زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

لحظه هایی که خوشی

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ق.ظ

مسجد جمکران ساعت 5 صبح مثلا

تو تاریکی صبح نم نم بارون بیاد و هوا خنک

نماز صبح آی میچسبه...

مخصوصا اگه چاشنیش دعای ندبه هم باشه...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۷)

;(
پاسخ:
ایشالا زود قسمتتون بشه،حس و حالش عالیه
  • سعادت سلیمانی
  • التماس دعای ویژه :(
    پاسخ:
    بچه های وبمو ویژه و با اسم دعا کردم :)
  • مهندس بهشت
  • قبول باشه
    پاسخ:
    قبول حق دخترم :)
    تف تو ریا:-)
    پاسخ:
    :) 
    ریا نیست،امر به معروفه به صورت "در بگی دیوار بشنوه!"
    به به زی زی جان

    قبول باشه

    چقد منو دعا کردی هوم؟؟؟
    اصلا خبری از من می گیری؟؟؟
    بزنم لهت کنم آیا عزیزم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    مرسی :)
    آره همه ی بچه های وبمو ویژه دعا کردم،هم جمکران،هم حرم

    کجایی بابا؟؟ قم یه روز دو روز...

    دلمان برای پست هایتان تنگیده است
    پاسخ:
    بهههه سلااااام :)
    واسه خودم چی؟!  :)))
  • محمود بنائی
  • سلام، زیارت قبول.
    یک چیز یادت رفت، دانشجو باشی و با دوستات بری! یادش بخیر شش سال پیش،وقتی رسیدیم قم برف میومد، برای نماز صبح، با زور خودمون را توی صف اول جا کردیم...
    پاسخ:
    سلام
    مرسی :)
    نماز صبح خیلی حال داد،هوا تاریک بود که رفتیم سمت مسجد
    دقیقا میشد سر خیابون خوابگاه،نزدیکم بود
    نم نم بارونم میومد...یخ کردیم :)

  • محمود بنائی
  • سلام، زیارت قبول.
    یک چیز یادت رفت، دانشجو باشی و با دوستات بری! یادش بخیر شش سال پیش،وقتی رسیدیم قم برف میومد، برای نماز صبح، با زور خودمون را توی صف اول جا کردیم...
    سلام

    خوش به حالت

    دلم یه فضای معنوی و با حسای کلی خوب مثه جمکران و قم  و مشهد میخوام

    روزی همه ان شاالله
    زیارت شما هم قبول
    پاسخ:
    سلام :)
    منم که تازه اونجا بودم دوباره دلم کلی تنگ شده
    بطلبن ایشالا، ما با کله میریم!

    ممنون...قبول حق
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خوشبحالتون.....................................................
    پاسخ:
    ان شالله قسمتتون بشه برید...
    برا خودتم تنگ شده بود!

    الکی مثلا من ندیده عاشقت شدم... :$
    پاسخ:
    منم همینطور

    الکی مثلا من جوابم مثبته! :))
    الکی مثلا الان میخواستم برا عشقم(زی زی گولو) شعر بگم دیدم نه رنگ چشاشو میدونم نه خال هندوش رو میدونم کجاست!

    الکیی مثلا من یه عاشقم که شب و روز به زی زی فکر میکنه
    پاسخ:
    الکی مثلن من دارم در غم هجر و فراقت میسوزم!
    :)))
    ندیده و الکل الکی غاشقت شدم حالا چی؟ :(((
    پاسخ:
    غاشقم شدی؟!

    :)))))


    من جدی هستم :(
    پاسخ:
    خوشبختم
    منم شوخی هستم!
    :))
    نه جان من جدی اگه یکی از بچه های وب عاشقت بشه عکس العملت چیه؟
    پاسخ:
    آخه ندیده و نشناخته کی عاشق میشه عزیز من؟!
    هیچی...چه عکس العملی؟ تا حالا خیلی از این موردا بوده
    آخه اینترنت که جای عشق و عاشقی نیست جانم
    اینجا از اسمشم مشخصه..."فضای مجازی"

    از بچه های وبمی؟!
    یعنی من میشناسمت؟
    بچه های وبت؟؟؟
    مگه وبت بچه داره؟؟
    پاسخ:
    اکواداک نهفته ی درون وبم
    +اکواداک=جمع کودک است(در فرهنگ لغت من مثلا!!)

    آره وبم از طریق بکرزایی بچه دار میشه هر چند وقت یه بار :|


    میخوام رسما ازت خواستگاری کنم :)
    پاسخ:
    بله بله خیلی رسمی بود شکه شدم :)
    دوماد همچنان ناشناسه!!!
    بیا من 4تا زن برات میگیرم ول ما کن :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی