زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سوتی در امور آموزشی

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ق.ظ

استاد "ک" انگل دارن؟


+ امور دانشجویی شلوغ بود...

همین که این را گفتم،آنجا منفجر شد! :))

درس انگل شناسی!

با استار "ر"برداشتم این درس را ولی میخاستم اگر استاد "ک" هم این را درس میدهند با ایشان بردارم


+"شناسی" درس ها را دیگر نمیگوییم:

زیست شناسی=زیست

میکروب شناسی=میکروب

انگل شناسی=انگل


  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

حالا انگل داشت یا نه؟؟؟ D:
پاسخ:
فک نکنم :)))

  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خدا نکشتت بشر آبرو ملتو بردی دی
    پاسخ:
    آبرو خودم رفت!
    تازه خیلی هم جدی سوالمو پرسیدم...فک کن...!
    این همه سوتی...!!!!؟؟؟
    عآخه چرا؟!

    این کیه به همه پست ها منفی داده؟!
    بدم میاد ازین جور آدما :<
    پاسخ:
    ن واقعن چرا؟!

    ب پستای منم همش میاد منفی میده این :|


    سلام...
    همه رشته ها همینن. البته درسای شما خنده دارتر میشه.
    ما هم که حقوق بودیم، کلمه حقوق سر درس ها رو برمیداشتیم...
    مدنی
    جزا
    بینُل = حقوق بین الملل :) (لین دیگه خیلی مختصر می شد...)
    کار
    اداری
    یه بار ترم دو بودم، یکی از بچه های سال بالایی رو دیدم تو راهرو، گفتم چرا بیرونی، گفت: کار دارم.
    - خب اگه کار داری، چرا نمیری کارت رو انجام بدی و همین جور اینجایی؟!
    خندید وگفت: منظورم اینه که الان حقوق کار داریم، منم حوصله ندارم و اومدم بیرون... خخخخخخخخ
    پاسخ:
    سلام
    مثل انگل و میکروب ما!
    البته ما درسای دیگه ای هم داریم که امیدوارم با یاری خدا و امام زمان سر اون کلاسا سوتی ندم و چیزی نگم، وگرنه باید خودمو شطرنجی کنم!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی