زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فایل تغذیه -نقاهت کرونا

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲ ق.ظ

سلاااام

چقدر نوشتن در این فضا بهم حس نوستالژی میده!

اونم من که روزایی چندین پست میزاشتم.

حال همگی خوبه؟

این پست رو از یک بیمارستان مختص بیماران کرونا تایپ ممیکنم! برای بیمارامون دعا کنید.

میتونید این فایل رو برای کسایی که مبتلا هستن بفرستین.

 

اینجا کلــیک کنید

 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۱)

  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • دلتنگت بودیم زیزیگلو جان، چه خبرا؟

    حسابی هم مراقب خودت و هم بیماران‌تون باش

    چشم، البته خودمون هم محتاج دعاییم...

    پاسخ:
    سلام.
    چه خوبه قدیمیا هنوز هستن :)

    سلاااام

    یادش بخیر

    پاسخ:
    همه بلاگیااا!
  • بانوچـه ⠀
  • ان‌شاءالله خدا به همه سلامتی بده.

    مراقبت کن از خودت.

    پاسخ:
    ان شالله
    حتما
    خیلی بد شده اوضاع خوزستان:/
  • عاشق بارون... ⠀
  • سلام! چه جالب من دیشب اینجا بودم! :)))

    ان‌شاءالله همه سلامت باشن و خدا به همه‌ی بیمارا هم سلامتی بده. 

    پاسخ:
    جووووون!
    سلاملکم
    ان شالله :)
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • چه خوبه کنار رفقامون هستیم هنوز 😉

    پاسخ:
    چه خوبه این کامنتا
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سلامت باشین:-)

    پاسخ:
    فدامدا

    فقط دعا از دستمون بر میاد که دریغ نمی‌کنیم :)

    پاسخ:
    ممنون^_^
  • میرزا مهدی
  • سلام زی زی... الان خوبی؟ خوبید؟

    پاسخ:
    سلام میرزا!
    خوبیم خدارو شکر
    چه خوبه دوستان قدیمی رو میبینیم باز 
    :)
  • قاسم صفایی نژاد
  • امیدوارم زودتر ریشه این بیماری کنده بشه و همه راحت باشیم. از بیماران و کادر درمان و مردم.

    سلام 

    من از خانواده برتر اینجا رو پیدا کردم

    نویسنده شما به حفظ علاقه داری؟

     

    شما دخترین یا پسر؟

    کسی و میشناسین که به قرآن اهمیت بده؟

    میخوام بقره رو ختم کنم میخوام یه کسی ازم گزارش کار بگیره

     

  • کنت ویلیام
  • سلام.

    تو خودت نوستالژی برای مااا*_*

     

    پاسخ:
    :)

    سلاام 

    بعد یه مدت طولانی سر زدم پنل ... خوبه هنوز هستی! :)

    پاسخ:
    سلاام
    چقدرر خوشحال شدم کامنتتو دیدم :)
  • قلم‌بانو
  • سلام زی زی جان

    شوهرکردی دیگه نایاب شدی دختر؟ خوبی؟

    منم وبلاگم رو پاک کردم، الان یهویی توی یه وبلاگ دیگه کامنتت رو دیدم، اومدم اینجا

    مواظب خودت باش

    پاسخ:
    سلام قلم بانوی عزیزممم. چقدر دلتنگت بودم^_^
  • خرید سیم کارت
  • ان‌شاءالله خدا به همه سلامتی بده.

  • تایپ آنلاین
  • سلام

    وبلاگتون عالیییییییییی

    ممنون

  • طراحی لوگو حرفه ای
  • سلام 

    ممنون از وبلاگ خوبتون

    وبلاگتون حرف نداره

  • میـم عیـن
  • سلام

    یادش بخیر ...

    و راهش پر رهرو باد :)

    پاسخ:
    سلام
    قدم نو رسیده مبارک :)

    واقعا وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید

    خیلی استفاده کردیم

     

  • کلینیک لاغری پردیس ساری
  • وبلاگ بی نظیری دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی