زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

حال من دگر ازین خراب تر نمیشود...

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ق.ظ

صبح بلند بشی با خبر مرگ یه نفر

فقط زل بزنی به دیوار و هیچی نتونی بگی

فشارت بیفته و بیحال بشی وهی غصه ی دوتا دخترش رو که همسن

 و سال خودتن بخوری

بعد1ساعت بخوابی و یکی از بدترین خوابای کل عمرت رو ببینی...

بلند شی فقط زار بزنی تا یکم آروم شی...

از صبح هیچی نخوری و فشارت بیفته،آب قند و خرما هم پاسخگو نباشه

آخر هفته باشه و همه ی بچه های خوابگاه هم رفته باشن خونه هاشون

کسی نباشه ببردت دکتر تا سرم بزنی تا حالت بهتر شه

پاشی بری حمام و هی چشات سیاهی بره،هی قندت بیفته


+بس غصه خوردم و گریه کردم از صبح،فشارم افتاده

دختر خاله هام بی بابا شدن...

نمیدونستم زنگ بزنم چی بگم...


+"" خوزستان در خاک بی توجهی مدفون شد

وطنم تو آسوده باش....!  ""

اینجاس که اکسیژن به مغزش نرسید و...تمام

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • مهندس بهشت
  • خدا رحمتش کنه کاش برمیگشتی خوزستان پیش خونواده و یه هفته ای پیش دخترخاله هات میموندی
    پاسخ:
    خیلی دلم میخواست برم
    ولی من خودم حالشونو بدتر میکنم
    طاقت اشک و بی تابیشونو ندارم
    هنوز به خاله م تسلیت هم نگفتم
    موندم چجوری بهش بگم

    زنگ زدم مامان،گفتم تنهاشون نذارین.
    گفت پیششونیم...
    خدا غریق رحمتشون کنه 

    خدا صبرشون بده
    پاسخ:
    ممنون از همدردیتون
    ان شاالله خدا بهشون صبر بده، که هیچی بدتر از مرگ والدین نیست
    خدا سایه ی هیچ پدر و مادری رو از سر بچه هاش کم نکنه.
    خداوند بیامرزش @(
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه
    یعنی بخاطر هوای اهواز فوت شدن؟؟؟

    اگه اینجوری باشه سهل انگاری خیلی ها اون دنیا قاتلشون میکنه 

    خدارحم کنه بحال اون مسولین غافل و بی درد
    پاسخ:
    این که اکسیژن به مغزش نرسیده احتمالا دلیلش آب و هوای این روزا بوده

    http://bayanbox.ir/info/3895396138405764795/IMG-20150212-WA0011
  • سلیمان حسنی
  •        مــــرامِ مهــــدی

     

    جانم  به   فدای  نامِ   مهدی

    سرمست  منم  زجامِ   مهدی

    از بهر عدالت  شده   خارج

    شمشیر حق  از  نیامِ  مهدی

    شد   موجب   افتخارِ  شیعه

    مردانگی   و  مرامِ   مهدی

    ای  کاش   که  تا  ابد بمانم

    در  سایگهِ     خیامِ   مهدی

    لبریزِ  دعایِ  شیعیان  است

    هرلحظه وصبح وشامِ مهدی

    آسان   بشود   تحمل   هجر

    چون  شهد بود به کامِ مهدی

    او حلقۀ  اتصال  شیعه است

    هم  شاه  و گدا  غلامِ مهدی

    از اول  صبح  تا  دل  شب

    شد  ذکر  لبم   سلامِ  مهدی

    صیاد   اگر  بود  ،  شکارم

    هم دست  ودلم  به دامِ مهدی

    آیند        کبوتران      عالم

    بی دغدغه  روی بامِ  مهدی

    با   اذن     خدا    اگر  بیاید

    سر را  بنهم  به  گامِ  مهدی

    بر  پا  بکند  حکومتش   را

    عدلِ   علوی   مرامِ   مهدی

    هر نکته  که   دُرفشان نماید

    چون گوهر و زرکلامِ مهدی

    مأموریتش  کلِ  جهان  است

    بهرِ  همگان     پیامِ   مهدی

    گلها  همه  شرمنده  که شاید

    آزرده   شود   مشامِ   مهدی

                    برچهرۀ دلربای مهدی صلوات

    سلیمان محمدحسنی

    پاسخ:
    سلام جناب حسنی
    فکر نمیکردم شما شاعر باشین!
    احسنت،عالی بود.
    خیلی از خوندنش لذت بردم.

  • محمود بنائی
  • سلام
    خدا رحمتشون کنه، خدا به دخترهاشون و باقی صبر بده.
    کاملا درک میکنم، وقتی شوهرخاله ام فوت کرده بود نمیتونستم زنگ بزنم و تسلیت بگم، یک هفته ای طول کشید...
    پاسخ:
    منم میذارم یکم بگذره بعد تماس میگیرم با خاله
    الان نمیتونم واقعا...
    خدا رحمتش کنه
    پاسخ:
    ممنون
    خدا بیامرزه همه ی رفتگان رو
    سلام
    خدا به خونوادشون صبر بده و غریق رحت الهی بشن ان شا الله.
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله

    ممنونم فرزانه جان
  • مهندس بهشت
  • هی خدا
    پاسخ:
    😭
    سلام زی زی جان
    شاید شوهرخاله نامحرم باشه، اما واقعا مثل فامیله، حتی گاهی نزدیک تر از دایی ها...
    تسلیت
    بلندشو برو، حتی اگر حالشون رو بدتر کنی. بودنت، حضورت، براشون آرامشه.
    حداقل الان همه با هم گریه می کنید و آروم می شید، هرچی دیرتر بری، هر وقت برسی، تازه اول غم است... و دوباره داغشان تازه می شود.
    یادمه همیشه هر وقت می رفتم مجلس ختمی که فقط مرحوم یا مرحومه رو می شناختم، هیچ وقت نمی رفتم به صاحبان عزا تسلیت بگم، می گفتم اینا که منو نمی شناسن که.
    اما بعدا تو احادیث خوندم، همین نفس حضور واینکه بری وبه صاحب عزا یه تسلیت خشک وخالی بگی، برای صاحب عزا ارزش داره، حتی اگر نشناسی شون.
    این بنده خدا که مرحوم شده که فامیله... بلندشو برو...
    مواظب خودت باش.
    پاسخ:
    سلام
    چون من و خواهرم و دوتا دختر خاله م همسنیم، از بجگی با هم بزرگ شدیم و تفریحمون باهم بود،خنده هامون،گریه هامون با هم بود
    من خودمو میزارم جای اونا الان...اون حسی که دارن خیلی عذابه خیلی


    دلم میخاست برم،ولی اونا کلاساشون یکی دو هفته ای هست شروع شده و دیگه دارن برمیگردن شهرایی که دانشجو ان


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی