زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بوی تمام نشدنی قرمه سبزی

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ق.ظ

آمدم برای اولین بار یک چیز فریزی با خودم بیاورم

سبزی خورشتی 2 بسته!

با فکر اینکه اتوبوس یخچال دارد! 

بعد نداشته باشد وتاااازه کنار بخاری هم نشسته باشم!

هی آب شوند هی آب شوند هی آب سبزی خورشتی چکه کند بر روی زمین جلوی پایت بعد ساکت را بلند کنی بگذاری روی صندلی و کمی بعد بنشینی جایش!

و تمام لباسهایت مانتو و پالتویت و کیفت وساک دستی ات و کوله ات بوی قرمه سبزی بگیرد!

بعد برسی خوابگاه و تمام چیزهای بو قرمه سبزی ای را بگذاری در حمام

بعد که بچه ها آمدند، هی بروند در حمام هی بگویند چرا بوی قرمه سبزی می آید؟! هی تو زیر پوستی مشعوف شوی! :))

هنوز توی حمام اند! اینجا هوا سرد است و شیراز...میفهمیییین؟! :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

aval aval. Salam guluye azizam chetori? Residan bkheir! Khosh migzare melato hamum goriz kardi?
پاسخ:
علیکمسلاااام :)
خیلی!
الان خودم رفتم، اصن من نیت خبیث داشتم که نذارم بقیه برن!
از 5 صب تا الان که 7/30 هست دارم لباس میشورم!!
اصلا قورمه سبزی هم لوس است :)
پاسخ:
قرمه سبزی ای که یخش بالای بخاری اتوبوس آب شود و همه جا بویی شود...100% لوس است :)
  • مهندس بهشت
  • یعنی کشته مرده ی کاراتم من .....
    خو مینداختی سبزیارو آشغال برای چی نگه داشتی با اونا غذا درست نکنیا مریض میشی
    پاسخ:
    تو نمیفهمی زندگی دانشجویی ینی چی؟!
    من سبزیارو بندازم؟؟؟!!!!
    نگو میخندن...!!!
    زندگی دانشجویی رو زیر سوال بردی تو الان!
    سلام زی زی جان
    خب باید با یخ خشک می اوردیشون... :|
    الان هم نمی دانم می شود با این چیزها قورمه سبزی درست کرد یا نه؟!
    چون میگن چیز فریزری اگر یه بار یخش باز شود، باید استفاده شود.
    اما چون
    هم سرخ شده است و هم توی غذا می پزد، فکر کنم اشکال نداشته باشه، باز هم از مامان جانت یه سوال بکن. :)
    پاسخ:
    سلام :)
    یخ خشک همون co2 منجمد شده، که بگیریم دستمون، دستمون سرد میشه ولی خیس نمیشه و دستامونو میسوزونه؟! :))
    اینو میدونم که اگه یه غذای فریز شده رو دربیاریم از توی فریزر و بذاریم یخش آب شه،به محض خروج از فریزر و گرم شدن،باکتریهایی که توش هستن شروع میکنن به تکثیر.اگه اون غذا دوباره وارد فریزر و بعد از مدتی خارج بشه و هی گرم و سرد بشه تعداد باکتریها هربار به چندصد تا چند هزار برابر زیاد میشه و باعث مسمومیت غذایی میشه
    مسمومیت هایی که با سم باکتری استافیلوکوکوس اورئوس ایجاد میشه
    اینا اطلاعات دبیرستانه البته :)
  • مهندس بهشت
  • خیلی جدی دارم میگم مسموم میشی اونوقت باید بری یه سرم بزنی تا خوب بشی البته بعد کلی اسهال و عق زدن و بالا اوردن
    بعدا نگی کسی به من نگفتا
    پاسخ:
    ااااااااه
    حالم بهم خورد!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی