زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فعلا پست ثابت-----دعوت به چالشِ:شهر حسینیِ من

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۸ ب.ظ

دزفول-چهار راه سیمتری-اسم فلکشو نمیدونم!-9:12 صبح امروز


+شما را به چالش شرح در عکس و عکس در وب، از شهرتان در ایام محرم دعوت میکنم...

عکس های خود را برای ما نیز بفرستید تا با اسم خودتان اینجا قرار دهم...



عکس های دوستان:

1-اهل خاک


2-احساس قلبم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

+.به هدر

عالی
پاسخ:
:))
با تشکر از شما!!
هااااااااان؟
ههههه
پاسخ:
الان کجاشو متوجه نشدی؟! تا بیشتر توضیح بدم...

قرار بود بفهمم؟:))
پاسخ:
به چالش دعوت شدید
از شهرتون تو ایام محرم عکس بگیرید بذارید تو وبتون به ما هم خبر بدین...همین!
  • مهندس بهشت
  • پس یه ذره مهلت بده
    من عکس بندازم تا شنبه هم نمیرم اون ورا خو
    فک کنم تو تی وی دیده باشی میدون انقلاب مارو زنجانو میگم همون میدون سفیده

    پاسخ:
    الان داره زنجانو از تو تی وی نشون میده...
    عاشق این خبرنگارتونم!
    پس منتظرم...
    http://bayanbox.ir/id/8914638268019746230

    تصویری از نهرعلقمه که کنار مسجد محل بچه های مسجد درست کردن
    پاسخ:
    عالیه
    به عنوان اولین دوست عکستونو قرار دادم
  • مهندس بهشت
  • خو پس دیدی میدونی من دیه برای چی عکس بندازم اونوقت باید از اتوبوس پیاده بشم اوووو سخته دی
    پاسخ:
    آره عزیزم من دیدم
    زنجان که عزاداریش معروفه...
  • محمود بنائی
  • سلام
    امسال زیاد عکس نگرفتم و متاسفانه اینترنت درست هم دم دستم نیست ولی توی وبلاگم گذاشتم.
    پاسخ:
    عکساتونو دیدم...
    اوکی 
    عذرتون موجهه!
    سلام ممنون عزاداری خودتم قبول
    این خوبه؟یا رد صلاحیت میشه؟!!!!
    http://upsara.com/images/525b_imag0134.jpg


    پاسخ:
    سلام
    عکس قشنگی بود
    میتونی تو ادامه مطلب ببینیش
  • کروکودیل پیر
  • چه چالش جالبی:)
    پاسخ:
    :)))ما به چالش دعوت کنندگان و به چالش دعوت شوندگان هستیم.
    عصن یه وضی!
  • معبری به آسمان
  • هر چه زمان می گذرد، مردمان زمین افسرده تر می شوند!!! این خاصیت دلبستگی به زمـــــان است...

    خوشا بحـــال آنان که؛ به جای زمـــان، به صاحــــب الزمــــان دل بسته اند...

    حال ما چگونه است؟؟؟؟

    پاسخ:
    السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
    پاسخ:
    این سومین باره دارین واسم این کامنتو میذارین!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی