زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آیم هپی فور تومارو!

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ق.ظ

امروز که از دانشگاه آمدم دراز کشیدم بر روی زمین و 5 ساعت بعد بیدار شدم

از خستگی زیاد حتی پالتو و مقنعه و شالگردنم را هم درنیاورده بودم!


فردا به امید خدا آخرین امتحان...

میروم خانه :)

میگردم و میچرخم و مینوشم از این جام!


+الان یک ربع به 4 نصف شب...نه خوابم میآید،نه درسم می آید...

مثلا 8 صبح هم امتحان دارم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

  • مهندس بهشت
  • اااااااااااااااااااااااااااااا من چهارشنبه تموم کردم
    اگه میدونستم امتحان داری هی میومدم میگفتم دلت بسوزه خخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    تو اتوبوسم دارم میرم خووووونه!

  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • باشد که رستگار شوید
    پاسخ:
    باشد که رستگار شوم :)
    برا امتحانای گل و بلبل منم دعا بفرمایید لطفا! :|
    پاسخ:
    شما هم متقابلا دعا برای امتحانات من :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی