زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نویسنده ای؟ عاشقتم! :)

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ق.ظ

دخترهای وبلاگی را عاشقم

پسرهای وبلاگی را هم...


اصلا مگر میشود کسی نویسنده ی وبلاگ باشد و عاشقش نشد؟!

بگذریم از اینکه بعضی وقتها نظراتی مخالف میدهیم و دریافت میکنیم...

من مخالف ها را هم عاشقم :)


+یه لینک RSS خوب واسه اندروید بهم معرفی نمیکنید؟
  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • کمی بودن ...
  • حرص نخوریدومعتدل باشید آنچه قسمت شماباشد به شماخواهدرسید...

    حضرت محمدصلی الله علیه وآله وسلم

    پاسخ:
  • مهندس بهشت
  • الان فرض کردی ما دو تا گوش مخمل رو سرمان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    :) نه جدی گفتم...
  • عمار فرهنگ
  • سلام نام خداست

    دختر نیستم

    اما نوشته های دخترانه رو دوست دارم

    چون سرشار از احساسات و ریز نگاری ها و دقت شگرفیه

    همیشه برام درس ان

    یا علی مدد
    پاسخ:
    علیک سلام

    مرسی، شما لطف دارین :)
  • آقای میم عین
  • سلام

    منم تا همین چند وقت پیش همین حس رو داشتم اما یه دفعه از دلم رفت بیرون! نمی دونم چرا؟!

    آما ...

    آما اینکه هیچ وقت به هیچ چیز این مجازآباد نباید دل سپرده شد، نه به سایت هاش نه به وبلاگاش و نه حتی به نویسندگان وبلاگاش :|
    پاسخ:
    سلام
    کاش میگفتین چرا؟
    ولی من حس خوبی نسبت به همه ی اینا دارم...
  • آقای میم عین
  • خوبه که حستون خوب هست نسبت به دیگران اما دل بسته نشید به وب ها و نویسنده هاش.

    دنیای واقعیتون رو بچسبید.
    پاسخ:
    نه،دلبسته که نه...
    اینجا از اسمشم مشخصه:دنیای مجازی...
    سلام

    خصوصن zizigolu درا کوتا تا به تاهاش اصن من اینارو عاشقم
    هر وخ میام وبلاگش از ته دل می خندم میرم بیرون
    پاسخ:
    علیکمسلاااام تاج بی بی =)
    (آیکون زیزیگلو با نیشی تا بنا گوش :))

  • مهشید ژوری
  • ما شیرزنان وبنویس هم زی زی را عاشقیم! :)
    پاسخ:
    ما بیشتر :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی