زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آقای سر آشپز

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۳ ق.ظ

من هیچ علاقه ای نسبت به استادانم ،همکلاسی هایم،هم اتاقی هایم،سرپرست هایمان،مستخدممان حتی، ...ندارم.

فقط آشپزمان را عاشقم!

امروز که وارد سلف شدم،آشپز نبود،و یک آقای دیگری به جای او به ما غذایمان را داد

نصفش را خوردم،نصفش را هم برداشتم که بیاورم خوابگاه

داشتم از در سلف میرفتم بیرون، که دیدمش!

 برایش دست تکان دادم!

مرا دید،خندید،صدایم زد...

گفت بیا!گفتم من؟

گفت آن را هم که دستت است بده به من! من: این؟

غذایم را گرفت برد...پره پرش کرد برایم آورد!

گفت برای شبت!کلی غذا مانده روی دستم،13 نفر نیامده اند غذا بگیرند!


+لازم است بگویم هر وقت من را میبیند برایم ته دیگ میگذارد؟!

تاااازه...در غذایم یک عدد زرشک هم دیدم! کم سعادتی نیست! 


++یک روز هم من را در امور دانشجویی دید...در حال ژتون گیری...

خندید،صدایم زد و گفت آمده ای برای کل هفته ژتون بگیری؟!

من کل هفته را ژتون میگیرم...حتی روز هایی که کلاس ندارم!!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • مستر نیما
  • تجربه سالیان دراز دانشجویی ما میگوید همیشه با آشپزها رفیق شوید
    ضرر که ندارد هیچ سود هم دارد:دی
    پاسخ:
    ما هم این تجربه ی شما را ارج می نهیم تا سود بنماییم!
    باشد که رسدگار شویم!

    عروسش نشم؟؟!!  :))
    پدر شوهر آشپز...چه شود!!
  • آقای میم عین
  • ژتون، غذا، سلف ...
    و دیگر هیچ D:
    پاسخ:
    و اینترنت!
    و دیگر هیچ! :))
    بابا خووووووووداااااااااااااااااااااااا شانس بده :) والا :))


    پاسخ:
    پس چی فک کردی...؟! 
    شایدم شدم عروسش!!
    :)))

  • پاک باخته
  • وااااااااااااااااااااااااااااای غذا
    گشنمه
    پاسخ:
    آخی...میخوای نگه دارم برات؟!
    ؛)
  • خانم والیوم
  • آخیییییییییییییییییی:)
    دلم برات سوزید:D 

    ما عقلمون نرسید از اون ترم اول بریم با آشپز دوز شیم:)
    پاسخ:
    پس فک کنم ما خیلی باهوشیم! :))
    دوستی فقط با آشپز...ولا غیر!
  • انسان مجازی
  • دقیقا الان روی اون برنج ها چیه?? اون وسط
    پاسخ:
    اون بادمجونه! :))
  • مهندس بهشت
  • ااااااااااااااااااااا من هیچ تا حالا به آشپزا دقت نکرده بودم
    پاسخ:
    لازمه بگم باید بیشتر از بیشتر دقت کنی؟! :|

    تو دانشگاه ما همه به خانوما و اقایون سلف میگن خاله و عمو!!!
    من انقد بدم اومده از کلمه خاله و عمو که به خاله خودم میگم فاطمه خانوم!!!
    پاسخ:
    اااااه خاله و عمو چیه؟!
    خواهرم مهدکودک به مربیشون میگفتن خاله!

    +امید من به شما دبستانی هاست!
    سلام
    هم کلاسیاوهم اتاقیاکه مهم نیستن!!!مهم استاداوسرآشپزن:))
    شمایکم واسه اولی هم سعی کنین
    پاسخ:
    گل گفتی!
    احسنت!
    استادا و سرآشپزا فقط!  :))
  • محمود بنائی
  • یاد ژتون های کامل هفته بخیر ! دونه ای 200 تومان بود
    پاسخ:
    O_o
    ما دونه ای 1000!!!
    هر روز ژتون میگیرم!
    حتی روزایی که کلاس ندارم
    کی آشپزی کنه؟! 
    والا!!
  • مهندس بهشت
  • برای ما غذاهای مختلف پولش فرق داره گرونش 1000 تومنه
    ولی در کل سلف کم میریم بیشتر توی بوفه پلاسیم
    پاسخ:
    ما از بوفه فقط کیک میگیریم
    بوفه ساندویچ داره که من اصلا ساندویچ دوس ندارم!
    ما همه ی غذاهای سلفمون 1000تومنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی