زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من شکر بخورم بگم بیدارم کنید!

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

مثلا من ساعت5 صبح این را بنویسم و بچسبانم بر روی در یخچال بعد بخوابم:

بعد بیایند با صدای بلند آهنگ آرمین بیدارت کنند،پتویت را در سرما از رویت بکشند،با انگشتشان بر روی تخت بالایی ضرب بگیرند،با تمام هیکلشان رویت بنشینن

حتی گفته شده وقتی خواب بودم بر رویم غلط زدند و بیدار نشدم!

و در گوشت پچ پچ کنند،و اسمت را مدام فریاد بزنن،و هی بلند بلند روانشناسی بخوانند....

وتو برای اینکه حرصشان را دربیاوری هیییچ عکس العملی نشان ندهی

و بعد یکیشان یک حدیث بگوید:تو وقتی میگی بیدارم کنید،راه های بیدار شدنت رو هم به ما بگو!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • احسان احسانی
  • جالب بود
    پاسخ:
    ممنون :)
  • خرید ملک در ترکیه
  • خخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
    بیدار نشی ؟

    یا خداااااااااااااااااااااا من با نور یه اس ام اس بیدار میشم چ برسه به این همه مقدمات 

    خدااااااااااااایا از دست تو خخخخخخ 
    پاسخ:
    :))
    من به درجه ای از خواب رسیدم که حرف هم میزنم!
    تازه سیستم دفاعی بدنمم تو خواب فعال میشه!
    حالا بعد میگم برات!

    زی زیگولو خداااااایی هنگیدما .چقـــــــــــــــــــــــــدر عمیق میخابی خوش بحالت من به روایتی خرگوشی میخابم خخخخخ ینی مورد داشم با سایه هم بیدار شدم با صدای نفس های یه نفر دیگه هم بیدار شدم یعنی اینم بگم الحق و النصاف دمت گرم ولی خدایی ها اگر بیدار باشمو هی صدام بزنن دیگه بیدار بشو نیستم به روایتی کسی که خوابه میشه بیدارش کرد اما کسی که خودشو به خواب زده عمرا :)

    مصداق منه :))



    پاسخ:
    با این روایت آخرت کاملن موافقم
    مدیونی اگه فک کنی مصداقش خودمم!

    خیلی سنگینه خوابم؟!!!؟!
  • محمود بنائی
  • این دوست ما موقع نماز با گوشیش زنگ میزد از تخت بغلی!
    پاسخ:
    منم یه بار بیدار نمیشدم به گوشیم زنگ زدن؛
    دفعه ی بعد گوشیمو گذاشتم روی سایلنت هرچی زنگ میزدن صداش در نمیومد!!!
  • مهندس بهشت
  • دنیا رو آب ببره زیزیگولو رو خواب میبره
    خو بیچاره ها رو چرا اذیت میکنه من باشم یه بار بیدار میکنم طرف خواست پا میشه نخواست میخوابه
    پاسخ:
    اتفاقا امروز سر همین موضوع دعوامون شد
    گویا دوستم 30-40بار منو صدا میزنه،من بیدار نمیشم
    خودش تنها میره یونی
    بیدار که میشم هیچی یادم نمیاد!
    2تا کلاس تخصصی رو هم از دست میدم

    میگم خب چرا بیدارم نکردی...
    قهر کرد!
    3 ساعت داشتم نازشو میکشیدم!
    منم خوابم سنگینه و همه ی بچه های اتاق خوابشون سبک!!!
    همشون به من میگن خوش به حالت و منم به اونا میگم خوش بحالتون!!!
    ینی اصن یه وضعی!!!
    :)
    پاسخ:
    ببین ...خوش بحال ما!!
    :)
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • البته نکته قابل توجه این پست در تصویر نهفته است که ملت به خاطر داشتن ژتون میخوان برن دانشگاه...

    سلام
    پاسخ:
    علیکمسلام
    نع!
    نکته ی قابل توجه اینه که من دیر بیدار میشم!
    ینی وختی میگم ساعت یازده بیدارم کنید...فک کن دیگه خودم چند بیدار میشم!!

    نکته ی شما هم قابل تامل بود البته...!
    کی حوصله ی پخت و پز داره؟!  :)
  • خانم والیوم
  • واقعا..
    نه واقعا شوما در خواب علائم حیاتی داری؟؟؟

    :|
    پاسخ:
    من سیستم دفاعی دارم در خواب!
    علائم حیاتی هم تا حدودی در من مشاهده شده!
    حتی به بچه ها دستور هم دادم که برام وسایلمو بیارن!
    میگن تو خواب حرف هم میزنم!
    بعد بیدار که میشم یادم نمیاد چی گفتم!
    تا میتونن تو خواب ازم حرف میکشن!
  • پاک باخته
  • خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • خانم والیوم
  • هه هه هه هه هه هه هه هه هه:))))))
    خیلی خوبییییییییییی:)))
    پاسخ:
    :)))
    خوبی از خودته :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی