زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یلداتون مبارک♡

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ق.ظ

یلدا در خوابگاه!

دیشب!

حالا مثلا من نمیخواستم یلدا بگیرم...

عادمو تو عمل انجام شده میزارن!

(این جمله رو الان یکی از بچه ها استفاده کرد،

احساس کردم منم استفاده کنم خوبه!!)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • خانم والیوم
  • آخیییییییییی..
    یلداتون امیدوارم به خوشی گذشته باشه:)
    پاسخ:
    جات خالی...خیلی خوش گذشت!
    من که حوصله یلدا رو بدون خواهرم نداشتم و گرفته بودم خوابیده بودم،طوری اون وسط...استغفرالله!!!
    یه صلوات بفرست :))
  • محمود بنائی
  • خیلی هم عالی، حسابی به خودتون میرسیدها :)
    پاسخ:
    آره پس چی؟!
    زنگیدیم آژانس واسمون هندونه و قاقالی لی خرید اورد! :)
  • آقای میم عین
  • الان دیگه ماه ربیع و محرم و صفر تموم شد، پس ...
    یلداتون مبارک :)
    پاسخ:
    ماه ربیع خو تازه شروع شده!!!!
    یلدای شماهم نیز همچنین مبارک باد ان شاالله به خوشی و میمنت با آرزوی سالی خوش و روزهایی آبی و پاک!
  • مهندس بهشت
  • دوستای خوابگاهی ما هم گرفتن
    پاسخ:
    جات خالی...خوش گذشت
    هر شب ما توی سوئیت خودمون مراسم داریم...!
    بستگی به مناسبت ها داره!
  • آقای میم عین
  • منظورم این بود، اشتباه لُپی رخ داد!
    ماه ِ ربیع ِ
    و محرم و صفر تموم شده :|
    پاسخ:
    ماه بهار شماهم مبارک آقای میم عین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی