زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شب امتحان

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

روزی که امتحان داری خوابت می آید، در کابینت از جا کنده میشود و میفتد رویت، دل درد میگیری،  همسایه ی کنار خوابگاه و پنجره ی روبه رویی شما ایزوگام میکند،  در قابلمه ی داغ میفتد روی پایت، یکی از بچه ها عمه میشود، ذخیره ی زمستانیتان تمام میشود و در بوران باید به دنبال یک لقمه نان حلال باشی!


حال الان من...مثلا!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

سلام . شب بخیر زی زی بد شانس.دلم واست پاره پاره شد. با این بلایایی طبیعی درس خوندن ، و در اخرش هم بی کاری؟  بعدش خونه داری و بعد میفهمی با اون زنانی بی سواد هیچ فرقی نداری، باید بشوری و بپزی ؟ چی بگم زی زی؟ نمیتونم جلوی اشگامو بگیرم. خیلی دنیای بی رحمیه.

پاسخ:
...!  آش،به همین خیال باش!  :))

زی زی سلام . سلام شب زنده دار.یه وقت نخوابی ها. شب ها مطلب میگذاری. شب ها درس میخونی. روزا درس میخونی. انداختی تو جاده رالی، با این سرعت گجا زی زی؟
پاسخ:
من فردا امتحان دارم. خیلیم خوابم میاد...
ساعت 1/40 دقیقه ی بامداد!

فقط 1دور خوندمش :/
فکر گنم شاگرد اول یا ممتاز باشی. پس مطمئن باش همه کلاس ،  بخصوص بچه تنبل ها تو رو بخاطر جزوه هات خیلی دوست دارند. از طرفی چون تو تخت اول میشنی و هی سوال میپرسی و با این کارت باعث میشی استاد زیاد درس بده، همه کلاس پشت سرت ، دعا گوت هستند. عوارضش هم تو همون بلا های طبیعی که نازل میشه، قابل مشاهده میباشد. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
درسم خوبه خداییش (تف به ریا!)  ولی پایه ی کنسل کردن کلاسام!!


از عکس بیت الحرم وبلاکت خیلی خوشم میاد. اینجا محل مرقد و زیات گاه مریم مقدس(ع) هستش . تو انجیل چندین جا سفارش شده که مریم القوی تمام انسانهای روی زمین هستش. حتی در قران نیز مریم (ع) را بعنوان الگوی انسانها نام برده شده است و جالب اینکه در گل قران فقط از ایشان بعنوان الگو نام برده شده است.
پاسخ:
اینجا حرم امام حسین هستش که توی کربلاس، نه مرقد مریم مقدس!
سوره تحریم آیه ۱۱و ۱۲ رو بخوان.و این چیزی که به هیچ مسلمانی گفته نشده است .چرا؟نمیدونم.
پاسخ:
پس یعنی تو هم با اینکه مسیحی هستی قرآن میخونی...و این خیلی با ارزشه...
وای ببخش بیت الحرم با بیت المقدس اشتباه خوندم. دعا میگنم فردا کامل بنویسی. دخترا وقتی میگن یه بار خوندم یعنی صد باری دوره کردند.
پاسخ:
:)
نه اینجوریام نیست!
زی زی بهت یه معذرت خواهی بدهکارم. نباید تو چیزا و سوالات خصوصی ، ناراحت میکردم. من قبلا خیلی با ادب بودم. نمیدونم چرا خواستم سوالات بی مورد ازتون بپرسم. همین دیکه. این توبه هم چیز خوبیه ها زی زی.
پاسخ:
مهم نیست :)
فردا امتحان داری. مزاحم خوابت نمیشم . منم فردا امتحان عملی، شفاهی ، ارائه ، پروژه ، ....خلاصه فردا نسلمونو منقرض نگنند ، خوبه. با یک شب بخیر چطوری؟ به امید نتیجه و آینده خوب. خدا نگهدارت زی زی.
پاسخ:
شب بخیر :)
من از سیستم عامل لینوکس استفاده میگنم و مررو کر اینترنتم موزیلاست. واسه همین نمیتونم از شکلک تو متن هام استفاده گنم . اکه میشد ،میتونستم احساسمو با متن بوسیله شکلک نشون بدم. شب تو هم بخیر زی زی.

پاسخ:
من از کروم استفاده میکنم!
سلام باکی الحسین ....
 این دعوت نامه ای است به صرف نوشیدن جرعه ای ... 
------------------------
از خون تا خاک ...
ان الصلاة...
خدایا شنیده ام که...
از نگاه تا گناه ...
زرنگی یعنی ...
امر ولی...
یه نصفه لیوان آب ...
دلم آرام بگیرد ...
معبر + دانلود
شلمچه ....
شاید دیگر برسد ...
اهل نا اهلان...
صدور انقلاب
ما امسال هم نخواهیم رفت ...
هفتم صفر .... کدام نقل درست است، روز ولادت امام موسی کاظم(ع) یا شهادت امام حسن مجتبی(ع)؟
بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم...
شهید پروری
یک داستان از دوستان
گویند قافله ای در راه است ...


nishtar.ir


منتظرتون هستیم 
 (س)یا زهرا
nishtar.ir

http://ftnk.mihanblog.com/post/59
منم یه روز اینطوری داشتم!
چاره اش یه دوش باحاله!
:)))
پاسخ:
خخخخ!
اتفاقا دوش هم گرفتم!
  • یک عدد بانو ...
  • حالا همش به کنار

    اونی که عمه شد...

    این دیگه از اون بهونه هاس واسه پیچیدن درس! :))

    پاسخ:
    حالا خودش هیچ!
    بچه ها به بهونه ی عمه شدن اون...!
    اینجا بچه ها از بهونه های همدیگه سوء استفاده میکنن!
    سلام
    طبیعی است... :)
    موفق باشی.
    پاسخ:
    عه!
    طبیعیه!!!؟؟؟؟!
    یا خدا!
    شما چجوری درس خوندین که به این میگید طبیعی؟؟!!  :))
  • محمود بنائی
  • خوبه لااقل ناراحتی پست قبل را از ذهنت برده. بهانه های درس نخواندن دانشجویی جز منابع تجدید پذیره یعنی همیشه بهانه تازه هست تا بشه درس نخوند.
    پاسخ:
    ما که میییخووووونییییییم!!!!! 
    :)))

    +آره! واقعن!!
    هههههه ههههههههه هههههههههه قبول دارم بدجوووووووووووور!
    عالی بود! :)

    پاسخ:
    :))
    هرکی تجربشو داره میفهمع من چی میگم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی