زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تازه با آژانس هم رفتم یونی

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ق.ظ

اگه دیدین یه دختر چادری ساعت 8:01 صبح تو دانشگاه میدوئه

و زیر لب ذکر وای وای دیرم شد رو تندو تند زمزمه میکنه شک نکنید منم :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • ساعت 8:1 دقیقه ک هنوز دیر نشده که!
    پاسخ:
    نکته همینجاس!
    8:08 دقیقه یه نفر در کلاسو باز کرد استاد راهش نداد! گفت برو جلسه بعد بیا!
    شما که نبودید فرد مذکور ساعت 8:8 چون شما 8:1 دقیقه روی محوطه بودید بقول خودتون:)
    پاسخ:
    فرد مذکور جلسه ی پیشش دیر اومد (دیر!!!!!)
    ولی من در کلاسو که باز کردم در زدم قبلش، به استاد هم سلام کردم ولی ندید!
    استاد اصلا منو ندید!
    اگه میدید قطعا با گیوتین گردنمو میزد!

    چقد خدا خدا کردم تو راه!
    ...
    پاسخ:
    خو چیه؟!  :|
    دیر بود میفهمی؟! دیییییر...!
    سلام آپم با پست آخرم.
    ممنون میشم بیای حرفتو بگی.
    پاسخ:
    سلام
    باشه میام الان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی