زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من،نمره،استاد تفسیر؛ و عکس یواشکی

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ق.ظ

[کلاس تفسیر قرآن]

هی من حدیث میگفتم،هی در مباحث شرکت میکردم،هی نقش فعال داشتم...

استاد ندید!

بعد به من داده 16! (خودم نگرفتم!)

خو استاد دقتی بنما تا سعادتی ببری(شعرش یادم نیست فقط ریتمش یادم بود!)

الان من حرص نخورم؟

من زبان 20 بشوم،تفسیر قرآن 16 بشم؟! (تف به ریا!)


+عکسش را ببنید؛باهایش(میخواستم کتابی بنویسم مثلا:) کلاس برندارید!

خوب کردم گوشی اش را هم خراب کردم :) داده بود دستم تا یک عکسی را برای

خودم بلوتوث کنم.

بعد یه نگاه به من کرد یه نگاه به گوشی اش کرد گفت گوشیمو هم خراب کرد

رفت نشست سر جاش!

من هم گفتم گوشیتون از اولش خراب بود استاد!!

+استاد بسیار به شهریار شباهت دارند!

یکبار داشتند درمورد شهریار حرف میزدند بچه ها میخندیدند!!

+امان از عکس یواشکی!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

سلام
بهترین نوع استاد...
سختگیری کند سر درس. با دقت درس بدهد. بچه ها هم حساب ببرند. در امتحان هم اشک آدم را دربیاورد،
اما
نمرات را خوب بدهد...
اینجوری هم درس یاد میگیری وهم نمره. :)
بهترین معلم دبیرستان و بهترین استاد کارشناسی ام، اینجوری بودند...
پاسخ:
سلام
موافقم با این نظرت کاملا
100 درصد درس بده،80 درصد امتحان بگیره
نه 120 درصد بیاره تو امتحان!
  • مهندس بهشت
  • اه اه انقد از این استادا بدم میاد
    پاسخ:
    کی خوشش میاد؟!
    ایششششش ...
    سلام
    اتفاقا هر دو بزرگوار، وقتی 100درصد درس می دادند، 150 درصد امتحان می گرفتند. می گم اشک آدم سر جلسه درمی اومد...
    اما نمرات که می اومد، خیلی نمرات خوبی بود. مثلا همه فکر می کنند روی 12، نهایتاً 14 بشوند، اما کف نمرات، 18، 18/5 بود. :)
    این باعث می شد که بچه ها برای امتحان خوب درس بخونند و زحمتشون رو بکشند، درس را هم خوب یاد بگیرند، نمره خوب هم بگیرند. :)
    پاسخ:
    دمشون گرم!

    ما استاد آناتومیمون این مدلی نمره داد بهمون :)
  • محمود بنائی
  • فقط به درسهای تخصصی بچسبید، اگر میخواهید یک مدرک با معدل بالا هم داشته باشید برای توی تاقچه خونتون، این درس ها را هم بخونید. 
    چیلر هم از اینجا میتونید ببینید :) یک کم هوای شیراز هم روی شما اثر گذاشته.
    پاسخ:
    ان شاالله از این ترم
    (حرف همیشگی دانشجویان:از ترم بعد میخونم!)

    نه هیچچچم! برچسب شیرازی بودن به من نچسبونین...!!
    الحمدلله نمره ها خوب بود
    ولی این تاریخ هنوز نیومده
    میخام زنگ بزنم به استاد بگم اگه سختتونه بیام کمک...تعارف نکنیا...
    آخه امروز ثبت نامه:/
    پاسخ:
    من واسه این ترم تاریخ برداشتم
    ما به استاد تفسیر کمک کردیم،بدتر ازمون کم کرد :|
    کمک نکن،سنگین تری :|
    انسان در اسلام ما هم این ترم همینطوری بود :|
    خیر سرمون برداشتیم معدلمون بره بالا؛الان استرسشو گرفتیم.
    اه اه اه :|||
    حــــــــــــــــــیف ازین همه وقت که گذاشتیم!
    پاسخ:
    اینو خوب اومدی!
    آدم عمومی بر میداره مثلا معدلش بره بالا!
    زهی خیال باطل واقعن :|
    الان نمرمو دیدم
    18!!!!
    واقعا؟؟؟ من و این همه خوشبختی؟؟؟


    پاسخ:
    :)))
    من که گفتم کمکش نکن!!
    تاریخو خیلییییی دوست دارم:))
    پاسخ:
    برعکس من!
    همیشه باهاش مشکل داشتم!
    از همون چهارم ابتدایی! :))
  • مهشید ژوری
  • عالی :)))
    منم امروز به دوستم که تازه اومده دانشگاه ما هی زیر زیرکی‌میگفتم با دادگران برندار با دادگران برندار :))))))))))
    پاسخ:
    :))
    مطمئنم نشنید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی