زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چه بد است حافظه ات در حد ماهی قرمز شود گاهی...

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ق.ظ

توی اتاق داشتم به پست جدیدی که قرار بود بنویسم فکر میکردم...

و توی دستشویی...

و توی سالن...

و توی آشپزخونه...

وقتی ادامه ی تفکراتم رو در حمام گذروندم...

همین که شیر آب رو باز کردم...یادم رفت!!

هی که به مخم فشار میارم که داشتم در مورد چی فکر میکردم یادم نمیاد...!

درسته یادم نمیاد ولی چیز باحالی بود  :)


+امروز از همون روزایی بود که آروم بودم و دلخور...و از همون روزایی که دوس داشتم یه نفرو بزنم...با لگد!!

میدونید که چی میگم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۷)

منم اکثر فکر های خوبمو تو همین جا ها پیدا میگنم. ولی از لکد میترسم. نه اینکه ترسو باشم نه. اخه لکد دخترا همیشه اروم ولی بد جایی زده میشه. یه بار از خواهرم لکد خوردم  ده دقیقه بعد تو بیمارستان بودم و مامانم از ترس قرمز قرمز شده بود. خواهرم رو که نگو . کم مونده بود از مرز رد شده و پناهنده بشه. خلاصه لکد دخمل ها رو خدا حتی به کافر ها هم قسمت نگنه.
پاسخ:
آفرین به خواهرت!!!!
:)))
زی زی چرا بهم نمیکی اسم اصلیت چیه؟دوست دارم بدونم واقعا از کدوم شهر هستی؟البته اکه ممکنه. البته بدون لکد .

پاسخ:
من از ازل زیزیگلو بودم!
لگد میخوای؟؟!!   :|
ساعت سه صبح تو خونه زی زی گولو هستش. چه جالب.
پاسخ:
من خوابم برد!
به سال جدیدکمتر از یک ماه مونده زی زی. و همه درخت سرو میارند خونه. درخت سرو قبل از دین مسیح توی ایران رواج داشت حتی توی تخت جمشید همه جا پر از درخت سرو و البته گل نیلو فر هستش.
زی زی شبت خوش. امید دارم تو خوابت فقط خوردنی ببینی.واسه منم نگه دار زی زی. باییییییییییییییییییییی.
سلام زی زی. فقط خواستمبکم منم میرم بخوابم. نمی دونم چرا اینقدر خوابم میاد زی زی. پس شب منم خوش. دوست دارم امشب خواب توت فرنکی با انبه ببینم.واسم دعا زی زی.

  • مهندس بهشت
  • یا حضرت عباس فرااااااااااااااااااااااااااااااااار
    پاسخ:
    خخخخخخخ!!!
    یاد نمو بخیر
    سلام زی زی.شب امشب بخیر. حالت و احوالتون چطوراست؟ خوب و خوش و سلامتی؟ هر روز یه پست جدید؟ پیشرفت کردی؟ قبلا اشتهات کمتر بود.تو پست جدیدت چرا نظرات نیست تا چند تا نظر در ور گنیم؟
    پاسخ:
    ترجیح میدادم کشش ندم...اعصاب مصاب ندارم...لگد میخوای؟؟!!  :))
    ینی حسش اومده یه نفرو با تمام وجود بزنم!!
    کسی نبود؟!
    نبود؟!
    پس رمز دوست وبلاکت فاطمه خانم ،ازدواج هستش؟ برین درستونو بخونید ،این حرفا هنوز زوده.
    پاسخ:
    :)))
    یادش رفته بود تیک خصوصی رو بزنه!
    پس مهربونی ممنوع شد ناقلا؟
    پارسال هم که ممنوع بود ، الزایمرت خرابه ها؟عیبی نداره ،من که مهربونی رو دوست دارم،کاری هم ندارم دیکرون چی جواب میدند.


    پاسخ:
    ضربه خوردن از مهربونیت ،از اینکه کسی واست مهم باشه،ازینکه در حقش خوبی کنی و نفهمه یا تو روت وایسه بگی مگه برام چی کردی...خیلی درد داره...خیلی!
    سلامت گو خانم مهندس؟
    شب بخیری؟ احوال پرسی؟ حال مامانت چطوره؟

    پاسخ:
    مهندس نه! دکتر!
    الان باید بگم خوبه سلام میرسونه؟!  :)
    با این اخلاقی که تو داری؟ رمزاتو بگذار لکد گش.
    پاسخ:
    :/

    حیف که وبلاکت ،کامنتاشو سر خود عمل میگنه،وگرنه بهت شماره ای،آدرسی،کد ملی،....اصلا بی خیال. میترسم شماره ام عمومی شه،مجبور شم به همه دخترهای دنیا جواب بدم. از بس با کلاسم من.برو افتخار گن یه چنین دوست وبلاکی داری.

    پاسخ:
    من فک میکردم تاحالا فقط خودم خود شیفته م!!!!

    :))
    حالا طرف کی بوده ؟ اکه بشناسمش میرم دستشو ببوسم،عجب مخ زنی بوده؟ سلام منو بهش برسون. خیلی دوسش دارم،
    پاسخ:
    :/
    هم اتاقیم بوده!
    قبول گن دو تا اخلاقت اصلا حوض نشده۱_ سلام بلد نیستی . ۲_  خداحافظی اصلا بلد نیستی. حالا هی لگد بزن.....

    پاسخ:
    بکس هم بلدم ^_^
    هم اتاقیت؟ یعنی دخمل بود؟ ایول. من میگم پسرا طاقت لگدتو ندارند. حتما ازت جزوه کرفته؟
    هر وقت خوابت برد حتما به منم بگو،منم برم بخوابم نامرد. انصافم خوب چیزیه ها؟

    پاسخ:
    دعوامون شد!
    :(
    من خوابم نمیاد، هر وقت خوابت اومد بهم بگو  ،تا مزاحم خوابت نشم. حتما بگو، دوستی ما کم مونده دو سال بشه،مگه نه زی قلو؟
    پاسخ:
    نه تا پاسی از شب بیدارم!!
    باید درس بخونم  :/
    خوابت برد زی زی؟ بدون شب بخیر بری بخوابی ، دعا میگنم بجای طاووس، کابوس ببینی،دعاهای من اثرش مثل رعد و برق میمونه.
    پاسخ:
    :)))
    کابوس؟!
    پس بیداری؟ منم دارم  هوش مصنوعی میخونم. جواب بعضی از کامنت هامو نمیدی یعنی اینگه جوابت منفی هستش؟ آره راست مبگی، منم جواب بچه پر رو ها رو نمیدم. ازت معذرت می خوام زی زی. تو این دو سال ، هیچی ازت نمیدونم و خوب من خیلی گنجکاوم .من باید فردا زود بیدار بشم.مثلا پنج صبح و با خونواده بریم گوهنوردی. y1
    پاسخ:
    هوای خنک...
    کووووه!
    خیییییلی میچسبه!
    مخصوصا اینکه یخ بزنی  :))
    منظورم از کابوس همون خواب ترس ناک هستش. شایدم غلط املای دارم. قبول گن زبان فارسی خیلی سخته.
    پاسخ:
    فارسی خیلی شیرینه!
    ترکی چجوریه؟!
    یه چیزی به ترکی بنویس!
    جمعه قبل تو گوهنوردی خواهرم مجبورمن کرد بستنی هم بخوربم، هم خندیدیم، هم یخ زدیم. خواهرم خیلی شوخ و بامزه و با کلاسه.خیلی دوستش دارم. زی زی اجازه میدی برم لا لا؟ ازم سوالی نداری؟ منتظر میمونم تا خدا حافظی گنی. ممنونم ازت زی زی.
    پاسخ:
    شبت بخیر :)
    خداحافظ!
    +صحبت کردن با یه مسیحی جالب بود برام!

    یعنی دوست داشتن خالص و از صمیم قلب ،همون که اسم وبلاکم هستش. ولی خیلی اسون تر از فارسی هستش. شب خوش زی زی. ممنونم ازت .به خدا میسپارمت. موفق باشی .seviyorum
    پاسخ:
    Good night :)
  • آقای میم عین
  • یه نفر بزنید؟!!
    با لگد؟ O_o
    دور از شأن شماست؛ و به احترام اینکه میگید مطلب خوبی قرار بوده بنویسید ولی یادتون رفته:
    !LIKE
    پاسخ:
    اینها همه در تخیلات من اتفاق میفته...همین!!!
    حسی که در اون لحظه دارم رو جهت همدردی شما با خودم مینویسم  :))))
    اخ حموم فقط باب کنسرت اجرا کردنه:)))))
    لگد رو تا حالا امتحان نکرده بودم :|
    پاسخ:
    کنسرتو خوب اومدی!
    سلام
    این نظر برای پست بالایی است...
    شب چهارم سخنرانی حاج آقا پناهیان،دهه محرم امسال، در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) را گوش کن... (سرچ بزن هیأت میثاق با شهدا، میاد صفحه اش)
    خیلی تند و سریع و فوری
    عجیب جوابت را می گیری و آرام می شوی.
    باقی خدا وبس
    پاسخ:
     سلام
    ممنون...حتما گوشش میدم

    + حاج آقا قمی و دهنوی و قاسمیان و...بودن ولی پناهیان ندیدم
    میشه لینکشو واسم بفرستید؟!
    سلام دختر خوب...
    دقت بفرمایید.
    لینک سخنرانی، یک قسمتش نوشته، محرم...
    بفرمایید...
    http://misaq.info/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85
    پاسخ:
    علیک سلام
    مرررسی :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی