زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یک جای دیگری را لطفا!

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ

یکی از بچه ها گفت چقد سوراخ گوشت خوشگل است!!

من:|

الان یک جوش زده ام در گوشم که بزرگی اش به حدی است که نه میتوانم انگشت کنم توی گوشم و نه اینکه صدا ها را میشنوم!!

جای دیگری نبود واقعن؟! :/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • محمود بنائی
  • گوشت را چشم زدن :) خوبه نگفته بینی ات.
    پاسخ:
    به سوراخ گوش آدم هم رحم نمیکنن! :))
    کجـــــــــــــــــــــــــــات؟


    پاسخ:
    +من در اینجا سکوت میکنم :)
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    یواش تر خواهر!
    من که یه گوشم گرفته هست هم صداتو شنیدم! :)
    مگه سوراخ گوش قشنگ و زشت داره بانو؟o_O
    پاسخ:
    منم نمیدونم :|
    الانم درد میکنه
    چیز دیگه ای ندیدن، گیر دادن به سوراخ گوش!
    سلام
    چه چشم شوری داشت این رفیقتون خب... :دی
    منم رمز :)
    لطفا
    اگه میشه
    مشکلی نیست...
    پاسخ:
    علیکمسلام
    شور که چه عرض کنم...نمک سود بوده!!
    نه چه مشکلی؟
    واست کامنت میذارم تو وبت :)
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    چه چشمی داشته طرف دی.............
    پاسخ:
    ماشششالا!!
    پدر گوشمو دراورد!
    الانم ترکید کلی خون اومد

    حال بهم زن هم خودتی :)
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • اه چیمیگی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بجای اینکه خدارو شکر کنی گفته سوراخ گوشت میای میگی چرا گفته سوراخ گوشم؟؟؟
    خوب بود یجا دیگه رو میگفت کلا مصدوم میشدی؟؟؟
    پاسخ:
    خدایا من شکر خوردم!!
    همون سوراخ گوشم لطفا! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی