زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آدم انقد بی جنبه؟!

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ق.ظ

صبح جلوی آینه ی روشویی داشتم با خودم فکر میکردم که من چقد تغذیه ی سالمی دارم! هی غذای آنتی اکسیدانی مصرف میکنم و یه الگویی (امت وسطا!)هستم برای کل دنیاها!

که از مهر تا الان حتی سرما هم نخورده ام!


+بعد مثلن الان تب کرده ام :/

باز خوبه یاد آوری کردم به "خودم!"

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

نوچ نوچ

آدمم انقد بی جنبه؟؟؟
پاسخ:
-_-
حرفی ندارم!
:-)

خودتونو چشم زدید
پاسخ:
:)
نخیرم...چشمم زدن!
دوستم چش و چالش ویروسی شده هی میاد خودشو میچسبونه به من!
منم از اون بد بدو ها نیستم که اخ و پیف کنم بگم از من دور شو!

دیگه الان دارم عواقبشو میکشم...!
:)
پاسخ:
الان به چی میخندی دقیقا؟!
به من؟!
آینه ی دستشویی؟!
روشویی شاید...
تبم؟

نه آیا نیک است به کسی که در گرمای تب میسوزد بخندند؟!
نه اصلا تو میدانی؟ این تب عشق است!
من در فراق و هجر یار میسوزم!


کدامین یار؟
پاسخ:
الکی مثلا همون کسی که اینو در جواب کامنتش نوشتم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی