زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قرار بود با بچه ها هماهنگ کنیم که کلاس سه شنبه،دوشنبه برگزار شود...

حالا من شده بودم مسئول تماس با استاد!

هی زنگ بزن،هی زنگ بزن...

مگر استاد عاشق چشم و ابروی من شده که جواب تماسم را بدهد؟!

(راستش اول اول های کلاسمان فکر میکردم که شده!

منظورم عاشق چشم و ابرویم است!

چون یکبار که داشت حاضر غایب میکرد،از آن جمع کثیر کلاسمان،فقط به من گفت:اسم کوچکت؟؟!!! )

(همش 9 نفریم،تازه آن روز فقط 6 نفر حاضر بودند!!!)

خلاصه به استاد پیام دادم...جواب نداد

زنگیدم...جواب نداد

هییییییی زنگیدم...........تااااااا یک خانمی از آن سوی خط جواب داد!

من هم چون انتظار صحبت با یک خانم را نداشتم،هول شدم و شروع کردم به احوال پرسی!!

قبلش خودم را برای یک مکالمه ی خیلی رسمی آماده کرده بودم...که گند زده شد به آمادگی هایم!

خانمش بود...گفتم...گفت خواب است،ولی بهش میگویم...تشکر کردم و قطع کردم...

حالا سوتی چه بود؟!

دوستم پیام داده بود که به استاد گفتی؟! من هم جوابش را دادم

بعد از یک روز فهمیدم که چه گندی زدم...و به خود استاد خبر داده ام! نه دوستم!!

ایناهاش:

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

سلام خخخخخخخ عجب باحال بود:))

ولی خدایی من بیشتر اس هامو اشتباه واس اینو اون میفرستم اصن یه وضعی میدونی گوشی من از تاج هم رد شده چشمی کار میکنه چشمم که اون یکی مخاطبه واس اون سند میشه جدا ..

اصن یه وضعی نمیدونی  ..کار از رسیدگی مسولین هم گذشه
پاسخ:
خدا میدونه من چقد خاطره دارم با این مسیج های اشتباهی!!
مخصوصا اساتید!
ته سوتی بودااااا
خخخخخخخخخ

پاسخ:
واااای...تا یه ربع هنگ کرده بودم!!
استاد منو نکشه صلواااات!
وااااااااای خدااااااااااا =)))))))))))))))))
خیلی باحالی رفیق!!!
پاسخ:
مث اینکه اصن نمیشه سوتی ندم!
خیلی خجالت کشییییدم...نگوووو!!!

5شنبه با استاد کلاس داریم!
خدا به من رحم کنه!
  • مهندس بهشت
  • عزیزم محترمانه برو خودتو حذف کن
    حذف اضطراری مال این وقتاس
    پاسخ:
    پیشنهاد خوبیه...به نظرم!
    سلام. سوتی چیه؟  زندگی مردمو خراب میگنی، اسمشو میگذاری سوتی؟ راستی، آهنگ جدید آرش با نام با من سوت بزن، یه آهنگ بسیار زیباست، توش فقط سوته،سوتی.
    پاسخ:
    من زندگی مردمو خراب نمیکنم
    این زندگی مردمه که منو خراب میکنه!
    الان 5شنبه من با چه رویی برم سر کلاس؟؟!!!


  • محمود بنائی
  • خیلی خوب بود:)) مخصوصا اون تکه چه با کلاس بود :))) 
    پاسخ:
    نگوووو...خجالت میکشم...!
    باید فنون رزمی رو تو ذهنم مرور کنم واسه 5 شنبه!
    خدایا مرا از شر شیاطین محافظت بفرما!!


    خخخخخخخخ عالی بود!
    مخصوصا اون تیکه ی چه با کلاس بود آخرش!!!! :)
    منتظر سوتی های بعدیتون هستیم!!!!!!!!
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
    امروز استادو دیدم!!!
    به زور جلوی خنده مو گرفته بودم!
    تا منو دید نیشش باز شد!
    سلام
    وبلاگت جالبه، خواهم خواند!!!!

    ممنون بابت راهنماییت برای بلاگ!
    7 ساله بلاگفام

    دل کندن سخته یه کم
    پاسخ:
    سلاملیکم!
    منم سختم بود دل کندم از بلاگفا!
    به سختی دل کندم!

    +و الان میتونم آزادانه بگم بلاگفا خر است!
    تمام آرشیوت منتقل شد؟
    حتی کامنت ها!؟

    + آخه من 7 ساله اون وبلاگو دارم! نمیخوام یه خط ازش کم شه!
    پاسخ:
    کامله کامل...حتی کامنت ها!
    حتی پست های غیر قابل نمایش!

    البته من وسطش قطعش کردم نصفه نیمه منتقل شد!
    حالا بعد که به اینترنت دسترسی پیدا کردم کامل منتقلش میکنم
    نگران نباش! حتی تا هزار بار هم میتونی منتقل کنی اطلاعات وب قبلیتو،
    بدون اینکه پاک بشن.

    فعلا که خوابگاهم و با گوشی و نت ایرانسل!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تا باشه از این سوتیا

    منم سرایمیل زدن از این سوتیا زیاد دادم
    :)
    پاسخ:
    :))
    خوبه که بعضیا درک میکنن چی میگم!
  • آقای میم عین
  • منم یکی دو بار از این سوتی ها دادم قبلاً
    آدم که هول میشه این طوریه یه پیام اشتباه می فرسته.
    حالا خوبه چیز بدی در مورد استادتون ننوشته بودید ... :|
    پاسخ:
    همون!!!
    باز خدا رو شکر من با ادبم!!
    (آیکون منه خودشیفته!)

    دوستم میگه باز خوبه فحش ندادی!
    من :/
    نه من با ادب پیام میدم!
    :))

    خخخخخخ..
    واااای زی زیگولو خییلی باحال بود..
    کلی خندیدم
    مخصوصا اینجاش که:چه باکلاس بود!
    پاسخ:
    اونجاش که از همه ش آبرو بر تر بود!!
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی