زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سوتی لفظی،چپکی!

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ق.ظ

از باد در،زیر سرد میاد!

مثلا بخوای بگی: "از زیر در،باد سرد میاد!"؟

:))


+شما هم اگه از این سوتی های لفظی داشتین تا حالا، توی کامنتا بنویسیم ما هم بخندیم!

++کسی لینک یه Rss خوب داره به من بده؟ واسه گوشی...


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • نگین قادری
  • سلام
    دوست گرامی اگر دنبال سایتی مناسب و پربازدید جهت تبادل لینک برای بالا بردن آمار خود می گردید حتما به آدرس زیر سر بزنید:

  • انسان مجازی
  • آره سوتی فراوون ولی الان حضور ذهن ندارم

    پاسخ:
    ما ننوشته میخندیم! :))))))))
  • مهندس بهشت
  • یه برا میخواستم بگم غذا گند شده گفتم گذا قند شده خودشم عصبانی بودم داشتم اینو میگفتم همه زدن زیر خنده
    پاسخ:
    :)))
    باحال بود!
  • خانم والیوم
  • هه هه هه هه:)))))
    عزیزم داری با کلکسیون اشتباه لفظی و تایپی و نوشتاری و ارسالی حرف میزنی:)
    به زودی کتابشو چاپ میکنم خریداری کنید:))))
    پاسخ:
    برام امضاش هم کن :)))
    اوووف تا دلت بخواد!
    :)))
    پاسخ:
    بگو برامون :)
    داشتم یادم نیست این جور مواقع میگم خدایا دیدی لال شدم رفت :)
    یادم اومد مینویسم :)
    پاسخ:
    :))
    راسی پیش پیش یلدا مبارک :)
    پاسخ:
    یلدای تو هم هزارتا مبارک ♡
    من ازین نطقا زیاد کردم مخصوصا تو وب حاجی
    بعضی مواقع ک برمیگشتم باز بخونم خودم نمیتونستم معنی حرفامو بفهمم:|:|
    پاسخ:
    تو یک جزء جدا نشدنی از وب حاجی هستی المی!
    عاااره مستحضرم از کامنتاکم!!!
  • فانوس جزیره
  • پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند:
    هر که گناهی را مرتکب شود عقلی از او جدا شود که دیگر بازنگردد.

    امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند:
    هر کس خدا را بندگى کند ، خداوند همه چیز را بنده او گرداند .

    امام رضا علیه السلام فرمودند:
    نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد. فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬ نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.



    سلام علیکم مومن
    ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، ولی فقیه الزمان امام خامنه ای  ، همه شیعیان و بر شما بزرگوار تسلیت باد.
    التماس دعا داریم

    دیدار با خانواده شهید (مدافع حرم) محمد حسین مرادیان فراموش نشود به دوستان تهرانی اطلاع رسانی نمائید .

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    زی زیگولو
    هر وقت میام وبلاگت کلی روحیه ام عوض میشه!
    آخه دختر تو چقدر سوتی میدی!!
    ;)
    :*
    پاسخ:
    هر وقت میای،وبلاگم کلی روحیه ش عوض میشه!!
     به امید روزی که سوتی ندم صللللووووااااات!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی