زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بیایید با کم هوش ها مهربان باشیم!

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ

استاد میگوید درصد هوش انسان ها بین فلان عدد تا فلان عدد است

بعد میگوید هرچقدر که کمتر شود عددش،میزان هوش هم کمتر میشود

اولش نابغه است بعد باهوش است،بعد معمولی بعد ...عقب مانده، بعد احمق، بعد....!

من رو به سارا:

هرچقدر میزان هوش کمتر بشه، فحشش رکیک تر میشه!!!  :)))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

  • مهندس بهشت
  • بله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
    :)
    پاسخ:
    D:
  • آقای میم عین
  • با جا به جا و کم و زیاد شدن یک کروموزم القاب و صفات عوض میشه.
    در عجبم از خودم و همه ی دوپاهایی که حتی قدرت کنترل اون یک کروموزم هم ندارن و انقدر ادعا دارن و داریم/
    پاسخ:
    مثلا یک اشتباه کروموزومی مثل فریاد گربه!
    اختلال توی کروموزوم شماره ی 5
    بچه هایی با صدای گریه ی شبیه به صدای گربه...
    جالبه نه؟!
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • هئی دل غافل
    پاسخ:
    از چی؟ از کی؟! :)
  • آقای میم عین
  • من می خواستم با اون نظر درصد معنویت پُست شمارو ببرم بالا مثلاً که به فکر خدا و قیامت و آخرت باشید اما شما همش به فکر گربه و موش و هاپو هستید D:
    پاسخ:
    :))))
    منم میخواستم بگم که میشه بچه هایی متولد بشه صدای گربه بدن!
    قدرت خدا!!!
  • آقای میم عین
  • آره، از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم D:
    پاسخ:
    زاویه داریم تا زاویه!
    زاویه ی دید من زیباتر نبود؟؟!!   :))
    (آیکون اعتماد به لایه ی ازون!!)
  • پاک باخته
  • هووم؟
    پاسخ:
    هیچ...بیخیال!!
    میدونستم متوجه نمیشید!
    نوشتم که یادم بمونه!
    بله همینطوره خخخخ:)))))
    پاسخ:
    :))
    شما هم با من هم نظرین؟!
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    ضریب هوشی همان IQ هست عایااااا؟
    مال من ۱۲۰ هست!!! ( ۱۲۰ عدد قشنگی است چون اکثر امتحان ها ۱۲۰ دقیقه وقت داشتیم!!!)
    پاسخ:
    سلام
    بله همونه :)
    ماشالا!!
    چجوری و از چه طریقی محاسبه کردین؟! بگین تا منم حساب کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی