زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

Unknown

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ق.ظ
دلمان ک میگیرد تاوان لحظه هاییست ک دل میبندیم...

خدای خوبم هرگز کسی را ب آنچه قسمتش نیست عادت مده...




  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

الهی آمین....زی زی جون چرا پروفایلت فعال نیست؟

پاسخ:
پاسخ:
فعالش کردم آقا حامد
سلام زی زی جونم...میسی ک اومدی ،بازم منتظرت هستم گلم

پاسخ:
پاسخ:
سلام عقشم
باشه حتما بازم میام
به نام خدای خوبی ها



پاپیک در جهت تکمیل کادر مدیریتی خود به افراد خوش ذوق و خلاق پیشنهاد همکاری می دهد!

دوستانی که مایل به همکاری هستند لطفا با ایمیل tiver.ir@gmail.com تماس حاصل بفرمایند.

مدیریت پاپیک
www.papik.ir

پاسخ:
پاسخ: علیکم السلام!
من کلا آدم خوش ذوقی هستم...!
اما
بمان تا صبح دولتت بدمد!!!
زی زی جون...پروفایلتو خوندم...هروقت بهت گفتند سفره پاک کن بیا به من بگو من بیام
راستی یه بنر بساز واست بزارم تو وبلاگم...



پاسخ:
پاسخ:
بشه تو سفره پاک کن منم میرم سوسکا رو میکشم!
بنر؟!
ها...؟
باشد
زی زی من از ته ته ته ته ته ته ته دلممممممممممممممممم واست دعا میکنم....راستی چرا اسم و سنت تو پروفایل نیست؟؟؟
چرا روم نمیای؟؟
ولی در کل من دوستدارم
ممنون که میای سر میزنی



پاسخ:
پاسخ: ممنون . نمیدونم چی بگم!
جند روز دیگه درست میکنم وبلاگو (restart!)
ی خرده مشکل داره میدونم
خدایا خداوندا در لحظه مصاحبه زبان مصاحبه کننده رو لال عقلش راگرد و قکرش رابسته نگه دار واصلا خدایا گرو لالش کن که نتونه از عزیز من سوالهای سخت بپرسه.خوبه اید دعای فرچ و کرج واسه تو دختر گل.برو یاد خرفام بیوفتی قبول میشی

پاسخ:
پاسخ: خخخخخخخخخخخخخخخخخخ !!
کلی خندیدم :)

سلام زی زی جون...باشه حتما برات دعامیکنم ک موفق شی عزیزم....اصن استرس نداشته باشیااا...باشه؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
مرسی محدثه جون
راستی دمت جیز ب کسی چیزی نگفتی :)
  • الــــ❤ــی....
  • ایشالا قبول میشی عزیزم.......

    پاسخ:
    پاسخ:
    البته قبول نشدم هم مهم نیست . بقیه ی رشته ها م هستند!!
    مهم توانایی افراد موفق و ایجاد امنیت میباشد ما ب انتظامی کمک کنیم که افراد باتربیت.....!!!
    هیچی!
    ســـــــــــــــلام
    آپــــــــــــــــــــــــــــــم

    پاسخ:
    پاسخ: علیــــــــــــــــــــــــــــــــــــک!
    میبینم ک نوشته هاتو میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!
    فکر کردی فقط خودت بلــــــــــــــدی؟؟
    زی زی امتحانت چیشد؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    دادم... خوب بید
    http://civilengineer2014.blogfa.com/
    عالی بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون
    دیدم وبلاگتونو ... جالب بود
    بیداری

    پاسخ:
    پاسخ:
    بیدارم
    سلام..
    ممنون که برام شعر نوشتی..
    خیلی زیبا بود
    مثل وبلاگت...
    با چه اسمی لینکت کنم؟


    پاسخ:
    پاسخ:
    ســـــــــلام!
    ♥لیـــــــنک شدی♥
    میتونی منو با اسم zizigolu بلینکی

    سلام عالی بود
    روز دختر مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلامخیلی ممنون
    شرمنده منو از کجا پیدا کردین؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">