زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

انهدام ماوراء

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ق.ظ

نخوابیدن کار من است

من نخواب ترین و شب بیدار ترین و رکورد دار ترین فرد در بیدار ماندن در خوابگاه هستم

و کسی روی دست من نزده...

من حتی رکورد دار ترین فرد در سوزاندن غذا هستم که ینی امروز لوبیا ها را سوزاندم و دیروز نخود ها و سبزی خورشتی را و خورشت سبزی را و چند روز پیش خورشت قیمه را و به همین ترتیب در روزهای گذشته غذاهای گوناگون دیگر را!

دیگر نمیگویم بهتان که امروز میخواستیم ماکارونی بخوریم و وقتی قابلمه را گرم کردم و خاموش کردم و درش را برداشتم دیدم تویش خورشت است، و ماکارونی قابلمه ی بغلی بوده!

بعدش را هم نمیگویم که ماکارانی یخ زده خوردیم و گرمش نکردم دیگر...

عه گفتم!

ینی مثلا حالا شما نمیدانید...!

و فردی ماهر در سوزاندن هستم،مقنعه ام را سوزاندم،و چادرم را ( این چند کلمه ی آخر را با بغض و اندوه بیسسسسیااار بخوانید)


چن روز پیش چادرم سوخت! ساعت 3 نصف شب با اتوی دوستم...

و من ماندم و کلاس هایی که 3 ساعت بعد شروع میشد...

بعدشم نشستم جلوی آینه،چادرم را سر کردم، کلی هم گریه کردم!

از خودم هم در همان حال عکس گرفتم!

جو گیر بودم! همش یک ماه بود خریده بودمش این یکی را  :(

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

لطفا جوگیر نشوید خواب شب مفید ترین و سالم ترین خواب است

و کمتر از 7 ساعت به مرور باعث میشود به دیابت و...

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=277390
پاسخ:
مرسی

ولی تو این یه مورد واقعن بحث جوگیر شدن نیست (بر خلاف موردای دیگه!)
بی خوابی واقعن بده...و اینو منی که تا 7 صب بیدار میمونم و 8 صب کلاس دارم خوب میفهمم!

کسی راه حلی نداره؟؟!!!
  • آقای میم عین
  • خدا یکی بهتر از این بهتون بده اِن شاءالله D:
    پاسخ:
    من همینو دوس داشتم  :(
  • محمود بنائی
  • بعدش چی شد؟
    پاسخ:
    چادر عربی دوستمو پوشیدم!
    چقدم بم میومد! p:
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • زبانم الکن است از این همه هنر
    پاسخ:
    :))

    ناراحتیتو واسه چادرت کاملا درک میکنم چون خودمم رو چادر خیلی حساسم!

    شما خوابگاهی ها چه مسائلی دارید..و من این ها رو تجربه نخواهم کرد!
    پاسخ:
    خوابگاه واسه دخترا،مث سربازی میمونه واسه پسرا!
    ولی خووووش بحااااالت...
    ازینجا تا خونه ی ما 14_15 ساعت راهه
    بجز اون 4_5 ساعتی که تو ترمینال معطل میشم...   :((
    مامانمو میخوام  ....!
    پس من بیخود دلم می خواد که خوابگاه رو تجربه کنم!

    چقده دور...حق داری..منم بودم مامانمو می خواستم:)
    پاسخ:
    خب یه چیزایی هم یاد میگیریم البته
    مث مستقل شدن و یا آشپزی مثلن!
    (آشپزی رو الکی گفتم!!)

    ولی قبول داری هیچ جا مث خونه ی خود آدم نمیشه؟!
    اینجا توی سوئیت ما (یه ساختمون 5 طبقه س که هر طبقه 4 تا سوییت داره و هر سوئیت 2تا اتاق خواب و هر اتاق 4 تا تخت) 8 نفریم با اخلاقا و رفتارای مختلف
    درس خوندن اینجا واقققععععن سخته
    یکی آهنگ میذاره یکی داره میرقصه،یکی تو حمومه داره آواز میخونه،یکی در حال نمازه،یکی tvمیبینه،یکی هم بلند بلند با یکی دیگه داره حرف میزنه!!...بعد فک کن یکی  عین من بخواد با این اوضاع درس بخونه!!
    ولی خدارو شکر باهم خوبیم!
  • آقای میم عین
  • دل بستگی هاتون رو کم کنید، بهتر نیست عآیا؟!

    # شاید اگر وسیله خودم بود و کسی این حرف میزد یه کم رو اعصابم بود حرفش اما واقعیت اینه که باید کم بشن؛ دل بستگی ها ...
    پاسخ:
    چرا...بهتره...
  • آقای میم عین
  • راستی یادتون رفته حق نشر این عکس رو به خودتون اختصاص بدید :)
    پاسخ:
    کی میاد عکس یه چادر سوخته بذاره تو وبسش؟!  :)))
  • آقای میم عین
  • کی میاد عکس اون کاری که با دستتون انجام دادید بذاره توی وبش؟ D:

    * حرفتون قبول دارم، اون عکس با این عکس خیلی فرق داره از لحاظ محتوایی و جمله بالا صرفاً جهت مزاح بود/
    پاسخ:
    میدونم!!
    پ ن پ جهت بکاء بود!!  :))))
    سلام...
    باور کن اگر چادر رو آخرش تو نرم کننده بذاری، بعد هم خوب تکان بدهی و پهن کنی، اصلا اتو نمی خواهد که نصفه شبی چنین اتفاق دردناکی بیفتد... (نه اینکه کاملا صاف باشد، اما آنقدر مقبولیت دارد که بتوانی راحت توی خیابان سر کنی :) )
    یک چادری می فهمد که یک چادری دیگر، وقتی چادرش یک بلایی سرش بیاید، چه حسی دارد. :|
    یکبار وقتی داشتم با پله برقی های مترو می آمدم بالا، یک چیز تیز (نمی دانم چی) روی دیواره کنار پله برقی بود و یک طرف لبه چادر، به علاوه قسمتی از بالای سر، در امتداد کش چادر را به فاصله 5 سانت از لبه، جر داد... یعنی فقط خوشحال بود که تقریبا رسیدم به مقصدی که چادرم را درمی اوردم وشب با ماشین برمی گشتیم خانه، وگرنه خییییییییییییییییییییلی ضایع بود.
    و آقای میم.غین
    با احترام، بحث وابستگی نیست. شاید نشود هیچ لباسی از آقایون رو با چادر خانم ها مقایسه کرد. هم از لحاط اینکه گران است و نمی شود سری خرید و چندتا اضافه داشت، و در هر زمان، یک یا نهایتا دوتاست (دومی هم معمولا چادر قبلی است که کمی کهنه شده ونگه میداری برای روز مبادا...). البته چادر مهمانی سواست و قطعا تو خوابگاه هم نیست.
    ثانیا اگر نباشد، نمی توانی پایت را بگذاری بیرون و هیچ چیز جایگزین ندارد... (البته برای چادری ها...)
    ثالثا قبل از هرکاری، باید یک فکری برایش کنی و نمی شود بگذاری کنار قضیه را، تا شاید وقتی دیگر...
    امیدوارمدیگر هیچ وقت چنین اتفاقاتی نیفتد...
    باقی خدا وبس
    پاسخ:
    سلامن علیکم!
    خیییلی ممنونم که درک میکنید
    من هم گرون خریده بودمش هم اینکه همش یه ماه بود داشتمش و اینکه از خونه هم دورم و نمیشه فکر یدونه دیگه کرد...
    دادمش یه خیاطی مردونه، انقد ضایع دوختش که اگه همون پاره سر میکردمش بهتر بود  :)))
    باید برم نرم کننده بخرم!

    +آقای میم عین...توجه فرمایید!
    برای شما نوشتن!

  • پاک باخته
  • دختر هنرمندم چطوره؟؟
    ای بابا دقت کن بالام جان
    این دفعه "کرپ ناز" بخر هیچ وقت اتو و نرم کننده نمی خواد
    رنگشم نمیره
    کهنه هم نمیشه حتی بعد 5 سااااااااااااال تو راهیان دووم میاره تو گرما تو سرما
    خلاصه تو هرچیم بچلونیش بازم دووم میاره
    بعدشم رفوی چادر هیچ وخ دیده نمیشه 
    مگه چکارش کردی؟
    هوم؟
    پاسخ:
    سوزوندمش و به معنای واقعی ذوبش کردم!
    افتضاح رفوش کرده...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ما میتوانیم دیکه

    :)
    پاسخ:
    :))
    یس آف کورس!!
  • نیمه سیب سقراطی
  • آخ آخ ... داغ دلمو تازه کردی ... هعی !
    دو ماهه به صورت مچاله شده و سوخته و سوراخ تـــــــــــــــــــه کمده !!! 
    هیس ... صداشو در نیار ... هیشکی هیچی نمیدونه :))
    پاسخ:
    عه وا تو هم!!
    چجوری تحمل کردی این دو ماه رو!!  :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی