میکنم واسه نماز،از پشت سرم میترسم.مخصوصا اینکه تاریک باشه یا تنها باشم....
    نمیدونین نماز صبحو با چه حالی خوندم! اصن وصف ناشدنیه!!!
    (تف به ریا!)
    بعدشم این آقای رائفی پور همش در مورد این چیزا میگه؟!
    من گوش ندم ترسم بیشتر شه ها!!
    ببینید شما خودتون دارید  میگید (تنهایی) و (ترس) ترسی که خیلیا دارن، حتی کسانی که تا حالا کلمه ای در مورد جن و اجنه و روح و این حرفا نشنیدن.
    چرا از خودتون نپرسیدید که این موجودات و مخلوقات در جمع افراد هم میتونن من اذیت کنن، اما توی جمع و نور و روشنایی نمی ترسید؟!
    ترس شما از خیالات و تفکرات هست ولاغیر.
    گفتم که، تنها و تنها و تنها اجنه میتونن به کسانی آسیب جسمی یا روحی برسونن که با اون ها در ارتباط باشن و به قولی احضار و این حرفا انجام داده باشن.
    شما اون سخنرانی گوش کن تمام نگرانی هات از بین میره.
    پاسخ:
    خب شاید یکی از دلایل ترس من،همین ترس از تاریکی باشه
    یکیشم حرف بچه ها
    یکیشم چیزاییه که شنیدم

    الا بذکر الله تطمئن القلوب

    +الان دانلود میکنم
    ولی روز گوشش میدم! بهتره!
    آنچنان این 4 تا استوخون رو بر فرق سرشون خورد کن که فنا بشن این بچه های بد...
    پاسخ:
    مرسی
    ایده ی خوبی بود!
    خخخخخ
    صلاة ظهر که شد گوش کنید دی:
    پاسخ:
    باشه، خوبه اون موقع :)
  • مهندس بهشت
  • هه کلی خندیدم به این پست باو بیخیالا
    بهش فکر نکن

    پاسخ:
    اه
    اعصابم خورد شد
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    واقعیت داره.
    بترسید( چون ترس داره)
    پاسخ:
    سلام
    O_o
    شما چه وحشتناک آدمو میترسونید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی