زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فی البداهه!

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۰۶ ق.ظ

مثلا یک روز که هوا ابری است و رعدو برقی،هی بچه ها اشکال دستور زبانی از تو بگیرند و تو هی دستور زبان را زیر سوال ببری و مثلا بگویی پسرش اومده دنیا

یا سفت میزنمتااا!

و هی آنها بگویند که تو فارسی را چگونه پاس شدی؟و چند شدی؟و چرا اینگونه سخن میگویی؟

بعد یکیشان بگوید گوشی من را بزن توی شارژ (که من میگویم روی شارژ البته،بعد میخندند آنها! درست تر است به نظرم!شما چه میگویید؟)

بعد من در حال انجام کار میگویم: خوب نیست گوشیت تو برقه،...وقتی که رعدو برقه!!!

بعد صدای جیغ و سوت و کفشان برود آسمان که الحق که تو شاعری و ادبیاتت 20!

و اینکه روی همه ی مارا کم کردی با این شعرت! :)

و همه با هم بخوانند:خوب نیست گوشیت تو برقه وقتی که رعدو برقه...!

و دس دس دس!

و هی بیایند وسط و قرهاس ریز بریزند و هی شعر من را بخوانند!


+از مزایای فی البداهه شعر گفتن!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

  • مهندس بهشت
  • دو تا گزینه بیشتر نیست یا تو خنگی یا دوستات دی.....
    با این کاراشون
    البته ماها که ترکیم بعضی وقتا میایم جمله ترکی یا فعل ترکی رو مستقیما به فارسی تبدیل میکنم اونوقت یه چی میشه خنده دار
    جالب اینه خودمونم نمی فهمیم
    مثلا توی ترکی میگیم تاکسی دوشمده به فارسی میشه تاکسی نیوفتاد مام همیشه اینو میگیم درحالیکه باید گفت تاکسی گیرم نیمد
    بعضی از این اشکالات به خاطر اینه که شهر به شهر مردمش حرف زدنشون با هم فرق داره
    پاسخ:
    دقیقا،فهمیدم چی گفتی...
    تبدیل یه زبان به زبان دیگه
    و اینکه خودمونم متوجه اشتباهمون نمیشیم!
    منم اینطوری میشم بضی وختا!
    سوووووووووووت
    کفـــــــــــــــــــــــ
    آفرین گولوی شاعر خودم
    :*******
    پاسخ:
    موچکرم
    ممنان
    تشویق نفرمایید:)
    من متعلق به شمام!
    اون آخراش استتغفراللهی شد خخخخ
    پاسخ:
    خاک بر سری شد! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی