زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

21 سال از عمرم کم شد...!

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

اولین سالیه که تولدم تنهام...

امروز همه رفتن...کلاسا رو هم تا یه هفته تعطیل کردیم

منم که طبق معمول پایه!

هرچند که تعطیل شدن کلاسا، باعث تنها موندن خودم میشد...


به بچه ها از یکی دو ماه پیش میگفتم واسه تولدم یدونه کیک کاکائویی و یه قوطی شیر خشک بگیرین...!

امیدوارم که یادشون مونده باشه :)


+کسی هست مگه که شیر خشک دوس نداشته باشه...داریم اصن؟داریم؟داریم؟؟؟!!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۸)

سلام عزیزم
تولدت مبارکککککککک:*
پاسخ:
مررررررسیییی ععیییییییزم  :))))
اولی بودی!!!


+نگیییین آدرس بذار! ؛)
گاو و الاغ و اردک_ کبریت و گاز  فندک _ زی زی و مرغ و لک لک_ تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی ممنان مچکرم!!!
حالا لازم بود این همه حیوون بیان واسه تبریک؟؟!!!  :)))
زی زی نگفتی گدوم شهر ایران درس میخونی ؟          و حالا پیام های بازرگانی:: من خیلی خیلی خوبم.... شما چطور؟
پاسخ:
شیراز

ها منم خوبم کاکو!
سلام زی زی. ببینم ?¿ تو بجز جلوی گامپیوتر، جای دیکه هم داری؟سه سوته جواب آدمو میدی؟؟؟؟!!!!!!!, اصلا کی واسط غذا میخره ؟ نگنه شیشه مصرف میگنی؟ نگنه سرمو پیخ گنی ؟؟بعدش بکی فکر کردم خیاره!     

پاسخ:
من با گوشی میام نت!!!
با اینترنت ایرانسل!!!
ممنونم ازت زی زیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.... من شیراز خیلی دوست دارم. . سلام منو به حضرت گورش (ع) این مرد نمونه دنیا برسون. سلام منو به چغار نبیل برسان. سلام منو به حافظ، شیراز ، به دخترای خوشگل و دلربای که به آخر کلماتشون دوووو اضافه میگنند برسون . من دیونه اونجام . و خبر بد اینکه پسرای شیراز به هیچ دختری رو نمیدند. سلام منو به اون پسرای با کلاس برسون.
پاسخ:
چغازنبیل تو خوزستانه!!!!
الان من برم به تک تک اینایی که گفتی سلام برسونم؟!؟؟!!
تولدتون مبارک!

از اون جایی که در حال حاضر در خوابگاه به سر می برین و در زمره ی مستضعفین عالم قرار دارین، گفتم کادو مادو که احتمالا کسی نگرفته براتون، فال حافظی براتون بگیرم که کمتر احساس بدبختی و تنهایی کنین! :))
منتهی از اون جا که حال نداشتم برم کتاب حافظم رو بیارم، از همین سایتای اینترنتی استفاده کردم! نیت هم خیلی حال نداشتم عمیق انجام بدم! رو به قبله هم حوصله نداشتم بچرخم!
علی ای حال، این غزل اومد

سعادتمند و سرزنده باشین ان شاالله
پاسخ:
مرسی!
خو حالا ابن همه فال گرفتین یه فاتحه هم میفرستادین،حافظ عصبانی نشه فالمو بد بگه!!!
:)))
مرسی! :)
کسی تا حالا واسم فال نگرفته بود توی وب!!
شیر خشگ گفتی یاد حلوا افتادم. آخه حلوای شیر خشگ شهر من، از شهرت جهانی برخورداره. باور گن.
پاسخ:
باور میکنم!
زی زی تو هم فقط بلدی حال ادمو بکیری . اینقدر غلط املایی نگیر دیکه. در ضمن چرا دوستات یه جوریند؟ مثلا همین حبیب که الان پیغام انداختند؟ هیچ گدومشون دوست ندارند سر به تنت باشه. ببینم خبر مبریه ؟
پاسخ:
ملا لغتی شدم؟!
دوس ندارع سر به تنم باشه؟!
  • زی زی ؟ ترکی آذری بلدی؟ ترکی استانبولی چطور؟ فقط راستشو بگو ؟
  • باران
    پاسخ:
    نه بلد نیستم!
    تو چرا جای کامنتت اسمت میاد،جای اسمت کامنتت؟!
    عوض منم از برج های ASP       که استخر زیبایی هستش و اکه اشتباه نگنم در بزرگراه کردستان_ خروجی غرب هستش، حتما دیدن گن. 
  • آخه منم این طوری حال میگنم. خخخخخخ_ باران
  • عوض منم از برج های ASP       که استخر زیبایی هستش و اکه اشتباه نگنم در بزرگراه کردستان_ خروجی غرب هستش، حتما دیدن گن. 
    پاسخ:
    من تا حالا کردستان نرفتم...
    حیف شد ترکی بلد نیستی؟ آخه من زیاد از فارس ها خوشم نمیاد. این دو سال هم فقط بخاطر مطالبت اومدم. والا بخدا . نمیدونم چرا دخترا فکر میگنند هر پسری که اونای دید ، مجنونشون میشه. تو جوابشو بلدی ؟
    پاسخ:
    جواب نداره!
    دخترا همچین فکری نمیکنن!
    زی زی هر سوالی که ازم خواستی بپرس؟ نترس از غرورت کم نمیشه.خخخخخ . مثل آقا پسرا مرد باش . البته من اصلا به اینکه دخترا موشند، مثل خرگوشند. نمیدونم ، بادکنکند، دست بزنی میترکند. هیچ اعتقادی ندارم. ...من خیلی خوبم.تازه بلغاری هم بلدم.
    پاسخ:
    خیلی خوبی؟!
    الان به تو میگن اعتماد به لایه ی اوزون!!

    نه من هووووچ سوالی ندارم :|
  • استخر نام برده تو شیرازه زی زی. باران
  • حتما برو باشه. خوش میگذره. شاید هم نگذره. اگه شنا بلد نباشی بد میگذره. همین.
    پاسخ:
    بلدم!
    پس علی کله از برای چه به وجود آمده در این سرای بی کسی؟!
  • بزرگراه کردستان با شهر گردستان فرق میگنه.
  • بیست و یک سالته ها. الان اکه روستا بودی نوه ،نتیجه هم داشتی.شایدم شوهرت مرده بودی از بیمه داشتی ، مستمری میکرفتی.خخخخخ بگو شنا بلد نیستی،خلاص.
    پاسخ:
    شوهرم.....چشه؟؟!!!
    زبونتو گاز بگیر!!  :))))
    خوابیدی زی زی؟ صدای مامانم در اومد. دستور ید بای گنم. تولدت مبارک زی زی.اومد بگیر بخواب دیکه ، یا برم گنتور برق رو قطع گنم. من دیکه با
    پاسخ:
    کنتور برقو قطع کن!
    چون من با گوشی میام نت!!!
    زی زی کدومشی ؟ آره یا نه؟
    پاسخ:
    نه :)
    پیغام قبلی جا به جا شد. متن  ی بای گنم. تولدت مبارک رو تو آخر جمله قرار بده.اینطوری بود که فرستادم.
    پاسخ:
    مرسی واسه تبریکات فراوان شما دوست عزیز!
    ممنون ازتون.
    پاسخ:
    ^_^
    قدیما یکی تولدش میشد هله هوله میداد کوفت میکردیم. این روزا هرکی هوس کوفت کردن هله هوله میکنه تولدش میشه
  • مهندس بهشت
  • وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تفلدت مبارک باشه عزیزم ایشالا صد سال به خوشی و سلامتی
    شیرخشک تا حالا نخوردن بچه بودم خوردما منظورم نمیدونم الان طعمش چیه
    زی زی گولو تولدت مبارک
    ببخشید اخر از همه اومدم :))
    چقد باران اذیتت میکنه!!!
    باران اذیت نکن بچه رو!!!
    من تازه 19 ساله امچقد تو بزرگی...
    پاسخ:
    مرررررسییییی  :*  :* :*  !!!
    من تا همین دیروز 20 سالم بود!
    خیلی هم بزرگ نیستم !  :))


    مبارک باشه
    عمری پر از خیر و برکت براتون آرزومندیم...
    پاسخ:
    سلام حاجی
    ممنان و مچکرم! 
    ایشالا شیرینی عروسی شما نفس رو بخوریم تا قبل از عید نوروز بللللللند صلوااااات!!! :)

  • بنای با ثوات
  • تولدتون مبارک باشه بانو..:))
    ای شالا باقی عمرتون رو در شادی و سلامتی بگذرونید.
    پاسخ:
    سلاااام یسرا!
    ممنونم :* :*
    :)
    ممنونم
    تولد شما رو هم مجددا تبریک می گم

    سعادتمند باشید ان شاالله
    پاسخ:
    بازم ممنون
    شما هم موفق و موید باشید!
    تولدت مبارک زیزی :))ایشالا صدساله شی :)
    پ شیرینی کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:

    هدیه تو بیار من بهت شیرینی میدم!
    نه واقعن شیرینی میخوای؟!
    خودت که در جریانی من مستضعفم!!!
    تولدت مبارک خانومی :)

    نه نداریم من خودم چند وقت پیش رفتم خریدم ..شیرخشک بش خوشمزس بس :)
    پاسخ:
    مرررررسی عزیزم بووووس :* :* :*
    میگم که!
    شیر خشک را عشخ است!  :))
    دیر کردم :))
    شرمنده
    مبارک باشه!
    بزن قدش آذری ^_^
    منم آذری ام!
    پاسخ:
    مرررررسییییی!!!!
    :*
    ♡♡♡

    شپلق!
    زدم قدش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی