زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بارش برف ندیده!

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ق.ظ

اولین بار بود بارش برفو میدیدم!

از ذوق برف با اینکه نه پالتو پوشیده بودم نه شال گردن نه دستکش و فقط با یه مانتو تابستونه رفته بودم دانشگاه باعث شد پیاده برگردم خوابگاه!

هر کی هم میموند میگفت خوابگاهی؟! برسونمت؟ سرده ؛ میگفتم نه پیاده میرم :)

هی میموندم تو را چادرمو باز میکردم،برف جمع میکردم!

الکی مثلا من ندید بدیدم!

اینم برفایی که روی کیفم جمع کردم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

هر کی کی بود که میومد!!!؟؟؟میگفت برسونمت!!!؟؟ [شکلک عصبانی]


چادرت رو باز می کردی 0_O
پاسخ:
یکیشون یکی از کارکنای دانشگاه بود،اون دوتای دیگه رو هم نمیشناختم!
یکیشون یه وانت بود!!

نحوه ی باز کردن چادر رو باید توضیح بدم؟!
از درازا یعنی از بالا به پایین عین یه در باز میشه!
مثل یخچال ساید بای ساید مثلا!!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • برف کلا خوبه........ مثلا پارسال که از اواسط پاییز تا خود عید برف رو زمین بود بازم بارش برف حس خوبی می داد
    پاسخ:
    دیدن بارش برف خیلی باحاله!
    مخصوصا اینکه سفییییید بشی از برف :)
    الان مثلا شما تبلیغ کیف آدیداس انجام دادید دیگه :)))
    پاسخ:
    مشخص بود کاملا یا باید بیشتر توضیح میدادم؟!
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی