زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

صحبتی با جناب منفی دهنده

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۸ ق.ظ

سلام جناب منفی دهنده ی عزیز

لطفا بیایید و بگویید دلیلتان از منفی دادن به پست های من چیست؟!

حالا به صورت ناشناس هم بیایید مهم نیست

ولی لطفا این سوال را که ساعت هاست ذهن من را درگیر کرده پاسخ دهید

با تشکر!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

قرار نیست مطالب به دید همه خوب باشه خب یکی هم منفی میده 
سخت نگیرید
پاسخ:
اون قضیه ش فرق میکنه
این یه شوخی بود!
از طرف یه بنده خدایی!!
خخخخخخخخخخخخخخ
منم داشتم از اینا برا همین برداشتم قسمت امتیازاتم رو
پاسخ:
فرقی داره منفی یا مثبت دادن؟
یعنی اتفاقی میفته؟
مثلا تو گوگل و اینا؟
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بیخال باو الان چند وقته یکی میاد همش از من ایراد میگیره به عنوان ناشناس این که بهتره میاد منفی میده
    پاسخ:
    ناشناس میاد ایراد میگیره؟!!
    :)))
  • مهندس بهشت
  • آره باو خیلی هم حق به جانبه
    پاسخ:
    خخخخ :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی