زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مدت زمان دوری=بلندی موها

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ق.ظ

رفته بودم خانه شان

گفت خیلی وقت است که ندیدمت (5 ماهی میشد)

گفت ببینم موهایت چقدر بلند شده اند!


+مدت زمان دوری من را با بلندی موهایم می سنجد :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

تبادل لینک خوب و موثر با سایتی معتبر برای افزایش بازدید و رنک سایت شما
http://marshaladd.ir/links
از تبادل لینک با ما لذت ببرید
  • نسرین Tornado
  • لایک!
    و آیکون ئه منم اینجوریم
    پاسخ:
    آیکون عه واقعن شما هم؟!
  • مهندس بهشت
  • چقد با مزه با مو دی
    پاسخ:
    بامزگی از خودتونه :))
  • تیـمای بلا ..
  • خخخخخخخخخ چه جالب 
    پاسخ:
    اینطوریاس دیگه!
    چه قدر ظریف :)
    پاسخ:
    واقعــــــــــــــــــــــــن؟!
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخ زی زی الان کلاس منم تو خونه لم دادم
    پاسخ:
    نگو :(
    من اونوقتی که اومده بودم فقط 2 روز مامانمو دیدم...
    امروزم کلاسامون تشکیل نشد انقد حرصم گرفت که نگو...
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خو کی زود میره یونی بیخودی اومدی هفته بعد باید میرفتی
    پاسخ:
    همش تقصیر این شیرازیاس!
    حالا واسه دانشگاه اومدن زررررنگ شدن!
    پا میشن میرن سر کلاس...خداااا!!
    هم تو خیلی لوسی هم اوشونی که مو اندازه میگیره
    پاسخ:
    مرسی!
    لطف داری :)
  • مهندس بهشت
  • بیخیال بابا استاد غیبت نمیزنه اول ترم من بهت قول میدم از ترم بعد دو هفته بعد شروع کلاسا برو
    پاسخ:
    زورم میاد این همه راه اومدم نرم کلاس!
    حالا استادا هم نمیانا!
    تنها کسایی که تو دانشگاهن بچه های رشته ی مان...! :))
    امان ازین شیییراااازیااا....!
    سلام
    سالهاست دیگه کسی با چنین معیاری مرا نمی سنجد.
    این معیارها مال همین دوران خوش جوانی است و بس... :|
    پاسخ:
    سلام
    دخترا این پدلی ان!
    چی بگم والا؟! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی