زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یک ماه چقدر طول میکشد؟

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

از ظهر که رفته،کارم شده گوش دادن آهنگ "باران" مهدی احمدوند

وقتی که گوشش میداد خوشم آمد و برایم فرستادش


حالا که او رفته، ای کاش من هم بر میگشتم خوابگاه

که چه کنم مثلا اینجا تنهایی؟

حالم خراب است

داغونم

نه میتوانم اینجا ماندن را بدون او

نه دوست دارم بروم آنجا...به غربت

دلم میخواهد اینجا باشم...و پیشش


رفت تا یک ماه دیگر...

لعنت به زندگی دانشجویی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

ببخشید کی؟؟؟
پاسخ:
 خواهرم

خب نمیتونه که نره کلاس
پاسخ:
متاسفانه همینطوره...
بر میگرده و تموم میشه

تحمل کن

منم دلم برای داداشم وقتی میره تنگ میشه
پاسخ:
وابستگی خیلی بده...
  • مهندس بهشت
  • خیلی هم زندگی دانشجویی خوبه منکه خیلی دوست داشتم شهر دیه باشم ادم خیلی چیزارو تجربه میکنه البته برای تو یه کم راهش خیلی دوره
    پاسخ:
    آره تجربه ت زیاد میشه
    اما مثلن واسه امتحانا همه اونایی که نزدیک بودن رفتن خونه هاشون و واسه خودشون فقط درس میخوندن
    ولی یکی مث من توی خوابگاه هم درس میخوندم هم غذا میپختم هم لباس میشستم هم خرید میکردم...
  • مهندس بهشت
  • اخ برای چی از الان رفت اخر بهمن میرفت دیه تابلو هفته اول و دوم بری کلاس خو
    پاسخ:
    خدا میدونه چقد اصرارش کردم...
    خودشم دلش میخواست بمونه
    ولی همکلاسیاش 4 روزه دارن میرن دانشگاه :|
    ترم بوقیه!
    من 2 هفته بعد از تشکل کلاسا میرم :)
    حالا ترم بوقی هم هستم!!!!
    سلام
    من شهر خودمان درس می خواندم و خواهرم دورتر بود...
    شب اولی که قراربود برود، تا صبح گریه کردم. یادم هست، 10 تا نامه نوشتم و جاسازی کردم توی وسایلش...
    دهمیش را شاید دوماه بعد پیدا کرد...
    دوری سخت است، آن هم از خواهر...
    پاسخ:
    خیلی...خیلی...خیلی...
    خوشحالم که یکی حسمو درک میکنه...
    خیلی برام سخته...
  • مهندس بهشت
  • آفرین تو معلومه دانشجویی
    پاسخ:
    ینی گفتن دانشجو:مخترع غذا ، رو راس گفتن!!
    یه غذاهایی درست میکنیم و میخوریم که معده م هی تعجب میکنه :)
    عزیزممم
    ایشالا این ترمم زود تموم میشه باز همو میبینید..
    پاسخ:
    ایشالا...
    ولی همین ترم که نیست...4 ساله...  :(
    اوفففف نکنه خواهرت گودزیلا نیس؟!!!!
    الینا رو یه بار میفرستم جات کلا آرزوت میشه یه دقیقه فقط یه دقیقه زندگی دانشجویی داشته باشی:D
    پاسخ:
    نه گودزیلا نیست :))))
    اوکی،پس پستش کن واسم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی